Bármilyen gazdasági elemzés, gondolat, kereskedési és befektetési ötlet megosztható személyeskedés nélkül. Az alternatív megközelítések is helyet kapnak.
Nem csak kocsikázásra meg repülésre használják az olajat. Én értem, hogy frusztál, hogy látod a mögöttes fundamentumokat és nem arra megy. Erre mondom azt, amit még ezen a fórumon olvastam, el kell dönteni mit akarsz: azt, hogy igazad legyen, vagy pénzt keresni? 😉
A recesszio stimmel. De meg Sri-lankan se esett vissza az ottani olajfogyasztas. Senki se gyalogolmeg ott se, hanem robogo es autó. Te se es en se megyunk gyalog. Sot alig lehet charter jaratokra jegyet kapni. Vagy loval megyunk az Aldiba. 100 alá nem mehet az olaj mert nincs utanpotlas. 100 dollarol almodoztunk anno, hogy ihaj csuhaj mi lesz. Tenyleg rovid az emberek memoriaja. Es az uj lelohelyek amiket meg el se kezdtek furni. Nem holnapra ontjak az olajat, hanem honapok, sot évek!. De mindegy.:)
A recessziót készítik elő a sumákok. Ez is pszichológia, ha minden nap hallod, hogy jön a recesszió, akkor kicsit visszább veszel a fogyasztásból, hogy a szűkös időknek ne fájjanak. Gyakorlatilag a kinti tv-ken (CNBC, Yahoo Finance, Bloomberg, stb.) már minden nap jön egy bohóc, aki bemondja, hogy itt a recesszió. Arról nem beszélve, hogy a raktárak tele, tehát az év második felében kevesebbet kell majd gyártani. Ne legyél elfogult az olajjal, főleg ha tudod, hogy széllel szembe hugy*znál a longgal. Jó lesz az, de nem most.
Erdekes ez az olaj beszakitas. Nincs ,de esik. Oke:). Akkor essen, remelem lesz 60 usd. Igaz nem lesz. :). De akkor is lenn akarjak tartani. Kozgazdasagtan,es a jozan paraszti esz megeroszakolasa. Vagy mindenki gyalog jat. Ahh alig lehet a repulokre helyet foglalabi
K..vara nem kerek itt mar semmi se. Visszavettem cpe, lpi, borr, aztan 3 ora mulva ranezek es omlas van hat, hulyesseg volt. Ilyenkor kezdodik a sok hibazasom. Lehet ma veszteseggel eladom este
Valaki összefoglalta a Financial Times mai cikkét az olajról: According to #FinancialTimes "The US is urging European capitals to seek ways of easing the impact of their ban on insuring Russian oil cargoes, arguing the measure could cause global crude prices to soar. The EU and UK agreed to prohibit insurance on tankers carrying Russian oil at the end of last month, in one of the most far-reaching sanctions yet imposed in response to the war launched by President Vladimir Putin in Ukraine The EU has now put its ban into law, subject to a delay before it comes into force, and officials play down the idea it can be adjusted. The UK, which agreed to mirror Brussels’ insurance prohibition, has yet to lay out its own measures. The anxiety in Washington reflects fears that the move could make it impossible for many oil tankers to transport Russian crude, given the dominance of the European insurance industry. The US is working on ways to ensure the ban does not drive crude prices higher, but proposals to allow cover for cargoes priced below an agreed cap or impose tariffs on oil imports do not have broad support in European capitals. "
Szia, CPE-t hol érdemes zsákolni, valami 40-t mondtal pár hete, eladtam 62-n mert hittem benne hogy nem tör ki. türelmes legyek vagy már csipegessem, mit gondolsz?? :)
Fától az erdőt - gazdaságról vegyesen