Hát igen ma gurultunk szilvásvárad-eger(szépasszonvölgy)-az egri szabad motorosok baráti köre telephelyére, ahol készültek az esti rendezvényre. A többiek addig egy kb. 160 km-es kört mentek. Minket megetettek, megitattak és nagyon sajnálták, hogy nem tudunk maradni. Noszvaj, bogács mkövesd és vissza miskolc. Ahol lehetett bukó le, hagy fujjon a szél. Mindezt egy 1800 cm3-is vzr nyergében(suzuki m1800r intruder). Ennél két dolog jobb. A női test és a női test és a pénz.
Most olvasgatom az indexes forumat, amit most nem tudok ide beilleszteni. Hat igen, egy ilyen motor osszekot embereket... eletforma lehet. Idonkent hasznalod is? Gondolom szertesz motorozni. Uton lenni jo. A Zen es a mororozas muveszete, van egy ilyen c konyv.
Na hallod, ciki, de ezt nem tudtam. Mindig tanulok, koszonom, utnakeresek. Akkoriban Simsont alig lehetett venni. Varni kellett honapokat, evet is rajuk, elojegyzes volt, mint az autoknal a Merkur-telepen. Autoknal, talan az 1500 as Lada lehetett a csucs. Ezt a 250 es Simsont szvsz csak kulfoldrol lehetett neszerezni.
Ugy legyen! :)Micsoda elete volt Koszto-papanak! Es micsoda idok!Lenyugoznek a tortenetei. Kozvetlensege, emberege, igazsaga, tudsa, muveltsege, bolcsessege. Nem is tudom szavakba onteni, mit erzek, ha Ot olvasom...
Ö aztán abszolut hiteles ebben a kérdésben. A legenda szerint a háború után a csődbe mentnémet cégek , gyárak papirjait vásárolta fel kilóra. Aztán jött a Marschal terv !!!! Szvsz joggal várhatjuk " Marschal urat " mi is.
Est Média