Nem voltam ott. Ugyanakkor egy fórum hangulatából levonni következtetést a teljes piac leendő viselkedésére nem túl professzionális vsz. ;) Az itteni legtöbb "picsogó" nem is rendelkezik papírral jelenleg. A nagy tulajdonosok nem fogják emiatt dobálni, mert attól még hogy nem az első teleport szoftvert mutatták be, nem lett rosszabb a cég.. sőt igazából csak jobb lehet, ha tényleg elterjedne az alkalmazás. De negatív hatása az szerintem nincs. EGY lábról beszélünk a 4-ből amúgy, aki csak emiatt vette a papírt az majd most dobja. Nem kell hozzá azért nagy képzpelőerő, hogy átlássuk, nem az ilyen emberek vették az elmúlt hetekben napi több 100 milla értékben a papírt. Akitől kell, elköszönünk, és megy tovább az élet. Én sem kitörést, sem napokig tartó alsó limiteket nem várok. De tényleg megmosolyogtat azok véleménye a papírról, akik a mostani emelkedést is csak kívülről nézték. Értem hogy szeretnétek kapni újra 300on.. bár akkor ugye nem kellett annyiért, amikor 300 volt. Ilyen ez a sosem veszek, mert mindig drága típus. Savanyúcukor ;)
1 kérdésem lett hirtelen. Ha olvassák ezt a fórumot, akkor ötletet adok. :) Mivan akkor, ha maga a szerizes is tud adatot feltolni az adott autóhoz, hogy mit csinált vele? Ekkor már izgalmasabb a dolog.
Visszatérve az ETICAR-hoz. Érted? Etika! Szóval egy adás-vétel esetén azt ne felejtse el senki, hogy aki eladja annak büntetőjogi felelőssége van, hogy nem hazudik. Vagyis, ha kiderül, hogy mégis jó, törésmentes, 0 km-esnek adott el egy törött, 500e km-es kocsiot, akkor a törvény lesúlyt rá és visszafizetési kötelezettsége áll fent. Ezt sem szabad szem elől téveszteni! Itt jön az Etika, érted, Eticar!
Úgy értelmezem, hogy azok a használtautók érhetnek majd jóval többet a piacon, ahol rendszeresen vezetve lesznek a szervízelések, adatok stb... Akiknek nincs titkolni valója ők vezetni fogják rendszeresen... Akik meg nepperkednek, csalnak ők meg nem fogják használni... Úgyhogy szerintem piacképesebb lesz egy normálisan ellenőrizhető előélettel rendelkező gépkocsi... Egyébként a közeljövőben más területeken is használható lesz szerintem...
Ez olyan mint egy kockás füzet amin vezetem hogy mikor mit cseréltem csak elektronikusan.Vagy elhiszik vagy nem.Már ott tartunk hogy az eredeti vezetett szervizkönyvet sem hiszik el sokan, csak ha ott a hivatalos számla.....
Egyetertek ! Korrekt bemutato volt Orbok Urek reszerol. Gratula ! Tartani es venni kell ! Sracok akivel személyesen talalkoztam egy elmeny volt . Köszönjük a Setnek a mai szep napot hogy létrejöhetett. :)))))
Szerintem nem csak erre ment. Hamarosan várok más hírt is akár ingatlan de inkább a vasút felől, ahogy már az elhangzott. Ez a program egy vicc.
Törölt felhasználó2019. 03. 26. 14:29
#28606
Számos autógyártónál már pár éve elektronikusan vezetik az autók előéletét (szervizelését)...persze, amit a gondos tulaj a márkaszervízbe vitt felülvizsgálatra, olajcserére, stb. Elvileg ezek a rendszerek világszinten lekérdezhetőek, függetlenül attól, hol gyártották, hol helyezték forgalomba az adott autót. Az Eticar milyen plusz szolgáltatást nyújt akkor? Én erre lennék kíváncsi. Amúgy az ötlet jó, meg minden...csak ezen gondolkodtam el. Egyébként azt is fontos megemlíteni, hogy a cég több lábon áll, több helyről is származik profitja, nem kizárólag ebből az Eticarból.
"Az applikációt az autótulajdonos telefonjára lehet letölteni, az olyan
eseményeket viszont, ha megsérült az autó, szintén a tulajdonos tölti
fel. Persze megteheti azt is, hogy nem teszi meg, vagyis az adatok
hitelességét illetően sok múlik majd a felhasználó becsületességén" Mi is autójavítással foglalkozunk,mondhatni szakmabeliek vagyunk,de ez az egész app egy vicc!!! SOK MÚLIK A FELHASZNÁLÓ BECSÜLETESSÉGÉN????Meg hogy többet érnek majd azok az autók amiket ezzel az appal használnak??Persze nekimegyek egy fának,jobb első negyedet cserélek komplett futóművel,valószínű hogy beírom majd hogy eladhatatlanná tegyem a saját autóm vele....... Ne értsétek félre eszem ágában sincs köpködni a papírt,főleg lebeszélni,de mindennek van határa!!!
Nyilván ott van a többi cég, meg amit még venni fognak, de ez tömés szagú, hogy ilyen nagy volt a felhajtás, OTT1 után is mi volt? 240 körül volt az árfolyam jött az előadás és leesett 183 ig azt hiszem, és az még nem is volt rossz :)
De mesélj már miért csak erre az egy lábukra kéne alapozni? Legalább ők probálnak piacra dobni valamit és korszerűsíteni... Enélkül is megélt eddig a Set ez csak a hab a tortán lenne
Ez igaz. A kényszer és a lehetőség között a józan ész és tiszta lelkiismeret ad választ. Rád van bízva mit akarsz. Rögzíted vagy nem. Legfeljebb egy potenciális vevő rákérdez: Oszt émbör, vané előéletö a ganyéjának? Mertha osztán nincs, akó bukott a bót. És itt dől el a dolog. Hamar eltudod adni "jó áron" vagy nem. Ez már az elterjedésen fog múlni. Ha elterjed, mint a fészuk, akkor lesz piaca. Nekem az a kérdésem, hogy csak a lekérdezések fognak pénzbe kerülni, vagy a komplett használat is? Mondjuk a feltöltések lehetnek ingyenesek az autómról, de ha másik autót akarok lekérdezni vételi szándékból, akkor az pénzes lehet. Ez nekem még kérdés.....
SET Nyrt