Pörgesd csak a topicot, az jót tesz a papírnak és mint tudjuk akinek van esze nem egy lenullázott lúzerre fog itt hallgatni, hanem mindig mindehol az ellenkezőjére fogad:-)
A Microsoft és az Apple is egy alkalmzottas garázscégként indult, szintén egy korszakváltáskor....
Bocs de neked utoljára válaszoltam, mert te minden topikba fröcsögni és gyűlölködni jársz, ráadásul a Kreditjognál végleg hiteltelenné váltál mindenki előtt akivel eladattad a papírt 20 Ft alatt vagy csak olvasta a beteges skandálásaidat. Az egy dolog, hogy ha valaki lenulláza magát itt, az viszont már szemétség ha másoknak próbál utána kárt okozni, vagy elvágni őket a nyerés lehetőségétől. Szerencsére teljesen hatástalanul. Lásd Kredit:-)
A cég elsőkként a világon és világszínvonalon jelenik meg ebben a "új világban", bizonyítják ezt a Sonyval, Samsunggal, LG-vel EDDIG már megkötött beszállítói szerződések és az Antenna Hungáriával és Telenorral folytatott tárgyalások is. A cég így elsőként az egész piacot, minden szegmensét lefogja fedni eszközeivel és szolgáltatásaival. (Reklámozás, médiafogyasztás, vásárlás) Egy új médiavilág küszöbén állunk mely robbanásszerűen fog elterjedni, teljesen lecserélve a régi eszközöket és szemléletet, hatalmas növekedési lehetőséget teremteve a területen most pozícionálóknak. (szolgáltatási díjak, jogdíjak, eszközök értékesítése, a saját platformokon futó reklámbevételek stb.)
2012. első félévében pilot jelleggel a Heineken számára elkészült az első interaktív reklám. 2012.Q3 és Q4 között további 5-8 „nagyhirdetővel” indul el hirdetés a Samsung, Sony és LG okotévéken futó FUSO TV Widget- ekben
növekedési pálya))))))))))
alkalmazott is van kb 1 fő
Törölt felhasználó2012. 08. 22. 08:16
Előzmény:
törölt hozzászólás
#6601
Tavaly őszétől új névvel és új managementtel (Lemák Gábor, Magyarország elsőszámú innovációs klasztermenegere) növekedési pályára állt a FUSO Ecosystem, mely jelenleg Mo. legígéretesebb innovációs és médiainformatikai cége. A napokban publikált beszámolóból kiderült, hog már nem "csak" a forradalmian új okostv-k fejlesztésében az egyik világelsők, hanem kiterjesztették platformjaokat a netes és mobil eszközökre is. Így a korszakváltó
új médivilág teljes eszköztárát és annak célcsoportját lefogják fedni, mellyel elsőkként beléphetnek az új, interkatív reklámozás hatalmas piacára. Minden szakember egyöntetűen állítja, hogy ebben és a következő években robbanásszerűen fognak elterjedni ezek az eszközök (okostv, szoftverek, szolgáltatások) melyekkel megvalósul az új interaktív reklámozás, médiafogyasztás és vásárlás.
HybridBox: RALLY!