Nem az indiről írtam, hanem az arcoskodásról. Intelligencia kérdése, és amit írt az nem volt intelligens.Okos és/ vagy intelligens ember nem ír be olyat amit ön beírt... Köszönöm az indit :)
Nekem nincs bajom COLOP úrral de számomra sértő hogy velem akarják azonosítani, colop egy egyszerű emberke jó ember de semmi különös nincs benne, én szerintem valamilyen kereskedő lehet! én Mérnök vagyok, politikai pálya van mögöttem, én már fogtam kezet Orbán Viktorral! más kaliber én és colop, ő 1 kisember, és ezt bántás nélkül mondom, én Budán a hegyen lakom szerintem ő ott nem tudna venni még lakást sem! számomra a tőzsde csak passzió neki ez fontos pénz kereset, urak nem akarom őt védeni de igazságtalanok vele, nekem önök nem fontosak mert más szinthez vagyok szokva, de neki önök fontosak, felőlem ki is tilthatják de tudniuk kell hogy ehhez a szegény emberhez semmi közöm.
Semmi maga nem látja az erdőt a fától!!!!!!!!!! engem megpróbáltak kicsinálni a másik topikban részben sikerült bár kiderült hogy nekem volt igazam, önt is ki akarják csinálni!!!!!!!!!! csak maga nem veszi észre! valakiknek ön is meg én is útban vagyunk meg az is a bajuk hogy értünk hozzá, de maga csak nyugodtan simuljon hozzájuk úgy is le akarják járatni bármit tesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a vak is látja hogy maga meg én nem lehetünk 1 személy ráadásul én már nagyon régi tag vagyok, sok sikert önnek de ezek nem fogják békén hagyni! ne nálam keresse a bajt a hiba odaát van.
topikgazda
ma, 09:12
Moderációs esemény történt "marslako2" felhasználóval szemben. Moderáció:
Kitiltás a "EST MEDIA HOLDING PLC ." topikból
A moderálás a "EST MEDIA HOLDING PLC ." topik #362 sorszámú hozzászólása alapján történt.
A moderátor indoklása: azé
figyeljen marsika jöl összeboronáltak minket ,én viszont ebböl nem
kérek,azért leirhatná mi ez a 180 fokos fordulat?mi változott semmi,de
maga ,biztosan