A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
"rendszer váltáskor egyesültek a Hungarocamionnal....akkor indult meg a karrierje. Utána jött Orbánnal-Lőrinccel a biznisz....nélküle, néhány lepukkant teherautóval lenne vállalkozó!"
Nem jól ismered a történetet.
A Tefu nem egyesült a Hubgarocamionnal. A Hungarocamion privatizálva lett, de a vevőknek csak a cég vagyona kellett. Minden ami értékes volt az eladtak belőle, majd amikor a cég már üres volt és maradt kb. 800 szerelvény hitellel, meg bankhitelek akkor vette meg a Tefu de ez már 2000 után volt tehát messze a rendszerváltás után. Az első nagyobb Volvo flottát ami 500db volt kb. 1998-ban is úgy vették, hogy a járművek szállítójának meg kellett venni a Cinkotai úton a szervizt.
Wáberer Gy. egy csomo kisebb fuvarozócéget megvett így a kezdet 150db Tefu járműállomány folyamatosan nőt. Még a Hungarocamion megvétele előtt olyan cégeket vett mint a Royalsped, vagy a Révész Eurotrans (ami a Révész ponyás állománya volt kb. 500 járművel). Így mire a Tefu megvette a Hunfarocamiont már több autója volt mint a magának a Hungarocamionnak.
Egy lehetséges forgatókönyv: Ma mondjuk 1500 ft-on zár Holnap 1600-1700 ft-os tartományt megkóstolja Utána visszaesés,mint Masterplast Jövőre pedig 2000 ft is meglehet
Igen Én köszönöm az utat!! de ez Hungária persze majd egybol 1500 v fölé ma Át kell nézni pl elemzés és a múlt máshol arra mi lett szep piros lásd opus
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link