Topiknyitó: Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 11:46

Erste netbroker  

akinek ez van/nálatok jó? csak nálam sz..t be?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 14:54
Előzmény: #19  Tibrincs
#20
Nekem eltunt 10 millerem, 40 millionyi + reszveny jelent meg 28-an 4 napja oldodni latsziik a helyzet, s -38 millio val kereskedhedtem, brokerrel saccreszvenyekkel jatszom azota.

ha mar az igazsag kell, gepemet kertek qosmio g35 av660 csak sajat programok vannak rajta, nem adom ,iszonyu instabil mar, csak netbroker megy rajta.

Tibrincs 2007. 03. 26. 13:52
Előzmény: #18  Chab
#19
A portfolio egy diszkontbrókeri szolgáltatás, nem teljesen ugyanaz a termékkör.

pl. nincsenen ESPA alapok.
Chab 2007. 03. 26. 12:51
Előzmény: #17  Törölt felhasználó
#18
Ezt én sem értettem. Valszeg, ha nagyobb forgalmad van, csökkenhet a jutalék. De ez csak feltételezés. Leírva ilyet nem láttam sehol.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 12:41
Előzmény: #16  Chab
#17
Kösz a választ Chab.
Nem értem,hogy térhet el?Mindegy,engem nem érint csak az előfizetési és szlavezetési dij,mert brókeren keresztül tranzakciózok.
Chab 2007. 03. 26. 12:34
Előzmény: #15  Törölt felhasználó
#16
Bocs, hogy én válaszolok, de szerintem arra gondol, hogy az Ersténél 0,45 % a jutalék a kötések után, míg a Portfolionál 0,3 %.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 12:06
Előzmény: #13  Törölt felhasználó
#15
Tőzsdekutya, miért olcsóbb? Szerintem ugyannyi.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:32
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#14
Nekem mükszik.. kivételesen még azt is megkockáztatom, hogy gyorsabban hasit mint eddig.

Azt láttátok, hogy megcsinálták végre, hogy ne csak IE-vel menjen? Csak e miatt használtam eddig azt, de most végre megy már a jó kis Firefoxommal is.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:31
#13
Én a Portfolio Online Tőzsdét használom, az megbízhatóan működik folyamatosan...pedig az is az Erste platformja..
ja meg olcsóbb is
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:27
Előzmény: #11  Törölt felhasználó
#12
Nálam reggel óta jó.
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 10:17
Előzmény: #10  Törölt felhasználó
#11
Miért nem lehet belépni?
Törölt felhasználó 2007. 03. 26. 09:56
#10
sziasztok! már megint besz..rt
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 19:37
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#9
Tisztelt Ügyfeleink!

Köszönjük az észrevételeket és jelzéseket!Természetesen azon fáradozunk, hogy a jövőben egyre stabilabban működjön szolgáltatásunk és ne fordulhassanak elő hasonló hibajelenségek.

A hibák minél gyorsabb javítása érdekében észrevételeikkel kérjük, forduljanak közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz.

Ügyélszolgálatunkra érkezett levelekre hétköznaponként maximum 24 órán belül válaszolunk!

A válasz ez esetben sem maradt el.

Üdvözletettel:
Erste Befektetési Zrt. - NetBroker ügyfélszolgálat

1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Tel.:(1) 2355-169
Fax: (1) 2355-190
E-mail: netbroker@erstebroker.hu
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 12:09
Előzmény: #7  Chab
#8
Ugyanez játszódott le nálam az előbb.
Ezek semmi re nem válaszolnak,csak csesztetik az óütvaros programjukat.Nem tudom az Equitas miért nem lép már,az is egy csiga cég ilyen szempontból,pedig azt igérték,hogy ügyfélcentrikusabbá válnak.Balkán ez még-
Chab 2007. 03. 23. 12:05
Előzmény: #6  Törölt felhasználó
#7
Nálam ezt írta: Nincs bejelentkezve.

Újra beléptem eddig jó.
Törölt felhasználó 2007. 03. 23. 12:00
Előzmény: #5  Törölt felhasználó
#6
valami megint nem jó
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 17:30
Előzmény: #4  Törölt felhasználó
#5
Tisztelt Ertse Bank !

2007.03.22.-én 13.37 h-kor küldtem Önöknek "Exbus kötéslista?" tárgyú e-mailt ,melyet 13.43 h-kor vettek.

A program a déli órákban egyébként is hiányos működést mutatott,mivel azonban ez látszólag rövid idő alatt megszünt, levelemben erre nem tértem ki.

A délután folyamán távol voltam a képernyőtől,de amikor megjöttem és bejelentkeztem a rendszer kötéslistái a 9-10h közötti kötéseket tudták csak produkálni.
Az e-mailre választ nem kaptam.
Kérem, próbáljanak meg elfogadható szintű szolgáltatást nyujtani .
Az itt leirtakat elküldöm Önöknek e-mailban is és kérem szives intézkedésüket.

Tisztelettel: e-mailben feltüntetett ügyfelük.
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 12:03
Előzmény: #3  Törölt felhasználó
#4
Köszi már nálam is
Törölt felhasználó 2007. 03. 22. 12:01
Előzmény: #2  charlie1
#3
Valami van vele,éppen irni akartam nekik,amikor megint beindult.Most talán jó lesz.
charlie1 2007. 03. 22. 11:51
#2
Nem mutat kotest 20 perce,azt hittem bezartak...:)

Topik gazda

altlaszlo
5 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek