1)SPY daytrade. Tegnap a zaras elott nagyot szokellt az SPY, es 60min idotavban meg mindig felfele van az irany; de igaz, nagyon kozeledik a (v of v of ?) allapothoz. De mi lehet a (?) csucs helyesen? . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190912v00q5cn3v.jpeg . A DOW es foleg a Russell2000 index meeg erosebb bullnak nez ki, mint SPY. Azok meg (iii) hullamban emelkednek, es lathatoan joval tovabb tarthat a trend mint eddig varhatonak latszott. . 2)A napos SPY-ra egyelore lehet 3 ALT esetet kitalalni. De nehez kozuluk kivalasztani a legvaloszinubbet. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190912v00q50ng6.jpeg , Aszerint kellene sorba allitani oket, hogy hany iranyelvet tartanak be es hanyat nem. De egyelore hasonlo valoszinusegueknek neznek ki. . 3)A Bond piac tovabb tart lefele, a kamatok masznak feljebb. Dollar tovabbra is toppy, es a strukturaja kesznek latszik. Az EURUSD igy nez ki 60min szinten: . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190912v00qh4nut.jpeg . A ketto kozott nyilvanvaloan novekvo divergencia van. Valamelyik gyozni fog, en a bond piac iranyara fogadok szokasosan, de most konnyeden alakulhat maskeppen. . 4)Az Olajszerviz Index OSX, a Brent tegnapi -2% korrekciojat egy rovid lassulassal letudta. Szerintem 60min idotavban wave(v) meg hatra van. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190912v00qgpbl.jpeg
Biztos nagy kaland volt, irigylem egy kicsit. Azt viccnek szantam, de felig komoly. A Tatamotors 3/4 resze a JaguarLandRover business, es 1/4 resze az indiai kisautok. A luxi kategoriaban nem lehet 2-3 ev mulva autot eladni jo onvezetes (nem tokeletes, de jo) nelkul. Es ma mar India szoftveresek tudnak olyant csinalni, amit a sziliciumvolgy. Ha sikerul nekik, akkor par ev kesessel at tudhatjak tenni a sok kisautojukba. Ma ugyan extra nap van a kitoressel es gap-up is eros, wave(iii) eleje. Amde azert szept. eleje ota a TaMo indiaban +30% rallyban van, es lesz az sokkal tobb is. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190911v00qmjunz.jpeg TTM szereny recoveryje is duplazas lehet. Ha meg tenyleg lesz allami elenkites, akkor joval tobb is.
Most szerencsém volt az időzítéssel: HMI-t eladtam, várom újra 10usd alá, Weed.to-t tartom. @János: EROS egész szépen megfordult, aki akkor vett, amikor írtad szép pénzt tudott keresni. Hogy látod most TA alapon?
"Kepzeld, ha az onvezetes mukodik indiai utakon, akkor az tenyleg mukodik ;-)" - Én hátizsákos turistaként több ezer km-t beutaztam Indiában. Jártam olyan nagyvárosokban, mint Delhi, Mumbay, Jaipur, stb. Ott a közlekedésben semmi nem működik, nemhogy önvezető. Meg kinek lesz rá pénze Indiában?
Én LAC-ban betennék egy stoppot a szeptemberi gyertya alá.Emelkedés esetén pedig folyamatosan emelném. Ugyanis nem tartom kizártnak, hogy előbb-utóbb 2-vel fog kezdődni LAC árfolyam és csak jó esetben fog megállni 1,7x-nél.
Ami elgondolkodtat, hogy olaj-gáz elég komoly korrekció ellenére, az olajszervíz csak emelkedik. Nem is kicsit! Gazprom is nagy forgalommal emelkedik. Nem igazán tudom ezt ebben a pillanatban hová tenni.
SPY daytrade. A varakozas szerint SPY ma emelkedik, 2988 eddig a topja, de meg 1 pont kell, mert 2989 fole kellene emelkedni, hogy a (iii) csucsat elerje, es a minimalis uj wave(v) topja szabalyos legyen. Persze, ennel feljebbre is mehet. . De. Vigyazat; utana mar meglepoen gyorsan fog lefordulni, ha jok a sejteseim. Ha 5 subhullam keszen van, ott mindig korrekcionak kell jonnie. Szoval itt mar inkabb azt erdemesebb nezni, hol kell lefele epiteni a daytrade poziciokat.
A GE eladta, és egy ismeretlen megvette a csomagot. Minden tiszteletem mellett, honnan tudhatnánk előre, hogy melyikük jár jól a tranzakciókkal? Az is megtörténhet, hogy a GE ügyesen szállt ki belőle, a vevő pedig bukik vele 1 mrd-ot. Azzal egyetértek, hogy a döcögő szektorok óriásit tudnak emelkedni, így az olajszervizes is. Szóval a vevő igenigen jól járhat vele, de vállalta a kockázatot is érte.
Indiaban a hazai autoeladasok nagyot estek Aug-ban, es erre a kormany valami stimulus kezdett rebegtetni. ettol az osszes India autos megszaladt. Viszont a Jaguar LandRover uzletag eleg jol megy most, az uj Landrover nepszeru EUban es Kinaban is. Egyuttmukodnek a Blacbberryvel az onvezeto szoftver temaban. Ha sikerul, az nagyot lokhet rajtuk. Kepzeld, ha az onvezetes mukodik indiai utakon, akkor az tenyleg mukodik ;-) . De most az India bankok, amik eddig nagyon mentek, tele vannak nonperforming-al, keptelenek kolcsonozni tovabb. Indiaban nagy bank-egyesulesi tervet jelentettek be. Azokat egyelore elkerulnem. Ha kapnak allami penzt auto hitelre/vetelre, akkor TTM nagyot mehet.
SLB HAL, orias olajszervizes CRR,DWSN, ERF HCR CLB kis olajszervizes RIG VAL DO, tengeri olajszerviz GLBS NAT olajtanker hajos SWN, OGZPY orias gaztermelo YPF BP OXY orias olajos CPE OAS kis olajtermelo . Es van jopar, amiket tervezek boviteni, majd az elso korrekci aljanal, mert csak mikro poziciom van egyelore DNR, EQNR PTEN RES SNP, APA EC HP NE MDR
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.