Az hogy olcso az mibol jott ki pl az Xpeng? (Tavalyhoz kepest olcsobb, akkor csak 27 k autot gyartott ugyan ezen az erfolyamon, most majdnem 100k-t. De lehet a mostani ertek 400k darab autora van belove.....) Ha meg profitot termel akkor mar pintosan szamolhato es nem az jon ki higy olcso. Pl errr a Tesla...
Xpeng is szar. Eves szallitasokban gondolkodok. A cég altal tavasszal meghatarozott eladasi volumen 100 k kocsi lett volna (en erre fogadtam), az egyszer sem biztos hogy a mai lejelentett adatok tukreben meg lesz. Szoval szar annak is az eladasi száma.
Te lehet nem. Én nem tudom, de lenyegtelen is. Az a lenyeg hogy zabalja majd a fiatalabb kinai lakossag (es, hogy Xi elnok tamogassa).Én pl.: a meki kajat is ruhellem, de szepen hozott. (Befektetesnel a szubjektiv eloiteleteimet én levetkozom.)
Kinai smart evnek boven eleg a vilag legnagyobb auto piaca (kina). Ott van esely az onvezetes szabvanyositasara es egyes tartomanyokban 22-ben mar bizonyos fokig engedelyezhetik (norveg piacon xpeng is jelen van, de ugy sem abban az orszagban fognak hasitani). Eu es usa a jogi baromsagukban elveszik (azt egy diktaturaban konnyebb bevezetni), ami az onvezetest illeti.
Market cap alapjan dragabb mint a Ferrarai, es majdnrm annyit er mint a Ford Motor Company. Valamint a kinai konszolodiaciorol a kinainpolitika még mindig nem tudatott semmit sem......
Feltörekvő EV gyártók