Jószelet !
Előbb majdnem meginogtam DE NEM !
Úgy teszek ahogy TE aztán lesz ami lesz...
Emberi számítás szerint oszti hirdetésig
ez NEM LEHET SOKÁIG 400 alatt !!
( sőt szerintem 450ig el kel lmennie! )
HA nem, akkor meg szopjon le ! :)
Ne úgy tűnik ezek alapján csak leszúrás volt, szóval megszívtam. Pedig hogy mondtam nemrég, hogy stopot soha, mert megszívatnak, kiráznak. Na mindegy, ez a pakk nagyrészt 365-ről volt, kisebb részt 376-ról, úgyhogy végül is nyereséges volt.
Kérdés, az NFM hogyan magyarázza majd meg, ha a Getronics tíz százalékot meghaladó mértékben közreműködő alvállalkozóját a kötelező érvényű ajánlatok leadása után kicserélik. A csere esetén valamit mondani kell, mert a lépés nehezen egyeztethető össze a közbeszerzési törvény előírásaival. Arra viszont a hírek szerint már van elképzelés, hogy az ÁAK útdíjtenderén a Getronicsénál drágább, de érvényes ajánlatot adó T-Systems Magyarország Zrt.-t mivel tartsák vissza a szerződés esetleges megtámadásától. A zárt ajtók mögött megfogant ötlet szerint az NFM erősen számítana a T-Systems szerepvállalására a Volántársaságok egységes elektronikus jegy- és bérletrendszerének kiépítésében. A becslések szerint mintegy 30 milliárd forint összértékű fejlesztés megvalósítását a személyszállítási törvény írja elő. Kérdés legfeljebb az lehet: az ÁAK tenderén második helyre szorult rendszerintegrátort érdekli-e annyira a helyi és helyközi buszjáratok jegyrendszere, hogy az útdíjrendszernek zokszó nélkül hátat fordítson.
Mtelekom