Topikgazda: resone 2015. 10. 05. 18:12

Waberers  

WABERER`S INTERNATIONAL Zrt.



2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése

A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről



link
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
gyula1971
gyula1971 2019. 08. 15. 11:43
Előzmény: #4319  impudent
#4320
Felpattant a Waberer's 2019.08.15 10:27A Waberer's részvényei a június közepi heves emelkedés után július elején lefelé csorogtak, majd a heteken át tartó oldalazás után az árfolyam az elmúlt napokban ismét emelkedéssel próbálkozott meg. A társaság a múlt héten publikálta a legfrissebb számait, a Waberer's második negyedévét tovább romló eredményszámok mellett kedvezőtlen gazdasági környezet jellemezte, a menedzsment azonban optimista az idei év második felére vonatkozóan. A Waberer's második negyedéves gyorsjelentése után a Concorde megkezdte a társaság követését, és a közzétett elemzésben a Concorde vételi ajánlás mellett 1785 forintos célárat határozott meg, ami közel 40 százalékkal magasabb a Waberer's szerdai záróárához képest. A Waberer's részvényei alacsony, 5,9 millió forintos forgalom mellett emelkedtek ma délelőtt, a Waberer's részvényeinek ma forgalma 70,7 százalékkal alacsonyabb a részvény idei, átlagos forgalmával összehasonlítva.
impudent 2019. 08. 15. 10:07
Előzmény: #4318  impudent
#4319
egy fuvallat fel tudná vinni 1400 körülre is
impudent 2019. 08. 15. 09:06
Előzmény: #4317  csibe74
#4318
várjuk a limites napokat
csibe74
csibe74 2019. 08. 15. 09:00
Előzmény: #4316  csibe74
#4317
1300 a nyitó
csibe74
csibe74 2019. 08. 15. 08:51
Előzmény: #4315  kukker
#4316
Mondom, hogy venni kell.
kukker 2019. 08. 15. 07:50
#4315
Hatalmas veszteség a Waberersnél
A Waberer’s International Nyrt. 9,1 millió euró nettó veszteséggel zárta a második negyedévet az egy évvel korábbi, 100 ezer eurós veszteség után, 172,7 millió euró – a tavalyi második negyedévinél 6,4 százalékkal kisebb – árbevétel mellett – közölte a cég a Budapesti Értéktőzsde honlapján közé tett, nemzetközi pénzügyi szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi jelentésében. Az első fél évben 13,6 millió euró volt a nettó veszteség az egy évvel korábbi 100 ezer eurós veszteséggel szemben. Az árbevétel az első fél évben 354,9 millió eurót tett ki, 2,4 százalékkal alatta marad a tavalyi első fél évinek.    A kamatfizetés, adózás és amortizáció előtti nyereség (ebidta) éves összehasonlításban a második negyedévben 41 százalékkal, 12 millió euróra, az első fél évben pedig 31,3 százalékkal, 27,2 millió euróra csökkent.
http://www.jarmuipar.hu/2019/08/hatalmas-veszteseg-waberersnel/
csibe74
csibe74 2019. 08. 14. 18:11
Előzmény: #4312  _Macika_
#4314
28% a közkéz.
HoStrucc
HoStrucc 2019. 08. 14. 17:45
Előzmény: #4312  _Macika_
#4313
Feltűnő hogy vettél mackó! XD 
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 14. 17:29
Előzmény: #4311  csibe74
#4312
még mindig alul értékelt
ráadásul igen kicsi a közkéz
+ kamion pénzek
csibe74
csibe74 2019. 08. 14. 17:05
Előzmény: #4310  impudent
#4311
Záró :1280
impudent 2019. 08. 14. 15:29
Előzmény: #4309  aborg
#4310
nem engedik fel az átkötés miatt
aborg 2019. 08. 14. 15:19
Előzmény: #4298  impudent
#4309
Hosszú távra tartom.
impudent 2019. 08. 14. 13:38
Előzmény: #4306  bankaar
#4308
aki a 10000 es pakkját kicserélte,
csibe74
csibe74 2019. 08. 14. 13:35
Előzmény: #4305  impudent
#4307
Azon ma meglepődnék. Bár sokat nem kellene kivenni.
bankaar 2019. 08. 14. 13:35
Előzmény: #4305  impudent
#4306
A robotok?
impudent 2019. 08. 14. 13:10
#4305
1300 on kellene zárni, de még nem nagyon engedik
Metwolf
Metwolf 2019. 08. 14. 12:07
Előzmény: #4295  _Macika_
#4304
Okos pénz veszi, mikor nem esett a gyorsjelentésre akkor is látszott már.
csibe74
csibe74 2019. 08. 14. 12:02
Előzmény: #4301  _Macika_
#4303
Valaki aki a medvének szurkol diszlájkolja a pozitív megjegyzéseket. böööö
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 14. 11:57
#4302
1275
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 14. 11:56
Előzmény: #4300  impudent
#4301
igen az nagyon sokat számít pár mrd
impudent 2019. 08. 14. 11:54
Előzmény: #4299  csibe74
#4300
meg a kamionper 10 milliárdja se smafú, az is meglökheti 1500-1600 ig
csibe74
csibe74 2019. 08. 14. 11:52
Előzmény: #4296  Zsimo
#4299
Reméljük. Vannak 10K-5k-s vételek, meg az apró. Jó lenne 1300 fölé kerülni.  Meg ugye bármikor felvásárolhatják. Akár 3K-ért is. Szvsz
impudent 2019. 08. 14. 11:52
Előzmény: #4297  impudent
#4298
1700 körülig tervezek játszani vele ,utána még nem tudom
impudent 2019. 08. 14. 11:50
Előzmény: #4296  Zsimo
#4297
az már időszerű , akkor leszedünk egy kis nyereségmagot megint.
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 14. 11:47
#4296
Megindul
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 14. 11:41
#4295
1265
veszik
Urfisz 2019. 08. 14. 11:27
#4294
A korábbiaktól eltérően viselkedik a papír. Nem csorog. Sőt. Mi ennek az oka!?
csibe74
csibe74 2019. 08. 09. 10:48
Előzmény: #4292  Törölt felhasználó
#4293
Gagyi a nap eddig. 1195 . Forgalom is.
Törölt felhasználó 2019. 08. 09. 10:05
Előzmény: #4289  lenovo
#4292
a gatyájába :)
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 09. 09:45
#4291
Jöhet az 1300 feletti szint
pomperj
pomperj 2019. 08. 09. 09:22
Előzmény: #4288  impudent
#4290

1)Nem en degradalom a papirt, hanem a piac. Eddig kb. 80% esessel.
.
2)Ha neked tetszik  a negyedeveben -9.1m EUR veszteseg,  
a hitelallomany novekedes 40-50m EUR,
es sajattoke vesztes -28m EUR? es egyre romlo operativ mukodes?
Akkor reszemrol ez is rendben van.
.
3)Az utolso 2 napon mindossze 80 edb reszveny cserelt gazdat. 
Meg van a kozkezben tovabbi kb. 4.7m db, es a nagytulaj-nal 12m db. 
Nem dolt el semmi.

.
4) A papir valoban 1200Ft. Alapos oka van, hogy annyi.
Szabad maskeppen gondolni.
.
lenovo
lenovo 2019. 08. 09. 07:49
Előzmény: #4284  pomperj
#4289
Hol van a mínusz 14% professzor úr?
impudent 2019. 08. 08. 21:43
Előzmény: #4287  pomperj
#4288
Valj szint !
Mennyi papirod van ?
Hol ragadtal be ?
Mennyit buktal ?
Mert ha mindegyikre zero a valasz akkor nem ertem miert degradalod le azt a papirt ami 1200 ft rekord alacsony aron forog.
pomperj
pomperj 2019. 08. 08. 21:14
Előzmény: #4285  impudent
#4287

Pajtas, nem en kezdtem pimaszkodni.
impudent 2019. 08. 08. 19:57
Előzmény: #4282  pomperj
#4286
A sajat toke az uj reszvenyek kibocsatasaval es az azokon levo felarral nohet illetve a nyereseg veszteseggel valtozhat jellemzoen.
A rovid tavu adossagnak pedig ott a fedezete a forgoeszkozok szemelyeben es ez javulo tendenciat es a ceg bovuleset mutatja.
impudent 2019. 08. 08. 19:49
Előzmény: #4282  pomperj
#4285
Te soha nem ertesz semmit.
Mit ertetlenkedsz.
Ha nem ertesz a szamokhoz kerdezz olyanokat akik ertenek hozza.
De ne regenyeket irj mert az kovethetetlen.
pomperj
pomperj 2019. 08. 08. 18:55
Előzmény: #4283  Reka28
#4284

1)Kosz, de nem kerek Goodwill-t. Az sz@r tranzakcio volt akarhonnan nezzuk.
2)Allitolag csokkent a kamionok szama, es nem no. Akkor mitol no a rovid es hosszu hitelek volumene?
Reka28 2019. 08. 08. 18:36
Előzmény: #4282  pomperj
#4283

1) A Link akvizíció után a goodwillel szemben (eszköz oldal) a saját tőke értéke (forrás oldal) nőtt.
2) A hitelállomány azért nő, mert nő a kamionok száma, rövid-hosszú lízing nagyjából megegyezik a kamionok értékével. -> a lízing nominálisan csökken, ha csökken a flotta, eszközoldalon ugyanígy csökken a járművek értéke; ez fordított előjellel is igaz.
pomperj
pomperj 2019. 08. 08. 16:54
Előzmény: #4269  pomperj
#4282
Masodik atnezesre 2 komolyabb bajom van a ceg allapotaval. Az elozoeken kivul.
.
1)2 eve nyaron, az IPO idejen a WABE sajat toke 84M EUR volt, irtak az ujsagok (#33, #34)
Am, a 2017.Q2 jelentesben a sajat toke mar 121m EUR, page 16.
A 2018.Q2 jelentesben 162M EUR a sajattoke.
Viszont a mostani jelentesben  a sajat toke 134 m EUR, page 13.
.
Ez hogyan? Mitol ugral a sajat toke ennyire? Plane ha az utolso 2 evben azt allitottak, hogy kb. ugyanannyi volt az osszes nyereseg, mint amennyi a veszteseg?
Az utolso 1 evben a vesztesegek miatt csokkent a sajat toke 162--->134 iranyba, szoval -28m EUR. Ez ertheto.Az mas kerdes, hogy  igy megy tovabb meg 2.5  evig, akkor a sajat toke lefelezodik.
.
De mikor, hogyan es mitol ment fel a sajattoke 2017.07-2018.07 kozott 121--->162-re?
Ez minimum budos. Vagy nagyon atertekeltek valamit, mondjuk ingatlanokat? Az a problemam, hogy eddig a ceg sajat vagyonat 400-450Mrd Ft-ra becsultem, es az stimmelne is,
mert 325EUR arfolyamon 134m EUR, az 435 Mrd Ft.
De ez a 2018 eves hirtelen sajattoke felugras ? ez kamunak tunik. 
.
Szoval, WABE megmanoverezte a sajat vagyont. Es nalam bevitt egy eleg nagy, 130Mrd Ft bizonytalansagot a sajat vagyon szamokba. 
Eddig, a sajatvagyon alapja a ceg konyvszerinti erteke 134m EUR /18m db=7.4 EUR/rv korul volt, 
szoval papiron erhet a  ceg 2400Ft/rv korul. 
Ha lenne normalis profit, mondjuk minimum  10-13m EUR/ev. De nincsen.
.
2)A masik a hitel allomany folyamatos novekedese rovid es hosszu tavon. Megy az eladosodasi spiral.
2017.07 idejen volt 227m Hosszulejaratu, es 213m Rovidlejaratu hitel, osszesen 440m.
2018.07 idejen volt 235m Hosszulejaratu, es  246m rovid,  osszesen 481m.
2019.07 idejen volt 252m Hosszulejaratu, es 268m rovid, osszesen 520.
.
Igen, evente no a hitel allomany, ugy 40-50 m EUR mertekben.
Erted? Nem fizetnek vissza semmit, nincs is mibol. De ha  -9.1m a veszzteseg egy negyedevben, es igy marad, akkor egy ev mulva mar 560m lesz az adossag. Ha egy kicsit felmegy a kamat, mondjuk csak +1%ot, akkor az ujabb minimum -5.6M EUR veszteseget okoz. Hogy lehet ezt az 520m EUR-t kitermelni es legalabb a felet visszafizetni?.
A hitel allomany no, mint a gomba. A sajttoke allomany meg gyanus hogy manipulalva van, es esett egy eve  -28m EUR-t.
.
Nekem nem tetszik. 
Ez igy egyutt plane nem, a ceg financialis  helyzete +40m hitelallomany novekedesse,l es -28 sajatoke veszteseggel valtozott.  Az egyutt -68m EUR, ennyi kellett hogy mukodesben tartsak.
Es egyelore az operativ szamok nem javulnak, hanem romlanak. Hol buli ez?
.
Most a hitel/sajattoke 520m/134m=3.88. 
Ekkora attetel bankokban szokott lenni, nem fuvarozoknal. 
.
3)Na, szerintem ez a 2 fo oka annak, amiert ilyen a chart:
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190808v00qohrb3.jpeg
gyula1971
gyula1971 2019. 08. 08. 16:49
Előzmény: #4280  impudent
#4281
Az én stop lossomat átugorta a rendszer május elején, így piacin kellett értékesíteni. 1600-nál vettem, 1500 adtam. Ugye aznap óriási réssel nyitott lefelé,a nap végén kezdte visszatölteni a rést, ítt kellett lépni.
impudent 2019. 08. 08. 15:50
Előzmény: #4279  csibe74
#4280
biztos a Gyuláé volt
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 15:49
Előzmény: #4278  impudent
#4279
Azt gondolom stop-loss ma nem volt. Az az 5K-s meg  pár apró dobta nyitóban. Nem indított el stop-loss lavinát.
1250 
impudent 2019. 08. 08. 14:58
Előzmény: #4277  impudent
#4278
a stop lossos elment a p..ba aki pedig megkapta nyert egy 100 ast
impudent 2019. 08. 08. 14:57
Előzmény: #4275  csibe74
#4277
elkaphatták pár stop lossolo pakkjait
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 14:57
Előzmény: #4275  csibe74
#4276
Szar érzés befosni 
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 14:55
Előzmény: #4272  Zsimo
#4275
Pánik dobás volt. 1055-re tette be ha jól emlékszem az 5K-ját.
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 08. 14:54
Előzmény: #4271  csibe74
#4274
sztem jhéten lenyugszik
a forgalom is
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 14:54
Előzmény: #4266  -bubu-
#4273
Köszi! 
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 14:53
#4272
1255! Szegény mit szólhat most aki dobta 1130 nál! 
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 14:31
Előzmény: #4270  _Macika_
#4271
Gyerekek , ezt mintha veszegetnék. 1255
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 08. 14:15
#4270
1250. szépen sávozik
forgalom is van
pomperj
pomperj 2019. 08. 08. 13:57
Előzmény: #4250  _Macika_
#4269

Erre a CONCORD elemzesre  muszaj reagalni.
Annyira ostoba, hogy az egyenesen  abszurd.
.
1)Elemzo kollega (?) azt allitja, sot rajzocskat csinal, hogy a 3 uzletag osszeadasaval jon ki az ertek, megpedig
-RCl (Regional Contract Logisztika)   1372Ft, 
-ITS (internat. Transp) -400Ft
-Insurance 1100Ft -or er reszvenyenkent, 
Szoval osszeadva a ceg erteke 1981Ft. 
Aztan levon -10%ot, es kijon neki 1783Ft Fair ertek.  4 szamjegyu  pontossaggal !
.
2)Bocsanat, de Elment az elemzo esze.
A WABE uzleteben az 
-RCL 36m EUR arbevetelu, 
-Insurance, egyeb 17m EUR, szoval ket kicsike uzletag van, meg egy fontos, 
-ITC viszont 123 m EUR.
.
3)Ha tehat egyaltalan erdemes valamit osszeadassal elemezni, a
a sulypont akkor is 60-70% reszaranyban az ITC.
Es a masik ketto, ami osszesen hoz  EBITDA-ban 5.7m + 1.7m=+7.4m EUR-t, 
es elvisz a ITC fo uzletag  -16M EUR korul?
akkor egy P/EBITDA=6 szorzoval az a 2 mellekuzemag erhet osszesen  40-45M EUR erteket.
Nade, a WABE vagyona osszesen nagyjabol 400-450m EUR ! Es nagy resze a 4300 kamion.
Ha ezeket a szamokat az elemzo linearisan osszeadja, uzletag sulyozas nelkul, akkor az total ostobasag.
.
4)Semmi bajom CONCORD-al. De nehogy mar megegyunk minden ostabosagot.
Barki, aki WABE rszvenyt vesz, az nem a lokalis szallitasert vagy a biztositasi uzletert veszi, hanem a sulyponti nemzetkozi fuvarozasert.
Azr viszont COCORD  -400Ft re taksalja reszvenyenkent. Ami szinten h@lyeseg.
impudent 2019. 08. 08. 13:48
Előzmény: #4267  csibe74
#4268
egy limites nap kellene
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 13:46
Előzmény: #4266  -bubu-
#4267
1220 zöld. Jelenleg.
-bubu-
-bubu- 2019. 08. 08. 13:15
Előzmény: #4265  Zsimo
#4266
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 13:12
Előzmény: #4264  -bubu-
#4265
Ezt mind beírni :)
-bubu-
-bubu- 2019. 08. 08. 13:07
Előzmény: #4256  _Macika_
#4264
Waberer’s: Egyelőre nem fog a kézifékTovábbra is nehéz helyzetben van a Waberer’s, az eredmények éves bázison jelentős visszaesést mutatnak, a vesztesége pedig tovább duzzadt a második negyedévben. A gyengébb eredmények több tényező együttesének tudhatóak be, melyek közül néhány rendszeres tétel a jövőben is terhet ró a cég vállára. Emiatt nem könnyű osztozni a menedzsment optimistább várakozásában, miszerint a jelenlegi intézkedések javíthatnak az eredményeken.A Waberer’s árbevétele éves bázison több mint 6%-kal 172,7 millió euróra esett vissza a tavalyi bázishoz képest. A bevételt nagymértékben rontotta, hogy az eredetileg március végére kitűzött Brexit-határnap miatt csökkent a szigetországi forgalom, mivel a kereskedelmi partnerek előre feltöltötték a készleteiket. Másfelől az iparágban felszabaduló fuvarkapacitás a kontinentális Európára irányult és okozott átmeneti kínálati többletet, ez pedig a nemzetközi fuvardíjak csökkenéséhez vezetett. A Brexit-határnap elhalasztásával a fuvarozási tevékenység csak júniusra tudott stabilizálódni.Továbbá a Waberer’s áprilisban átállt az SAP-alapú fuvarirányítási rendszerre, amely azonban komoly működési problémákat eredményezett.  A rendszerproblémák főleg az első hetekben jelentkeztek, melyek több esetben is a megrendelések elvesztését okozták, ez pedig végső soron tovább rontotta a bevételt. A Waberer’s közleménye szerint a rendszer már sokat javult, de bizonyos javításokra még szükség van, mindez azonban már csak marginális hatást jelent az üzletmenetre nézve.A bruttó fedezet az árbevételnél jóval nagyobb mértékben, 26%-kal esett vissza. Ez egyfelől az alacsonyabb bevétellel, másfelől a főbb közvetlen költségek emelkedésével magyarázható. Az utóbbihoz tartozik a munkaerőhiány okozta bérnyomás, a dráguló tranzitdíjak és üzemanyag. Ezeket a költségelemeket nem tudta teljes mértékben ellensúlyozni a flottacsökkentés, ahol az átlagos kamion- és sofőrszám egyaránt 6%-kal csökkent.Ebből látható, hogy a közép-kelet-európai régióban tapasztalt munkaerőhiány és az ezzel összefüggő bérnyomás a fuvarozói szektorban jelentős többletkiadást jelent, és a jelenlegi flottaleépítési program ezt a hatást nem tudja teljes mértékben semlegesíteni. Már csak azért sem, mert a közvetlen költségek, mint az említett munkabér, üzemanyag, autópálya és tranzitdíj közel tízszerese a közvetett költségeknek. Ezeknél a költségelemeknél egyelőre nem látszik trendforduló, miközben a Waberer’s díjképzése és díjérvényesítése hektikusan alakul, így a menedzsment kiadáskontrollhoz köthető optimizmusa ugyan dicséretes, de a második félévi teljesítményt is érdemes kellő óvatossággal kezelni.Tehát hiába a szigorú költségkontroll a közvetett költségeket illetően, éves bázison a rendszeres EBITDA 41%-kal 12 millió euróra esett vissza. Az üzemi eredmény a visszaeső EBITDA és a tavalyihoz képest növekvő értékcsökkenés és amortizáció miatt veszteségbe fordult. A Waberer’s flottacsökkentése ugyanis átmenetileg magasabb értékcsökkenést eredményez.A taglalt folyamatok eredményeként a cég nettó vesztesége 0,1 millió euróról 9,1 millióra duzzadt, amely a második leggyengébb érték 2016 óta, miközben a Waberer’s 2018 második negyedéve óta folyamatosan veszteséges.A nemzetközi fuvarozásban tapasztalt bevétel csökkenést a regionális kontrakt logisztika és az egyéb szegmens javuló teljesítménye sem tudta ellensúlyozni. Mivel a nemzetközi fuvarozás teszi ki a teljes bevétel több mint kétharmadát, így ez a meghatározó szegmens a bevételtermelés szempontjából. A már említett Brexit-hatás, valamint a fuvardíjak csökkenése negatívan hatott, melyet csak részben ellensúlyozott a raktározási szolgáltatások és a biztosítótársaság tevékenysége iránt erősödő kereslet.A Waberer’s üzletágai közül a regionális kontrakt logisztika bír ugyan a legnagyobb árréssel, de itt is romlott az EBITDA marzs. Mindez az alvállalkozóknak fizetett magasabb bérrel és az egyes ügyfeleknek adott egyszeri kompenzációkkal magyarázható. Meg kell azonban említeni, hogy a logisztikai ágazat pontosan ugyanakkora, 5,1 millió eurós EBITDA-t termelt, mint a bevételben több mint háromszor nagyobb nemzetközi fuvarozás.Végezetül a nettó pénzügyi adósság tavaly év vége óta 277,9 millió euróról 328,1 millió euróra emelkedett. Ebben nagy szerepet játszott az IFRS 16 számviteli standard, de emellett nőtt a nem lízing adósság, miközben a készpénzállomány az egynegyedével csökkent. Ezek együtteseként a nettó tőkeáttétel (nettó adósság a rendszeres EBITDA-hoz viszonyítva) 4,3-ról eddig nem látott szinte, 5,7-re ugrott. Mindez azt is jelenti, hogy a Waberer’s egyre messzebb sodródott az elméleti osztalékfizetéstől, melynek egyik feltétele a 3 körüli szorzó.A Waberer’s napi grafikonja (2019.08.08. 12:00)A Waberer’s grafikonja sok újdonsággal nem szolgált, hiszen az árfolyam a részvénykibocsátás óta trendszerűen esett. Az elmúlt másfél hónapban ugyanakkor stabilizálódást láthattunk, és az árfolyam egy közel 200 forintos sávba szorult be, melyhez átlag alatti forgalom társult.A jelentést nem hatotta meg a befektetőket, a részvényárfolyam kismértékű csökkenéssel reagált. A Waberer’s technikai képe sokat javulna, ha az árfolyamnak sikerülne felfelé kitörnie az említett sávból. Ebben az esetben a következő ellenállási zónák rendre 1550-1600 forintnál, majd 1840-1860 forintnál húzódnak. Amennyiben azonban letöri a sávot, úgy a történelmi mélypont közelébe süllyedhet az árfolyam.  Kovács Bálint2019. augusztus 8. 12:38
geza0123 2019. 08. 08. 13:06
Előzmény: #4262  Metwolf
#4263
Re: googletranslate
Metwolf
Metwolf 2019. 08. 08. 12:54
Előzmény: #4261  gyula1971
#4262

Sajnos a BÉT elemzői programjában résztvevő cégekre kiadott elemzések mind angol nyelven íródnak, így magyarul ne várd szerintem. Pedig a BÉT a magyar tőzsde, nem is értem kinek jutott eszébe csak és kizárólag angol nyelven elindítani ezt a programot. Ha a magyar mellett kerülne publikálásra angolul is, azt megérteném, de hogy magyarul nem?
Re: tőzsdefejlesztés
gyula1971
gyula1971 2019. 08. 08. 12:36
Előzmény: #4254  Metwolf
#4261
Jó lenne Magyar nyelven olvasni az elemzést, a Concorde -nél van valaki ügyfél itt közöttünk? .akkor tegye be,megkérjük.
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 12:08
Előzmény: #4255  teherfuvaros
#4260
A teljes képhez ezt is tegyük ki:
  • Az új vezérigazgatónak kulcsszerepe lehet a társaság talpra állításában, aki egy tapasztalt krízis menedzser és korábban a DHL-nél dolgozott.
  • Az elemzőház véleménye szerint a folyamatos negyedéves veszteségek ellenére nincs csődveszély a Waberer'snél. Ráadásul a társaság egy részvényre eső eszközei már most többet érnek, mint az aktuális részvényárfolyam. Ez akár vonzó akvizíciós célponttá is teheti a társaságot.
  • A Regionális kontrakt logisztika szegmens részvényenként 1370 forintot érhet, a Waberer Hungária pedig 1010 forintot.
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 11:52
Előzmény: #4257  csibe74
#4259
Ügyes voltál csibe! Olcsón vettél
feel
feel 2019. 08. 08. 11:51
Előzmény: #4256  _Macika_
#4258
Ezek szerint a Concorde fogja elemezni a Wabit.
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 11:48
Előzmény: #4253  Zsimo
#4257
Na bakker lebuktam  :)
Majd emelik a célárat, ha jönnek az eredmények.    1210
teherfuvaros 2019. 08. 08. 11:46
Előzmény: #4251  gyula1971
#4255
  • A Nemzetközi fuvarozási üzletág veszteséges, és a Concorde szerint csökkenti a cég értékét. Az egy részvényre jutó értéke -400 forint jelenleg.
Metwolf
Metwolf 2019. 08. 08. 11:46
Előzmény: #4251  gyula1971
#4254

Vajon nagy megerőltetés lenne az elemzői program keretében magyar nyelvű elemzéseket kiadni az angol mellett?
A kérdés költői megint.
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 11:45
Előzmény: #4251  gyula1971
#4253
Valaki ezt tudhatta és azért vettek 25k 35k pakkokat
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 08. 11:42
Előzmény: #4251  gyula1971
#4252
nem új, más rv ben is lesz ilyen "követés"
re bét elemzői program
gyula1971
gyula1971 2019. 08. 08. 11:39
Előzmény: #4250  _Macika_
#4251
Hoppá!
A Concorde elkezdte követni a Waberer's részvényeit. Az ajánlás vétel, a célár pedig 1785 forint, mely közel 50%-os felértékelődési potenciált rejt magában. A teljes elemzés a BÉT honlapján található.
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 10:22
Előzmény: #4247  HARDCORETERROR
#4249
Akkor Te is okos is vagy
_Macika_
_Macika_ 2019. 08. 08. 10:19
#4248
ennél azért sokkal súlyosabb dolog kellene hogy 1000 alá bemenjen mélyebben
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 08. 08. 10:17
Előzmény: #4243  Metwolf
#4247
csatlakozom ;)
HARDCORETERROR
HARDCORETERROR 2019. 08. 08. 10:11
#4246
ERSTE:
Waberer’s egy újabb siralmas negyedévről adott számot. Nemcsak a Brexit-hez kapcsolódó felhalmozás utáni kisebb kereslet hatott negatívan az árakra és a kihasználtságra, hanem az új fuvarszervező szoftver is többszőr csődöt mondott. Mindeközben az itthoni üzletágak relatíve jól teljesítettek, gyakorlatilag szinten maradó, amortizációval módosított üzemi eredménnyel. A szoftver problémák mostanra megszűntek, és a fuvarozási árak is helyreálltak. A cég mostanra 360 darabbal (~10 százalék) csökkentette a kamionok számát, így a kihasználtságot mintegy 10 százalékkal (a 2017-ben látott szintekre) sikerült emelnie. További 300 kamion leépítését határozták el, ami tovább növelheti a kihasználtságot az elkövetkező hónapokban. A rossz eredmény ellenére a kilátások jelenleg sokkal biztatóbbak, mint korábban voltak.
Zsimo
Zsimo 2019. 08. 08. 09:54
Előzmény: #4239  Metwolf
#4245
Akkor én is okosvagyok 
csibe74
csibe74 2019. 08. 08. 09:48
Előzmény: #4243  Metwolf
#4244
Nullában van a papír. Úgy tűnik a reggeli pánik 5K-s eladáson kívül nyugi van.  1215
Metwolf
Metwolf 2019. 08. 08. 09:44
Előzmény: #4242  HoStrucc
#4243
Az okos pénz pont akkor veszi, amikor még minden borús, és észre sem veszed a változást, pedig a piac előre jelzi. Ha innen nem indul be komolyabb esés már akkor igazolást is nyer.
HoStrucc
HoStrucc 2019. 08. 08. 09:41
Előzmény: #4239  Metwolf
#4242
Szerintem az okos pénz még kerüli ;)
pomperj
pomperj 2019. 08. 08. 09:39
Előzmény: #4222  pomperj
#4241

Nos, WABE Q2 reportja egyelore csalodasnak latszik a  piac szemeben.
.
1)Azonban most az a kerdes: 
ha nem megy csodbe (?),  akkor hol van az esesben a kovetkezo target?
.
Nos, itt van egy valasz. Nincs fundas tamasztek a szamolashoz. 
Tehat marad a jo oreg Elliott TA projekcio:
.
http://keptarhely.eu/view.php?file=20190808v00qsy4zl.jpeg
.
2)Idoben nem tudom az aljat kalkulalni,  mert az utolso (5) hullam nagyon gyors es nagyon elhuzodo is lehet.
.
De, ha wave (3) mint tudjuk 18 honap volt, akkor annak Neowave alapu rakovetkezo hullam ido-minimuma 1/3, szoval legalabb 6 honap. Ha meg az IPO idejen nezzuk a leszakadasig, akkor 2 vagy 5 honap.
Szoval a durva becsles? kb. 6 honap kell meg a lejtmenet vegeig.
Ha nem megy csodbe.

Topik gazda

resone
resone
3 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek