ez a fékút dolog nem hagyott nyugodni, bogarásztam kicsit, találtam egy 2010-es cikket, amelyben egy G sorozatú Opel Astra 1.6i-vel végezték a méréseket (és a sebességet GPS-sel mérték a fékezés előtt).
.
http://gpsarena.hu/n18/fekutak_veszfekezessel,_kulonbozo_sebessegekrol_lassulva.html
.
100 km/h-ról megálláshoz ennek az autónak (amit 1998-2005 között gyártottak) 46 méterre volt szüksége.
.
csak érdekességképpen, a consumer reports mérései szerint a Tesla 3 fékútja 97 km/h sebességről szintén 46 méter volt, ami a G Astrához mérve nem számít rossznak, csak éppen a modern autók vészfékasszisztens nélkül is 40 méter körül vannak. Az ABS szoftverfrissítésével sikerült a model 3-nak is kb 40 méteren belül megállnia.
.
érdekességképpen: az új szoftverrel 40.5 méternél már áll a model 3.
.
http://gpsarena.hu/n18/fekutak_veszfekezessel,_kulonbozo_sebessegekrol_lassulva.html
.
100 km/h-ról megálláshoz ennek az autónak (amit 1998-2005 között gyártottak) 46 méterre volt szüksége.
.
csak érdekességképpen, a consumer reports mérései szerint a Tesla 3 fékútja 97 km/h sebességről szintén 46 méter volt, ami a G Astrához mérve nem számít rossznak, csak éppen a modern autók vészfékasszisztens nélkül is 40 méter körül vannak. Az ABS szoftverfrissítésével sikerült a model 3-nak is kb 40 méteren belül megállnia.
.
érdekességképpen: az új szoftverrel 40.5 méternél már áll a model 3.
Jó hírek a Tesla körül, tépik az autógyár részvényeit
Ugrás a cikkhez