Topiknyitó: Dodo34 2014. 11. 18. 09:17

OTP Direktbroker problémák  

Az elmúlt 2 hétben kritikán aluli. Ma reggel is üzemképtelen.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
OPlay 2019. 09. 20. 15:20
Törölt hozzászólás
#1980
BeginnerSon
BeginnerSon 2019. 09. 20. 15:19
Előzmény: törölt hozzászólás
#1979
Komolyan mondom, ez már olyan, mint a MÁV. :D 
OPlay 2019. 09. 20. 15:19
Törölt hozzászólás
#1978
BeginnerSon
BeginnerSon 2019. 09. 20. 15:16
#1977
Mi történne, ha egyszer úgy működne, ahogy kéne? :)
morricone 2019. 09. 16. 07:53
Előzmény: #1975  rrrobi
#1976
sehogy. új EUS kitétel.
rrrobi
rrrobi 2019. 09. 16. 07:49
#1975
A legutóbbi frissítés óta jelszó mellett sms azonosítót vagy QR kódot is kér belépéskor. Hogy lehet ezt a szart kikapcsolni?? 
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 11:56
Előzmény: #1973  angyal1967
#1974
Ok köszi
angyal1967
angyal1967 2019. 09. 10. 11:52
Előzmény: #1972  Törölt felhasználó
#1973
Lépjél ki és lépj be újra!Nekem ezt javasolta a telefonos hölgy!Most már látom az ajánlataimat a könyvben!
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 11:39
Előzmény: #1971  angyal1967
#1972
Nekem.meg semmi
angyal1967
angyal1967 2019. 09. 10. 11:28
Előzmény: #1970  Törölt felhasználó
#1971
Tetves OTP direkt ,most ment el a megbízásom,persze hogy kisebb nyerőben,mint ahogy akartam.Gratulálok ehhez a foshoz!
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 11:08
#1970
Az se latszik
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 11:08
Előzmény: #1968  gassly65
#1969
Viszont a 10pluszt is levonta 
gassly65 2019. 09. 10. 11:00
Előzmény: #1965  monde
#1968
ez a röhej az egészben, hogy ilyen státuszban mutatja, közben meg elmentek a bét felé....ha teljesül, lehet imádkozni, hogy a direktbróker-en is megjelenjen az eredmény....visszavonni nem lehet, csak tehetetlenül ülhetsz a gép előtt...éljen CSP 
hattorihanso 2019. 09. 10. 10:57
Előzmény: #1965  monde
#1967
Ezek szerint még a kommunikáció sem egységes:(
gassly65 2019. 09. 10. 10:56
Előzmény: #1965  monde
#1966
ez a hiba is már hányszor volt az elmúlt években....nulla fejlődés, ócska szar
monde
monde 2019. 09. 10. 10:47
Előzmény: #1964  hattorihanso
#1965
Nekem azt mondták, hogy a 9.40 után beadott megbízások mind "feldolgozás alatt" státuszban vannak és 2 órát ígértek a hiba javítására. 
hattorihanso 2019. 09. 10. 10:44
Előzmény: #1963  Törölt felhasználó
#1964
Közben visszírtak, hogy hívjam az ügyfélszolgálatot.
Ott anyit mondtak hogyátmeneti rendszerhiba, igyekszenek megoldani, de írjak panaszlevelet, amit 30 napon belül feldolgoznak:D
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 10:33
#1963
Amugy elvileg teljesultek mert lattam a koteslistaban
gassly65 2019. 09. 10. 10:31
Előzmény: #1959  Törölt felhasználó
#1962
nekem így 1x 500K Ft-om tűnt el....reggel 08.30 után beadtam az eladási megbízást, be is vette, szerencsére volt róla printscreen-em, meg a portfoliom értékéről....aztámn leállt a direktbróker, de PF terminálon láttam, hogy fölé ment a piac az én eladási áramnak...mire visszajött a Direktbróker, a databszámom lecsökkent, de az ellenértéke nem került jóváírásra....telefons panaszomra először azt mondták, biztos azért esett a portfoliom értéke, mert csökkent a piac....ez nem volt igaz....emailben panaszt tettem printscreen-eket mellékelve....3 nap múlva reggel jóvá volt írva az eladás értéke, minden bocsánatkérés nélkül....
Törölt felhasználó 2019. 09. 10. 10:24
Előzmény: #1960  hattorihanso
#1961
megbízása a kereskedési rendszer felé továbbításra került, válasz azonban még nem érkezett.
Kötési feltételMost mind

Topik gazda

Dodo34
Dodo34
4 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek