és,hogy tovább írjam a szamárságaimat,
mivel (nagyvonalakban) elvileg 55%eséllyel bukok egy kereskedésen és 45%-ban van esélyem nyerni (ez az alaphelyzet),ha még plussz ilyen kis trükkökkel még jobban gyengítik az esélyeimet.
Erre mondta Csurka István a kilencvenes évek elején,hogy "nem biztos,hogy fogyasztói társadalmat kéne felépítünk",majd innentől kezdve lett ő egy szélsőséges,fasiszta stb....
na valami ilyesmiben spekuláltam.csak mivel még kezdő vagyok nem igazán tudom a megfelelően megfogalmazni.
csak figyelek és próbálok összefüggéseket találni.
Bár a tegnapi nap nem volt szokványos (Vagy már ez a normális és a normális a nem normális?) a háromszög visszatesztjén kívül nem történt semmi. Ez látszik a fenti ábrán is.
Ami aggasztóbb, hogy közben naposon a MACD nagyon közel került az eladási jelhez.
Ami még mostanában tartja magát -bár ezt már leírtam, most kb 4. alkalommal történt meg(2 MOL és 1 OTP biztos) rövid időn belül - hogy amennyiben kb. fél %-os csatornába rakják a gépek az árfolyamot (csökkenő és növekvő is) megpróbál kioldalazni, de aztán csak visszateszteli a csatornákat. Utána meg megy ahova akar. Jól bele lehet ülni, ha pár napon belül nem veszi arra az irányt.
Jó Reggelt
Hogy mehetünk el amellett +30% élelmiszer
áremelés jön.Egy paraszti üdv.eng.meg.
-Megírtátok amit helyeslek is.
Nagy termelő egységek legyen az bármily.
hovatartozású/párt állású/ Betárolnak
árkartellre várnak/nevezem drágításra játszanak/Mindenütt eldugják a NAGY
MENNYISÉGET. Tartósan eláll.
-Hol van itt az Állami Készlet neki
kell LENYOMNI az árakat.
-Nem várhatunk tovább tétlenül,ha mi nem teszünk semmit a piacot sosem fogják helyre rakni. -Hallgassak tovább és
a piacnak essek áldozatul. NEM és NEM.
-Jön az áremelés és előtte BETÁROLOK
ismerős a kicsengése.
/Kamara is rájátszik 1000-el/
Ha árak elszabadulnak azt csak magunknak
köszönhetjük.
Amit leírtam teljesen semleges kiáll
mögötte racionalitás is van a földön.
Egyesek megszerzik maguknak a Monopol