A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Erste is ugy gondolja, ahogy Te meg en. Ugy nez ki mi vagyunk a balekok, mert mindenki mas maskeppen latja. Tovabbi szocseplest nem folytatok, mert ugyanaz van. Paran hiszunk a pozitiv folytatasban, a tobbseg meg pincet var. Ido eldonti. Udv
Lehet Ti nem nezitek a tobbi kis papirt, vagy csak fundas cegeket vesztek, de a Beten meg azt is 10szerezik arfolyamban a bufik, amirol konkretan csod hir jon ki. De azt is tudjuk, hogy 10-100millakat nyomnak aminek eves arbevetele 1millio, de eves vesztesege 370-500milla, sajat toke meg 900mft, ezeket imadjak a befektetok. A tozsde sosem logikus
Szerintem ez nem erről szól, hanem egy dilettánsnak tűnő pénzügyi befektető kivéreztetéséről. Gyuri bá kb. csillagászati áron rájuk melegítette a cuccost, nyilván gondosan nem eloszlatva azt a reményüket, hogy még jobb áron szórhatják ki kormányzati hátszéllel a béten a sok hülye kisbefektetőnek. Aztán utóbbi valahogy mégsem akar összejönni. Lehet, hogy nincsenek elég jó számok? Lehet, hogy túl kevés a további hülye kisbefektető? Lehet, hogy olyan cégbe az alapkezelők sem szívesen vesznek bele pár százalékkal, ahol még további jelentős kiöntés várható egy egyre türelmetlenebb főtulajdonostól? Nem kell ebbe többet látni és gondolni ennél. Majd ha egy pánik eladás után a kozmetikussal együtt is féláron lesz, akkor talán lehet fordulat, de attól még legalább egy további felezésre vagyunk.
Gyakorlatilag a fuvarozo szolgaltatast meg kell szuntetni akkor. Nincs ra igeny, nem fizetik meg oket, az osszes fuvarozo csodbe megy, felesleges munkakor, szolgaltatas. Ez a lenyeg, ahogy itt olvasom. Barmi van, minden rossz
A lényeg a végén van. Bővítheti, de nem fogja flotta szinten max. vesz pár darabot . A CNG-s technológia csak belföldre jó a kis hatótávolság miatt, az LNG tehnológia meg a kevés töltőállomás miatt felejtős nyugaton. Arról nem beszélve az ilyen jármű kb. 30-40%-al drágább a dízelhez képest. Gazdasági előny meg nem nagyon van. Egyedül a német ad útdíjmentességet 2020-ig. Az autó szereléséhez olyan szerszámok kellenek amik nem szikrázhatnak így egyszeri plusz költséget jelent a beszerzés. Duvenbeck vett most pár LNG-s autót, de ők is csak állandó útvonalon járatják, hogy a tankolás biztosított legyen.
Ez az a szoveg, ami csodalatos, es benne van a prospektusban. De az nincs, amit a prospektus a vegere oda kell am irni: Ja, az egesz hitelbol van. Es a hitelt nem tudjuk torleszteni, hanem kenyszer-prolongaljuk evek ota. Profit nincs, veszteseg van. Es az utolso evben ujabb 41m EUR hitelt vettunk fel.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link