Kedves Mindenki!
Arra gondoltam, hogy nyitok egy topicot, ahol a részvényesek nyugodtan társaloghatnak.
Ami itt nem lesz:
flood, trollok, veszekedés, személyeskedés.
Jó fórumozást! :)
Mindenki saját vérméséklete szerint cselekszik. Én azt látom, hogy a piac - azon belül is a marinénik - félreértelmezik a mai napot. Az OTP esésében - az első hullám analógiájára - a második hullám begyűrűzését látják a tőkepiacra. Adnak is mindent nyakra faszra ha megnézed. Pedig szerintem nem erről van szó: az OTP egyértelműen a hétvégi moratóriumos hosszabbitásra szakad - hozzáteszem úgy, hogy pontosan nem is lehet annak még kalkulálni a pénzügyi hatását. A többi papirnak nem kellene követnie az esést, de hát ugye akit egyszer megmart egy kigyó, az utána már a gyiktól is fél. Magam részéről nyilván nem örülök ennek, ugyanakkor ha lesz a közeljövőben szabad tőkém még, akkor köszönöm szépen a lehetőséget, hogy disznontál nekem a piac. Az idő majd eldönti, hogy mi mikor volt jó és rossz vétel, de én kitartok amellett, hogy R/R alapon itt inkább venni kell a papirt (nem csak ezt, másokat is!), nem pedig eladni. Természetesen elfogadom, hogy jelen pillanatban minden itteni részvényestársam szerencsétlen baleknek van tutilálva, amiért hisz a cég viziójában és pl a tokenben. Vállalom. Legfeljebb ez igy marad ha lyukra futnék. Viszont ha bejön, akkor meg majd gondolom azt kell hallgatni, hogy mázlista voltam, belenyúltam jókor, ez 100ból egyszer jön be, stb stb, de véletlenül sem azt, hogy időben megértettük a történetben rejlő lehetőséget. Hát akkor majd ezt is vállalom :DDDD Peace.
Ezt annak is mond, aki nagyon súlyos pénzzel van bent. Nekem mindegy mert a részvényeim db száma pontosan: 0, csak über gáznak tartom hogy 900.000ft-vel -7%-ot lehet csinálni, ráadásul a cégvezetés kommunikációja is pontosan:0.
Az aktuális (szeptemberi) ajánlatok a viszonylatra:Ezt a súlyt (27.000 kg árusúly) via Trieste tudom ajánlani.FOB Xiamen / főkikötő – DOOR Dél-Budapest (túlsúlypótlékkal)1x20’: 2190 USD Díjunk tartalmazza: tengeri fuvardíj, tengeri pótlékok, EU kikötői díj, felhozatal vasúton Budapestre, kiszállítás normál alvázon Dél-Budapestre, üres leadás terminálon.
Értem, tudom is,hogy miről szól a sztori, sőt értem azt is,hogy szerinted miért jó ez az irány, vagy a cég. Csak ne hasonlítsuk össze az össszehasonlíthatatlannal! (hűűű be' szép szó ez! :D :D :D )
Törölt felhasználó2020. 09. 19. 12:58
#7022
Pillanatnyi állapot szerint Kína - Bp szállítás 1 kontèner 27t súly (ez kb vízben is hozható súly/tèrfogat arány) 87 usd/tonna, vagyis 26 ft/kg (vagy liter). Ebből ki lehet számolni egyéb távolságoknál a hozzávetőleges szállítási ktg-et. Az meg hogy így drága vagy sem azt mindenki maga tudja, ém csak leírtam mennyi a szállítási díj.
Vízvételi jogot testesít meg a token hivatalosan. A token mögött nincs érték. Ha van tokened akkor jogosult vagy venni vizet pénzért, melynek az ára az alapszabályba talán, vagy ha nem ott akkor valahol máshol meg van pontosan határozva.
Futuraqua nyrt. részvényesek topicja
Arra gondoltam, hogy nyitok egy topicot, ahol a részvényesek nyugodtan társaloghatnak.
Ami itt nem lesz:
flood, trollok, veszekedés, személyeskedés.
Jó fórumozást! :)