A program a déli órákban egyébként is hiányos működést mutatott,mivel azonban ez látszólag rövid idő alatt megszünt, levelemben erre nem tértem ki.
A délután folyamán távol voltam a képernyőtől,de amikor megjöttem és bejelentkeztem a rendszer kötéslistái a 9-10h közötti kötéseket tudták csak produkálni.
Az e-mailre választ nem kaptam.
Kérem, próbáljanak meg elfogadható szintű szolgáltatást nyujtani .
Az itt leirtakat elküldöm Önöknek e-mailban is és kérem szives intézkedésüket.
Ugyanez játszódott le nálam az előbb.
Ezek semmi re nem válaszolnak,csak csesztetik az óütvaros programjukat.Nem tudom az Equitas miért nem lép már,az is egy csiga cég ilyen szempontból,pedig azt igérték,hogy ügyfélcentrikusabbá válnak.Balkán ez még-
Köszönjük az észrevételeket és jelzéseket!Természetesen azon fáradozunk, hogy a jövőben egyre stabilabban működjön szolgáltatásunk és ne fordulhassanak elő hasonló hibajelenségek.
A hibák minél gyorsabb javítása érdekében észrevételeikkel kérjük, forduljanak közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz.
Ügyélszolgálatunkra érkezett levelekre hétköznaponként maximum 24 órán belül válaszolunk!
A válasz ez esetben sem maradt el.
Üdvözletettel:
Erste Befektetési Zrt. - NetBroker ügyfélszolgálat
1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26
Tel.:(1) 2355-169
Fax: (1) 2355-190
E-mail: netbroker@erstebroker.hu
Erste netbroker