Topiknyitó: altlaszlo 2007. 03. 22. 11:46

Erste netbroker  

akinek ez van/nálatok jó? csak nálam sz..t be?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 10:53
Előzmény: #419  bpmcwap
#420
mit millios milliárdos!!!! rossz hirnév, anyagi kár, stb.... milliárdos kártérités!!! ;)
dupla tkom short!!! ;)
bpmcwap
bpmcwap 2007. 08. 17. 10:51
Előzmény: #418  ErsteNetBroker
#419
akkor gondolom önök is milliós kártéritést fognak követelni a tkomtól????
TKOM SHOOORT!!!! ;)
ErsteNetBroker 2007. 08. 17. 10:50
#418
Tisztelt Ügyfeleink!

Megértjük problémáikat, ahogy már a fórumon is elhangzott, kártérítési igényeiket kérjük e-mailben jutassák el hozzánk, pozitivan fogunk hozzá állni!

Legújabb információink szerint a T-com elállította a teljes Erste internetkapcsolatát, így a probléma elhárításán Ők dolgoznak, éppen ezért sajnos továbbra sem tudunk pontos információt adni, hogy rendszereinket mikortól lehet majd elérni.

További türelmüket és megértésüket köszönjük!
yldy 2007. 08. 17. 10:49
#417
Szeretníém ismételten megerősíteni, hogy az Önök szolgáltatása egyenlő a nullával.
Rendszerük H A S Z N Á L H A T A T L A N és még a telefont sem veszik fel, és nem beszélve a szolgáltatásuk, amit Önök annak neveznek a legdrágább a többi brokercéghez képest.
Nem lepődnék meg ezek után, ha mindenki átmenne egy másik bankhoz, megkimélve magát az Önök által okozott sok bosszúságtól és kártól.
yldy
ingcapa 2007. 08. 17. 10:45
Előzmény: #413  Chab
#416
Én is kérek ingyen real-t kedves Erste!
Előre is köszönöm.
gyzs 2007. 08. 17. 10:43
Előzmény: #412  manoci
#415
Azért nem kis dolog mehetett tönkre...

Van épitkezés a bankház környékén?
Lehet valami markoló elvágta a netkábelüket....

... szegény markolos munkásmanus, mennyit fog fizetni... :-) hehe
:-)
Genike 2007. 08. 17. 10:43
Előzmény: #409  manoci
#414
Tisztelt Erste!

A real-time díjak elengedésével baromi gáláns gesztus tesznek a "még meglévő Ügyfeleik" felé, mivel Önöknek, mint szolgáltatónak ügyfelenként 1 azaz Egy EURO-ért adja a real-time adatokat a BÉT (lásd BÉT honlapján)!
Ezek fillérek, ahhoz képest, amit az ÜGYFÉL (főleg egy ilyen bukós időszakba) veszíthet fél óra (vagy akár percek alatt is).
Nem kellene elgondolkodni azon, hogy most már minőségi szolgáltatást kellene biztosítani.
Az Ügyfélszolgálatuk minden leálláskor csak türelmet kér és "elnézést.
A végén még szófogadók leszünk és tömegesen "elnézünk" más tőzsdei online szolgáltató felé.
Röhejes és egyben elszomorító, hogy egy órája nem tudom, hogy mi van a pénzemmel.
A belépési felületen ELŐNYÖK között elsőként hozzák, hogy gyors, emberi beavatkozástól független, és teljes kontroll alatt tarthatja tőzsdei ügyleteit.
A rendszert gyorsnak nem nevezném, maximum közepesnek. Jelenleg valóban nem tudom az emberi beavatkozást gyakorolni, a teljes kontrollal együtt!!!

Ideje lenne elgondolkodni, hogy szolgáltatást akkor hirdessenek, ha azt megfelelően tudják biztosítani.

Az "elnézést" pedig a mai napon megkezdtem más szolgáltatók felé.
Chab 2007. 08. 17. 10:41
Előzmény: #410  ma-ga
#413
és hogyan gondolják?
Megtérítik az elszalasztott nyerőt?
vettem volna Matyit 910-en, és eladtam volna 918-on.
ezt bárki leírhatja. utólag..
És hogyan adtam volna megbízást, ha azt sem tudom milyen árszintek vannak/voltak?
manoci 2007. 08. 17. 10:40
Előzmény: #409  manoci
#412
Azt egészen biztosan tudom, hogy a realt elengedik. De hogy kártérítés fizetnének..... hát....
Talán ha összefognánk egy jó kis pert akaszthatnánk a nyakukba. Lenne ügyvéd aki elvállalja. :)
A ti szerződésetekben benne van, hogy a telefonotok minden esetben rerndelkezésre kell hogy álljon kimenő hívás kezdeményezésére????????????
Mert az enyémben nincsen ilyen.
Most akkor küldjek nekik égi jelet, hogy szeretnék eladni?????
Azt hogy mit azt tudom, de mennyiért is?????
Nem látom az árakat. Ne vicceljenek már ezzel a telefonos fogadással. De azért rendesek nem????????
Köszönjük neked NetBroker Pro, hogy vagy nekünk!!!!!!!!!!!!!!!!
Az ügyfélszolgálatos biztosan tudja csípőböl dobni, de mire szegény kikeresgéli, már régen nem ott tartanak......... Ez most a helyzet.

SZÉGYELLJE MAGÁT AZ EGÉSZ ERSTE BANK (még ha ezért kitiltás is jár)
Sok mindent elviseltem és fogok is az életben, de egyet SOHA !!!!!!!!! Ha hülyének néznek.
gyzs 2007. 08. 17. 10:34
Előzmény: #410  ma-ga
#411
ÉRT KÁR....
Az információ hiánya. az információ ebben a ilágunkban nem kis értéket képvisel. Információ, melyet a real-time elöfizetéssel megvásárolhatsz.
ma-ga 2007. 08. 17. 10:25
Előzmény: #406  gyzs
#410
most beszéltem velük. azt kérik, hogy írjuk le pár sorban, hogy a leállásból keletkező kárunk megtérítését, illetve a díj elengedését kérjük: netbroker@erstebroker.hu címre. kivizsgálják.
na bumm! majd azt mondjákÍ: nem ért kár!
manoci 2007. 08. 17. 10:23
Előzmény: #408  manoci
#409
Illetve ők kaptak :)
manoci 2007. 08. 17. 10:22
Előzmény: #406  gyzs
#408
Nekem is elengedtek korábban, egesz évre, de ott hagyom őket. Kaptam egy esélyt, több nincs. Ez mostmár komolyan zsebbenyúlós időszak.
newedge07 2007. 08. 17. 10:21
Előzmény: #405  manoci
#407
rövid időn belül mindig ezt hazudják, röhejes nem nagyon látni hogy más szolgáltatóval (cd, ieb, equi) lennének ilyen gyakori gondok.
gyzs 2007. 08. 17. 10:20
Előzmény: #405  manoci
#406
Tisztelt ErsteBank,

Nem vagyok irigy "VladTepes78" esetére, de ennyi erövel a rendszer beállitásáig, vagy minimum az év végéig mindenkinek elengedhetnék a díjat....
manoci 2007. 08. 17. 10:18
Előzmény: #404  gyzs
#405
Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Mikortol lesz elérhető a szolgáltatásnak nem nevezhető Pro?
gyzs 2007. 08. 17. 10:14
Előzmény: #402  gyzs
#404
VAgy ki kellene tiltani takaritó marinénit a szerverszobábol, vagy felhivni a figyelmét, hogy óvatosan a hosszabbítók környékén....
VladTepes78 2007. 08. 17. 10:12
Előzmény: #400  siemens
#403
Nem hihetetlen!

Egyszerűen csak péntek van!
Minden pénteken leáll!
A múlt hét pénteken írtam nekik panaszt erre visszaírták, hogy az év végéig elengedik a real után fizetendő díjat!
Az a baj, hogy az még mindig kevesebb, mint amekkorát az ember a leállás miatt bukik! Főleg amikor minden zuhan!
gyzs 2007. 08. 17. 10:11
Előzmény: #400  siemens
#402
Igazából ez a leghelyesebb kifejezés.... igen...

HIHETETLEN
ungvarig 2007. 08. 17. 10:11
Előzmény: #398  gyzs
#401
Tisztelt Üzemeltetők!

Javaslom vizsgálják felül a hardverkörnyezet (hálózati eszközök, kiszolgálók) kapacitását, megbízhatóságát mert úgy tűnik kicsit alulméretezték, legalábbis a meghibásodások jellege és előfordulása erre utal.

Topik gazda

altlaszlo
5 2 2

aktív fórumozók


friss hírek További hírek