4. Az Nyrt. függetlenül a telekommunikációs és kábeltévé
társaságokkal folytatott tárgyalásoktól a saját hibrid TV
szolgáltatás bevezetése mellett döntött.
A társaság elkészítette üzleti számításait egy un.
interaktív tévés előfizetői csomag bevezetésével
kapcsolatban, illetve megkezdte a tárgyalásokat
a potenciális ISP és mobilszolgáltatói
partnerekkel.
5. Az Nyrt. az üzleti modelljét az interaktív reklámozására
alapozza. Ennek keretében az Nyrt. új, innovatív
reklámozási módszertant dolgozott ki 2011 végére a
hirdetők és az ügynökségek számára.
2012. első félévében pilot jelleggel a Heineken
számára elkészült az első interaktív reklám.
2012.Q3 és Q4 között további 5-8
„nagyhirdetővel” indul el hirdetés a Samsung,
Sony és LG okotévéken futó FUSO TV Widgetekben.
6. Az Nyrt. a HomeSys szoftver strukturális megújítását
megkezdte, amely az Éves Rendes Közgyűlésen
bemutatott Vezetőségi Jelentés közreadásával
párhuzamosan fejeződött be. Az új szoftver új grafikus
interfészt, új tartalomelérési logikát és egyszerűbb
felhasználhatóságot biztosít. Az új szoftver már
tartalmazza az első interaktív hirdetési formátumokat,
valamint a valós idejű gamblinghez szükséges
interfészeket.
Az új szoftver 2012.Q2-b3n elkészült. Jelen
pillanatban a FUSO TV szoftver tesztelése zajlik
úgynevezett connected eszközökö
3x akkora forgalommal emelkdik, mint egyébb "kis" részvény.Elveimmel szinkronbean nem fogom ócsárolni más részvénysek befektetéseit. Természetesen van véleményem.De a forgalom az itt "ad a történethez."
Azért kapcsoltak rá most minden téren, hogy tőkét tudjanak szerezni. Tőkeemelést min. 50-en tudnak csinálni, így a részvénynek hamarosan és tartósan e fölé kell kerülnie. Szerintem is jó az irány és már megvannak az első eredmények, szerződések is amelyek jól illeszkednek a koncepcióba. pozitívum, hogy nyitottak a mobil és netes platformok felé is, így már nem "csak" egy okostv fejlesztő cég.
Egyébként meg nagyon jó területen mozognak és még időben nyúltak bele. Hatalmas lehetőség van benne, kérdés az, hogy mennyit tudnak ebből realizálni. Most még benne van egy klasszikus garázscég sikersztorija. Egy egyetemi tanárral beszéltem a cégről (Műszaki), aki áradozott róluk és a fejlesztéseikről, csak itt is a pénz hiányzik az igazi beinduláshoz.
HybridBox: RALLY!