Na hát ekkora hülyeség még Holle anyótól is meglepő teljesítmény, pedig néha már kapaszkodnom kell a szék karfájába a röhögéstől a bugyuta, dilettáns hozzászólásaitól. Azért ígérje meg, hogy nem minden pénzét "fekteti" a tőzsdébe!:-(
Nagyon szépen, tudatosan építkeznek egy új gigapiacon. A papír emelkedésre ítéltetett. jobb mint a Kredit, pedig az sem piskóta, csak itt funda is lesz, amint láthatod a megjelent irigykedők is jól jelzik a feltámadást.
Holle anyó se lökdösődjön ha már megint elbénázta a beszállót, hanem menjen szépen aludni, aztán frissen, kipihenten álljon szépen sorba a papírért, mint a többi jó speka:-)
Mi van itt emberek! Nyugi van, jut mindenkinek, csak álljon szépen sorba érte. Ekkora ingyenreklámot csapni, apám! Nem csodálkoznék egy holnapi + 20-as nyitóban.
2012. első félévében pilot jelleggel a Heineken számára elkészült az első interaktív reklám. 2012.Q3 és Q4 között további 5-8 „nagyhirdetővel” indul el hirdetés a Samsung, Sony és LG okotévéken futó FUSO TV Widget- ekben.
A Samsung és a Sony számára elkészültek a tévés widget-ek, amelyeket jelenleg a tévékészülék-gyártók fejlesztői tesztelnek. Az LG tévés widget-je 2012 szeptemberére készül el.
A jelenleg ismert visszajelzések alapján 2012.Q3-ban mindhárom előbb említett tévégyártó okostévéin elindul a társaság új szoftverterméke, a FUSO TV Widget, amellyel közel 200 ezer háztartást ér majd el a társaság 2012 év végén
HybridBox: RALLY!