A Rém Kreatív Csoportot bízta meg a Budapesti Értéktőzsde Rt. (BÉT) éves jelentésének és egyéb kommunikációs anyagainak tervezésével és elkészítésével. Az arculati feladatokat korábban több ügynökség látta el.
A BÉT a RÉM Kreatív Csoportot egy 1998-ban kiírt tenderre leadott anyaga alapján választotta. Az ügynökség már korábban is dolgozott a BÉT-nek, a RÉM Kreatív tervezte és készítette el a BÉT első honlapját, CD-romját,
valamint számos nyomtatott kiadványát.
Ezt nem kétlem, nincs is azzal semmi gond. Csak nagyfokú igénytelenségre vall egy 1998-as tenderre benyújtott pályázattal indokolni azt, hogy miért döntenek valaki mellett. Gondolom adtál már megbízást bármilyen munkára, akár céges minőségben, akár magánemberként. Őszintén: Te az 5 évvel ezelőtt kapott ajánlatok alapján döntenél?
A Rém Kreatív Csoport nagyon jó minőségben és jó áron dolgozik. Voltak idők, amikor nem ez volt az elsődleges szempont a szállító kiválasztásánál. Szerencsére ez a helyzet úgy tűnik változóban van.
Szerintem itt valamit elírtatok kedves Portfólió. Annyira hülyék még a BÉT-en sem lehetnek, hogy egy 1998-as tenderre leadott anyaggal indokolják a kreatív csapat választását. Még szerencse, hogy ilyen jól működik a tőzsdén a dokumentáció, hogy megvannak az 5 évvel ezelőtti tenderek anyagai. Bízok benne, hogy a következő IT fejlesztéshez nem egy 10 évvel ezelőtt kapott pályázatot vesznek elő. Bár ez sem kizárt.
RÉM a BÉT-en
Ugrás a cikkhezA BÉT a RÉM Kreatív Csoportot egy 1998-ban kiírt tenderre leadott anyaga alapján választotta. Az ügynökség már korábban is dolgozott a BÉT-nek, a RÉM Kreatív tervezte és készítette el a BÉT első honlapját, CD-romját,
valamint számos nyomtatott kiadványát.