KEG részvény
Részvénytulajdonosok 5%-ot meghaladó tulajdoni hányaddal
Név Tulajdoni hányad (%) Részvény darabszám
Közkézhányad100%Utolsó frissítés dátuma: 2011. márc. 24.
Megjegyzés: A közkézhányad meghatározásánál nem vettük figyelembe az olyan tulajdonosokat, akiknek a teljes értékpapír-állomány legalább 5%-a a tulajdonában van, valamint a letétkelezők birtokában lévő értékpapír-állomány azon részét, amelyről a letétkezelő rendelkezésre álló igazolása alapján megállapítható, hogy a teljes értékpapír állomány legalább 5%-át kitevő értékpapír mennyiség van az adott személy tulajdonában.
Cégvezetés
Igazgatótanács PIMPER Richárd (elnök), DIÓSI László, GERLEI Zsolt, MÁLITS József, Dr. RÉDEY Péter, TAKÁCS József, VELKEY János Géza
Vállalatvezetés PIMPER Richárd (vezérigazgató), TÓTH Sándor (gazdasági igazgató), PETŐ Zoltán (logisztikai és külkereskedelmi igazgató), CSIZMADIA Géza (műszaki, kereskedelmi és termelési igazgató)
Milyen vezetés???????
Egy nagy SZ.R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feladatok:
· Termékeink kiszállítása országos lefedettséggel.
Ideális pályázónk:
· "C" kategóriás jogosítvány
· ADR vizsga
· Következetes és kitartó személyiség
· Tartályos és palackos gáz szállítási munkakörben eltöltött három év szakmai gyakorlat
· Határozott magabiztos fellépés, kiváló kapcsolatteremtő készség, nagy munkabírás
- Dunaalmás és 25 kilométeres vonzáskörzetében életvitelszerű lakhely.
Ajánlatunk:
· Stabil, megbízható háttér, hosszú távú munkalehetőség
· Alkalmazotti jogviszony
· Versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások
· Folyamatos, átfogó szakmai képzések, szakmai fejlődési lehetőséggel
Fényképes önéletrajzát, fizetési igény és a lehetséges belépési időpont megjelölésével a kegrt@lpg.hu címre kérjük megküldeni.
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?