Topiknyitó: Törölt felhasználó 2010. 04. 29. 16:28

random capital  

ma reggel hallottam a raido cafe-ban a random capital-ról.

megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.



más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
8uk52 2018. 09. 12. 20:47
Előzmény: #6497  mage
#6500
Szerintem most is a reggeli@ címre kell küldeni. 2017.12.14, 2018.03.07 hírlevelekben volt a korábbi és azokban a reggeli címre kérték a jelentkezéseket. A júniusi akcióban szintén oda kérték.
Mehet 2018. 09. 12. 19:52
#6499
amikor én regisztráltam rászántam magam és felhívtam őket. a hölgy aki felvette a telefont rendkívül készséges és segítőkész volt. egy pillanatig sem problémázott a regisztrációmon, azon sem, hogy mennyi pénz van a számlán (akkor még nem volt rajta amikor felhívtam). Rákérdeztem mindenre, ami érdekelt, hogy biztos legyek benne, hogy az utalás helyesen fog történni. rákérdeztem az akciókra is. akkor az új regisztráltaknak 3-hónapig díjtalanul adták a realtime 10 ársávot ugyanakkor elküldtem egy szót vagy volt valami hasonló a mostanihoz amivel jogosulttá váltam a 20 ársávra. a hölgy közölte ezzel semmi baj nem a tízet hanem a húszat fogom megkapni. jót beszélgettünk. én azóta is meg vagyok elégedve a szolgáltatásukkal. amit mondani akartam: egy telefont megér, hogy az ember önmagát is megnyugtassa.és még valami: HAJRÁ RANDOM! Mondom Random és nincs Gondom!
mage 2018. 09. 12. 19:07
Előzmény: #6496  atikasz
#6498
Ilyen apróságokkal nem szoktak foglalkozni, hogy mikor regisztráltál.
mage 2018. 09. 12. 19:06
Előzmény: #6489  because
#6497
Decemberben az infokukac-ra kellett küldeni, külön ki is lett emelve...
atikasz 2018. 09. 12. 15:53
Előzmény: #6494  -bubu-
#6496

ok csak nem akartam pofátlannak tűnni.
hát volt egy-két hátráltató tényező mostanában sikerült leküzdeni:)
because 2018. 09. 12. 15:45
Előzmény: #6493  atikasz
#6495
Minden ügyfélre vonatkozik, aki most ügyfél
-bubu-
-bubu- 2018. 09. 12. 15:44
Előzmény: #6493  atikasz
#6494
ebben az esetben azt mondom küld el a jeligét és meglátjuk , nem tudtam, hogy ma nyitottál számlát hónapok óta tervezed :))
atikasz 2018. 09. 12. 15:39
Előzmény: #6492  -bubu-
#6493

ez nekem jött?
csak azért kérdezem mert akkor még nem voltam ügyfél amikor a gondok voltak és arra jött ez az akció:
-bubu-
-bubu- 2018. 09. 12. 15:22
Előzmény: #6490  atikasz
#6492
ügyfelekre vonatkozik :) 
-bubu-
-bubu- 2018. 09. 12. 15:22
Előzmény: #6488  mage
#6491
rendben :) várjuk akkor a megerősítést Ferenctől , 
mindenesetre visszajelzés nem jött még pedig mindkettőre elküldtem, de van még idő arra is 
a lényeg dolgozzanak fejlesszenek precízen pontosan 
atikasz 2018. 09. 12. 15:21
#6490
ez új ügyfelekre is vonatkozik?:)
because 2018. 09. 12. 15:18
Előzmény: #6486  mage
#6489
Nem, az infokukac-ra kell küldeni. A hírlevél alján van ez a e-mail cím, szerintem egyértelmű...
mage 2018. 09. 12. 15:16
Előzmény: #6487  -bubu-
#6488
Minden negyedében ezt játsszuk :) . Én elküldtem a reggelire aztán megvárom, hogy holnap mit írnak a hírlevélben erről. :)
-bubu-
-bubu- 2018. 09. 12. 14:59
Előzmény: #6486  mage
#6487
biztos ami biztos elküldtem az infosra is és a reggelire is 
biztos ami biztos 
mage 2018. 09. 12. 14:14
#6486
Következő negyedévre az ingyenes 20-as ársávhoz a reggeli@randomcapital.hu-ra kell visszaküldeni a Rendszer szót? 
Törölt felhasználó 2018. 09. 12. 08:25
Előzmény: #6484  hdl11
#6485
hdl11
hdl11 2018. 09. 11. 19:53
Előzmény: törölt hozzászólás
#6484

Ha jól emlékszem a korábbi hírlevelekben leírtakra a mostani fejlesztéskor nem csak az alkalmazásokat (IOS, Android, Randi) fejlesztgették, hanem az összes felületet (beleértve a Netboont) kiszolgáló háttér rendszert is alaposan módosították, hogy stabilan működjön az új rendszerekkel.
A Randomnak ahogy látom csak 20 alkalmazottja volt 2018.09.05-én ebből szerintem aki bármilyen szinten a rendszerek fejlesztésével/javításával foglalkozik az max 4-5 fő, és nekik meg a napi/heti szinten beérkező ügyfélpanaszokat is kezelni kell.  (Lásd az elmúlt idők hibái)
Illetve érkezhetnek jogszabályokból eredő változások is (GPDR, stb,... ), amiket mindenképpen határidőre el kell készíteni a programban, ha nem akarnak olyan bírságot kapni mint legutóbb.
Egyszerre nem tudnak minden rendszert fejleszteni szóval gondolom egyszerre csak 1 platformon dolgoznak aktívan.
Kétlem, hogy pár nap alatt bárki is össze tudna dobni egy jobb és stabilabb mobilbrókert (akárhány ember is áll rendelkezésükre). Tuti, hogy tele lenne hibákkal, amiktől az ügyfelek jogosan felháborodhatnának, és elvándorolnának.
Szerintem már a tesztelés része is több hét.
Sőt ha biztosra akarnak menni, akkor lehet készült automatizált teszt rendszerük is, aminek a fejlesztése szintén időbe kerül.Lehet még az MNB-től is jönnek ki átnézni az elkészült programokat, hogy megfelelnek-e az előírásoknak. Ők is lehet, hogy hetekig vizsgálódnak.
Szóval én inkább várok hónapokat/éveket az új verzióra, ha az cserébe stabilabb és kevesebb hibát tartalmazó "terméket" kapok.
X9Z5 2018. 09. 11. 10:49
Törölt hozzászólás
#6483
8uk52 2018. 09. 06. 09:55
#6482
Apa kezdődik :)
De legalább jó tudni, hogy 5-10 percet kell csak kibírni
-bubu-
-bubu- 2018. 09. 06. 09:39
Előzmény: #6480  pioca
#6481
biztos ami biztos küld el az infosra is , nem kerül semmibe 

Topik gazda

zsilak
3 2 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek