az 1 alkalmazott azért megmarad a nagy reorganizációban?
továbbra is a hybridboxot próbálja db-onként elszórni?
múlt félévben kb 40 db-ot sikerült elnézve a giga árbevételt))))))))))))))))))))
A Samsung, a Sony és az LG okostévéin való indulást követően kerül sor a Bónusz Brigád és a Shopline termékeinek feltöltésére. Az ezzel kapcsolatos szerződéseket az érintett felek megkötötték.
A jelenleg ismert visszajelzések alapján 2012.Q3-ban mindhárom előbb említett tévégyártó okostévéin elindul a társaság új szoftverterméke, a FUSO TV Widget, amellyel közel 200 ezer háztartást ér majd el a társaság 2012 év végén.
Az 1. és a 2. fejezetekben bemutatott reorganizációs folyamatok várhatóan 2012.Q3-ban záródnak le és első eredményei a társaság jövedelemtermelő képességének jelentős javulásában 2013.Q1-ben mutatkozhatnak meg. Az üzleti koncepció is újragondolásra került és ennek eredményeként új jövedelemtermelési stratégiát állított fel a Hybridbox Nyrt. Igazgatósága, amelynek alappillérei (lásd még ezzel kapcsolatban a „4. Társaság gazdálkodása 2012 első félévében” c. fejezetet):
1. lényegesen alacsonyabb fogyasztói áron elérhető, andoid alapú set-top-box értékesítése az alábbi konstrukciókban (lásd ezzel kapcsolatban a „2.2 A FUSO BOX rövid és középtávú piaci lehetőségei” c. alfejezetet):
a. b. c.
a hardver önálló értékesítése a társaság webshop-ján keresztül; viszonteladói kiskereskedelmi hálózatban történő értékesítés; olyan üzleti partnerek felé történő értékesítés, amelyek a FUSO BOX-ra (és a FUSO TV szoftverre) alapozva kívánnak interaktív TV szolgáltatást bevezetni.
2. Interaktív TV szolgáltatáscsomag értékesítése havi előfizetői konstrukcióban (lásd ezzel kapcsolatban a „2.1 Az üzleti koncepció új alappillére: havi díjas interaktív TV szolgáltatás bevezetése a lakosság részére” c. alfejezetet).
3. Interaktív reklámozási modell bevezetése, amelynek alapja az okostévékre telepített FUSO TV widget-en keresztüli tömeges ügyfélelérés (lásd ezzel kapcsolatban a „2.3 A FUSO TV szoftver (v. widget) rövid és középtávú piaci lehetőségei”továbbá a 2.4 Az interaktív reklámozás rövid és középtávú piaci lehetőségei” c. alfejezeteket).
4. Egyéb, addicionális bevételi források: a.) affiliate együttműködésből származó bevételek (lásd: a Bónusz Brigáddal
2012.03.27-én, vagy a Shopline-nal 2012.03.22-én kötött szerződéseket); b.) gamblingből származó jutalékok; c.) fizetős VoD szolgáltatásból származó bevételek.
A fenti 1.c és 2. pontok kapcsán a tárgyalások jelenleg is zajlanak, így e bevételi lehetőségek nem kerültek számszerűsítésre. Ugyanakkor a Hybridbox Nyrt. Igazgatósága fontosnak tartotta azt bemutatni, hogy jól átgondolt stratégia mentén történik a társaság üzlet i modelljének átdolgozása, amely magas profitabilitást biztosít majd a társaság és ezáltal a részvényesei számára.
Az alábbi előrejelzések pontosítására várhatóan a 2012 novemberében közzéteendő Időközi Vezetőségi Beszámolóban kerül sor. Addig is a Hybridbox Nyrt. Igazgatósága folyamatosan tájékoztatja részvényeseit a reorganizáció haladásáról, illetve a jövedelemtermelő képesség növelése érdekében kötött üzleti megállapodásokról.
Az üzleti koncepció új alappillére: havi díjas interaktív TV szolgáltatás bevezetése a lakosság részére
Az interaktív TV szolgáltatás üzleti koncepciója: interaktív (vagy un. hibrid) TV szolgáltatás nyújtása havi díjas előfizetői csomag keretében. Az interaktív TV szolgáltatás csomag tartalma:
1. Nagyfelbontású, „tévéképernyő-képes” több millió magyar és idegen nyelvű internetes videó (un. stream) tartalom strukturált és visszakereshető formában,
2. 7 ingyenesen fogható TV csatorna (úgy mint: ),
3. Interaktív szolgáltatások: a. Élő tévéműsor megállítási, rögzítése, illetve távolról a műsorok felvételi
lehetősége; b. Prémium mozi filmek (SPI International és Best Hollywood által forgalmazott
filmek); c. Több száz ingyenesen elérhető magyar film (Index video); d. Több millió zenei videó (Youtube) és zene (Grooveshark); e. File-ok tárolása a felhőben (Dropbox); f. Közösségi oldalak (pl.: Facebook, iwiw); g. Vásárlás a tévén keresztül online boltokban és kupon oldalakon (pl.: Shopline,
Bónusz Brigád stb.) 4. Egyéb szolgáltatások:
a. felhő alapú tárhely, ahol a személyes fotók, videók és zenék, illetve a felvett műsorok tárolhatók.
5. Opcionális: szélessávú (vezetékes, vagy mobil) internet.
A havi előfizetői csomag tartalma (alap csomag): 7 ingyen TV csatorna + több millió ingyen fim és videó + a legnépszerűbb Internetes szolgáltatások (pl.: Youtube, Facebook, Grooveshark, Dropbox stb.) + szélessávú Internet (opcionális). Továbbá:
1. 1 darab set-top-box (Androidos doboz, un. FUSO BOX), 2. 1 darab távirányító, 3. DVB-T tuner, amellyel 7 TV csatorna ingyen fogható (tető, vagy szobaantennát nem
tartalmaz a csomag), 4. 1 éves előfizetési díj az interaktív TV szolgáltatásokra, 5. Opcionális: 1 éves szélessávú internet előfizetési díj.
Az interaktív TV szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban jelenleg több vezetékes és mobilinternet szolgáltatóval, illetve viszonteladóval történik egyeztetés. A csomag piacra dobásának tervezett dátuma: 2012.Q4
HybridBox: RALLY!