Szerintem most is a reggeli@ címre kell küldeni. 2017.12.14, 2018.03.07 hírlevelekben volt a korábbi és azokban a reggeli címre kérték a jelentkezéseket. A júniusi akcióban szintén oda kérték.
amikor én regisztráltam rászántam magam és felhívtam őket. a hölgy aki felvette a telefont rendkívül készséges és segítőkész volt. egy pillanatig sem problémázott a regisztrációmon, azon sem, hogy mennyi pénz van a számlán (akkor még nem volt rajta amikor felhívtam). Rákérdeztem mindenre, ami érdekelt, hogy biztos legyek benne, hogy az utalás helyesen fog történni. rákérdeztem az akciókra is. akkor az új regisztráltaknak 3-hónapig díjtalanul adták a realtime 10 ársávot ugyanakkor elküldtem egy szót vagy volt valami hasonló a mostanihoz amivel jogosulttá váltam a 20 ársávra. a hölgy közölte ezzel semmi baj nem a tízet hanem a húszat fogom megkapni. jót beszélgettünk. én azóta is meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal. amit mondani akartam: egy telefont megér, hogy az ember önmagát is megnyugtassa.és még valami: HAJRÁ RANDOM! Mondom Random és nincs Gondom!
rendben :) várjuk akkor a megerősítést Ferenctől , mindenesetre visszajelzés nem jött még pedig mindkettőre elküldtem, de van még idő arra is a lényeg dolgozzanak fejlesszenek precízen pontosan
Ha jól emlékszem a korábbi hírlevelekben leírtakra a mostani
fejlesztéskor nem csak az alkalmazásokat (IOS, Android, Randi)
fejlesztgették, hanem az összes felületet (beleértve a Netboont)
kiszolgáló háttér rendszert is alaposan módosították, hogy stabilan
működjön az új rendszerekkel. A Randomnak ahogy látom csak 20
alkalmazottja volt 2018.09.05-én ebből szerintem aki bármilyen szinten a
rendszerek fejlesztésével/javításával foglalkozik az max 4-5 fő, és
nekik meg a napi/heti szinten beérkező ügyfélpanaszokat is kezelni
kell. (Lásd az elmúlt idők hibái) Illetve érkezhetnek
jogszabályokból eredő változások is (GPDR, stb,... ), amiket
mindenképpen határidőre el kell készíteni a programban, ha nem akarnak
olyan bírságot kapni mint legutóbb. Egyszerre nem tudnak minden
rendszert fejleszteni szóval gondolom egyszerre csak 1 platformon
dolgoznak aktívan. Kétlem,
hogy pár nap alatt bárki is össze tudna dobni egy jobb és stabilabb
mobilbrókert (akárhány ember is áll rendelkezésükre). Tuti, hogy tele
lenne hibákkal, amiktől az ügyfelek jogosan felháborodhatnának, és
elvándorolnának. Szerintem már a tesztelés része is több hét. Sőt ha
biztosra akarnak menni, akkor lehet készült automatizált teszt rendszerük
is, aminek a fejlesztése szintén időbe kerül.Lehet még az MNB-től is
jönnek ki átnézni az elkészült programokat, hogy megfelelnek-e az
előírásoknak. Ők is lehet, hogy hetekig vizsgálódnak. Szóval én inkább várok hónapokat/éveket az új verzióra, ha az cserébe stabilabb és kevesebb hibát tartalmazó "terméket" kapok.
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?