Pillanatnyilag sajnos ez is benne van a pakliban, kösz a figyelemfelkeltést. Szvsz amennyiben ilyen helyzet állna elő, a Triman akár vissza is léphetne az apporttól, hiszen az általa kapott papírok tőzsdei bevezetése nagy valószínűséggel az apportszerződés egyik lényegi pontját képezi - ezt ugyan csak feltételezem, de enélkül az apport ellenértéke bizony hiányzik. Na akkor jól megvezették a kisbüfiket, hiszen akkor valószínűleg nem véletlenül nem történt meg ezidáig a bevezetés :-(
Csak egy apró, de nem elhanyagolható kockázatra még had hívjam fel a figyelmet. Nyilván nem gondolnék szándékosságra, de talán nem árt tudni, hogy mi is lehetséges, és milyen szemmel is érdemes lehet nézni a legutóbbi figyelmeztetést a Triman apportért kapott részvények be nem vezetése miatt. "BÉT ÁÜSZ: 26.2.7 Részvénysorozat törlése kereskedés megkezdéséhez szükséges feltételek nemteljesítése
esetén
26.2.7.1 Amennyiben a Kibocsátó a Vezérigazgató által meghozott bevezetési döntést követően
a 15.4.3 pontban meghatározott, kereskedés megkezdéséhez szükséges
dokumentumokat a 15.5.7.2 pontban megjelölt (illetőleg a Vezérigazgató által
meghosszabbított) határidőn belül nem nyújtja be, és ezért az Első Kereskedési Nap
meghatározására, így a részvények tőzsdei forgalomba hozatalára nem kerül sor, a
Vezérigazgató dönt a részvénysorozat törléséről. 26.2.7.2 Amennyiben a Vezérigazgató a kereskedés megkezdése iránti kérelmet elutasítja, és
ezért az Első Kereskedési Nap meghatározására, így a részvények tőzsdei forgalomba
hozatalára nem kerül sor, a Vezérigazgató dönt a részvénysorozat törléséről." Ilyenkor hirtelen nem is tudom mi van. Legjobb esetben mondjuk lehet új közgyűlésen dönteni az újra bevezetésről akár új árfolyamon?
Kérdés az, hogy a Triman mennyire megkerülhető vasúti beruházások megvalósításánál? Másként kifejezve: milyenek a kapcsolatai a mostani kurzussal? Az ugyanis világos, l. a legutolsó üzleti beszámolót, hogy a SET a Triman nélkül eddig nem tudott eredményeket felmutatni, a saját beszámolója szerint bőven veszteséges, továbbá egyik felkarolt/átvett cége sem tudott nyereségessé válni az elmúlt 1-1,5 év alatt. Valószínűleg az Oszkóval való együttműködés is szünetel, így nyereség abból sem várható egyelőre. Emellett szvsz valaki mostanában nagyobb tételekben adja, vagyis nem lehetetlen, hogy a belső körben is bizalomvesztés történt. Vagyis, ha a Triman vonal mégsem jön be, akkor nagy a gáz. ☹️
Tegnap hallottam, hogy Orbán Belgrádban. Rögtön eszembe jutott a Belgrád vasútvonal, és gondoltam, hogy lesznek fejlemények. Most már csak arról kell valami hírecske, hogy lesz közünk hozzá.
Optimista én is voltam, de most már nagyon tele a hócipőm. Ha legalább a sunyiság jeleit nem látnám talán nem akarnék fa testápolóval helyzetelemezni ;)
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja