2000 márciusáról írsz, amikor a hazai kizárólagos disztribútorom a Hungaropharma volt.
A termék már akkor (1999 ősze óta) az USA-ra volt pozicionálva azzal, hogy 2002-ben egy kb.: 350 millió forintos reklámkampánnyal jövünk fel a hazai piacon. Ez a kampány nem volt sikeres.
A cégnek 2008-ban a HUMETeken kívül közel 100 terméke volt.
Ez egy kutató-fejlesztő cég volt, amely Magyarországon valóban elhanyagolt kereskedelmi tevékenységet végzett, de komoly brand-et épített fel és a termelése 2,2 milliárd forintra futott fel az ő "békeéveiben": 2006-2007-2008-ban.
A válaszom tehát:
Ez a projekt tehát valós forgalommal (2,2 milliárd forint) és worldwide felvevő piaccal (from Vancouver via Oldham & Budapest to Taipei) rendelkező valami volt (nota bene pl.: USA, Irán stb.).
Őszinte híved
A termék már akkor (1999 ősze óta) az USA-ra volt pozicionálva azzal, hogy 2002-ben egy kb.: 350 millió forintos reklámkampánnyal jövünk fel a hazai piacon. Ez a kampány nem volt sikeres.
A cégnek 2008-ban a HUMETeken kívül közel 100 terméke volt.
Ez egy kutató-fejlesztő cég volt, amely Magyarországon valóban elhanyagolt kereskedelmi tevékenységet végzett, de komoly brand-et épített fel és a termelése 2,2 milliárd forintra futott fel az ő "békeéveiben": 2006-2007-2008-ban.
A válaszom tehát:
Ez a projekt tehát valós forgalommal (2,2 milliárd forint) és worldwide felvevő piaccal (from Vancouver via Oldham & Budapest to Taipei) rendelkező valami volt (nota bene pl.: USA, Irán stb.).
Őszinte híved
Norbi Update Nyrt.
link
(Vagy ez már tényleg a vég...?)