Nekem is volt pofájuk ezt a választ adni.
Mintha egy teljesen amatőr csapatot vettek volna fel.
Fel se fogják,hogy mekkora szart csináltak nekünk.
Én pl. rákérdeztem a nőnél,hogy tőzsdézett e már vala és rögtön mondta hogy nem.
Így persze,hogy nem érti mi a bajunk ezzel a szép új felülettel.
Mintha egy teljesen amatőr csapatot vettek volna fel.
Fel se fogják,hogy mekkora szart csináltak nekünk.
Én pl. rákérdeztem a nőnél,hogy tőzsdézett e már vala és rögtön mondta hogy nem.
Így persze,hogy nem érti mi a bajunk ezzel a szép új felülettel.
OTP Singlemarket problémák, kérdések
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni