Topiknyitó: RookieTrader 2020. 10. 22. 15:36

Feltörekvő EV gyártók  

Üdvözlök mindenkit a NIO topikban! :)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
APetronas 2021. 11. 11. 18:57
Előzmény: #1937  Landlord
#1940
Az Xpeng már $47,7 a Nio pedig $42.
Peti84
Peti84 2021. 11. 09. 15:43
Előzmény: #1937  Landlord
#1939
Nekem Nio-m soha nem volt. Amig csak adr cetlijuk van nem is lesz. A hong kongi ipo nem jott nekik ossze, majd talan jovore. Kinaban a pilitikabak kellene mar valamit lepni a beharangozott kinszolidacios temaban....
Landlord 2021. 11. 09. 14:56
Előzmény: #1933  Peti84
#1937

NIO-t es Xpeng-et is tartom, ev vegeig remelem mindketto eleri az $50-t.
Lehet, hogy Lucid $50-$60 kozott meg fog allni, viszont eddig jol hozott.
A Saudi akku uzlet jol jonne kesobb valamikor.
Landlord 2021. 11. 09. 14:33
Előzmény: #1934  Tocke
#1936
Landlord 2021. 11. 09. 14:28
Előzmény: #1909  Landlord
#1935
Luminar 🚀
Tocke
Tocke 2021. 11. 09. 11:12
Előzmény: #1931  Landlord
#1934
Van a Lucinak megrendelése? Lásd 8:20-nál: https://youtu.be/LQWzx4NjcC0?t=457
Peti84
Peti84 2021. 11. 09. 09:12
Előzmény: #1931  Landlord
#1933
Én alapból kínai smart evben látok fantáziát, de most azokat nagyon túl húzták. Kiálltam partvonalra, keresek más szektort valószínűleg hong kongban, ami nincsen ennyire megfeszítve. 
Novemberi autó eladásra kíváncsi leszek Xpengnél, mert most jöttek rá hogy amit meghatároztak márciusban ahhoz új eladási stratégia kell (nem vagyok benne biztos hogy ez most nagyon be fog jönni, nekem kell hogy tisztuljon a kép): 
https://cnevpost.com/2021/11/05/xpeng-reportedly-revamps-sales-approach-to-aim-for-higher-volumes/
Landlord 2021. 11. 09. 01:00
#1932
Fisker is volt, sajnos pont a mostani emelkedes elott adtam el. :(
Landlord 2021. 11. 09. 00:55
Előzmény: #1929  Peti84
#1931

Igazad van, viszont megis megeri benne lenni. A CEO, Muskot hagyta ott, ezert a cegert. Szoval, Lucid jo kezekben van. Ki tudjak vagni a maguk szeletet a tortabol. Rendeles boven van, most mar csupan gyartani kell es tartani a magas minoseget. Teslat most hanyagolom.
EVGO es Chargepoint, mindig legalabb egyet tartok a ketto kozul. Most eppen chargepoint van.
Peti84
Peti84 2021. 11. 08. 09:45
#1930
Ezt a twet huszárt meg remélem egyszer előveszik.... mert amit művel az igen csak börivel jutalmazandó....
https://www.portfolio.hu/befektetes/20211108/ezt-is-elintezte-elon-musk-hirtelen-nagyot-esett-a-tesla-reszvenye-509324
Legalább lett volna töke és kiállt volna a nyilvánosság elé, hogy adóra kell a pénz ezért eladok. Nem ilyen hülye szavazósdit csinálni.... 
Peti84
Peti84 2021. 11. 08. 09:42
Előzmény: #1927  Landlord
#1929
Nem figyelem szorosan ezt a céget. De gyártott már legalább 100 db autót? Mert kb. már most többre van értékelve mint a komplett BMW. De beteg világ ez mostanság......  
APetronas 2021. 11. 06. 15:56
Előzmény: #1927  Landlord
#1928
Nagyon jó :) Látom $60 dollár is lehet, meglátjuk meddig száguld. 
Landlord 2021. 11. 05. 23:38
Előzmény: #1925  APetronas
#1926
Bizony! 🚀🏁🌛
APetronas 2021. 11. 05. 20:49
Előzmény: #1924  Landlord
#1925
Gyönyörű 10% emelkedés! Sűrűbben kell figyelni rá 🙂
APetronas 2021. 11. 03. 15:51
Előzmény: #1921  Peti84
#1923
Nagyon szépen leírtad! Én nem csináltam ilyen összesítést, csak úgy gondolom, hogy Kína nagyban támogatja az elektromos autók gyártását nem véletlenül van több gyártó ott. Nekik is égetően sürgős lenne a károsanyag kibocsátás csökkentése, plusz európai terjeszkedés is megoldható. Ezáltal növekednek az eladások. Az hogy mikor lesz nyereséges másik dolog, de úgy is kapnak állami támogatást, ami nyilván rizikó faktor is egyben.
Peti84
Peti84 2021. 11. 03. 09:01
Előzmény: #1921  Peti84
#1922
Peti84
Peti84 2021. 11. 03. 08:37
Előzmény: #1920  Peti84
#1921
Akkor az Én vázlatos várakozásom (Xpengre):
2021-ben 100 K eladott kocsi (itt nagyon rezeg a léc, lehet csalódás, 14 K -14 K-t kellene eladni nov. és decemberben, szerintem ez nem lesz meg)
2022-ben 190 K eladott kicsi.
2023-ban 350 K eladott kocsi.
2024-ben 450 K eladott kocsi.
2025-ben több mint 550 K eladott kocsi.
.
2023 Q3-ig veszteséges lesz várakozásom szerint a cég, 2023 Q4 környékén lehet minimális nyereség, várakozásom szerint.
.
Kína új autó eladási piaca 2025-re éves szinten elérheti a 30 milliót. Xi tervében ennek 25%-nak kell EV-nek lenni (évekkel ezelőtti tervében szerepel, a made in china 2025-ös programban).
Az éves szinten 7-7,5 millió új eladott EV. Ennek a piacnak a 8%-os lefedettségével számol pl.: JPMorgan. 
Én kicsit optimistább vagyok ez lehet 10%-os is. 
Azaz 2025 év végére a piacnak fel kellene tudni venni simán 600-700 K db Xpenget.
.
Jelenleg nagyon necces minden, túl vannak húzva a piacok, USA nagyon. 
A hong kongi IPO ár az ADR cetli árához lett viszonyítva, így együtt mozognak, nagyon. 
Sajnos kicsit sem tér el a mozgásuk. USA-ban fordulni kellene a FED politikának (tapering, majd kamatemelés), mert a negatív reálkamat nem jó (beledöglünk). 
Azaz az USA piacon egy nagyon komoly és hónapokig (akár évekig) tartó zuttynak kellene jönni. Ezért Én az XPENG hong kongi pozijaimat pár hete zártam. 
Októberi autó eladás csalódás számomra a fenti számok tükrében. 

Topik gazda

RookieTrader
4 1 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek