Persze elképzelhető hogy mészáros egy olyan cégen keresztül akar részt szerválni az estben ami nem illik a jelenlegi tevékenységhez de....na mindegy.én is nagyon kiváncsi vagyok és a holnapra is....
Nagyon logikus lépés lenne ide hozni a média iparágakat de ahoz nem kell tevékenységet változtatni vagy módosítani csak ha a cinergi vagy a kaszinók is velük együtt jönnek!sajna a másik (vagy lehet jó)hogy a cikkben is olvasható hogy a pletykák...és mindent ki is deritenek vagy megneszelnek!de az estről semmit se lehet olvasni,hallani,amit lehet meghát...is is.ez a gond!de még bizok mert a januári tv2 összeülés is február végén derült ki...lehet tényleg hírzárlat van.
Még úgy sem, ha ez csak egy része lenne a teljes média portfóliónak? Azért értékre csal van 60 yard és ami filmeket itt csináltak, az lehet érték teremtő...de még egyszer, csak az egésznek egy részeként tudnám ezt elképzelni. Illetve én mérnök vagyok, nem pénzügyi guru...szóval. :-)
Legyen igazad! Ma csak néha ránéztem, mert szervizeltem és láttam, hogy pirosban vagyunk...gondoltam korrekciózik egy kicsit, pár napos MLkedés után belefér...aztán záróban kihozták nullára, ha jól olvastam akkor öntéssel mert egyébként pluszban zártunk volna. Ez is beszédes... Most már engedjék el a gyeplőket és hadd menjünk! :-)
Meg amúgy is. Hátha hétvégén jönnek a pontok. Lehet lesz bevásárlás. Hétfőn pláne. Bár lehet már mindenki fullon van papírral és marad a várakozás.. kíváncsi leszek a befektetőre és majd a reakciókra. Alig várom :D