Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
nekem cib-es internetbankom van, minden pü tranzakciót onnan bonyolítok
eddig tökéletesen működött, utsó módosításom jan. 3.-án volt, bár villogott, ijesztgetett, de simán le tudtam rendezni a rezsiszámlámat
Nekem van ismerősöm az iebben, és nem IT-s hanem kicsit közelebb a tűzhöz.
meg egyébként mondták a bankfiókban is hogy nem biztos még semmi.
de hagyjuk, majd meglátod azt kész.:-)
Amúgy személy szerint megértek mindenkit, valóban rendkívül kellemetlen, hogy nem megy a rendszer, és elhiszem h nem a legjobb a telefonos megbízás.. Viszont szerintem azért nem kis dolog a februári ingyen kötés.. Gondoljatok bele simán minden veszteséges pozit lazán át lehet kötni ingyen, plusz mehet a daytrade 1000rel...
Hogy az internet bankba olvasszák az ebroker? nevetséges.... csak olvass bele ebbe: link
és rájössz, hogy a CIB-ben az egyetlen működő rendszer jelenleg az ebroker
sztem nincs olyan felelős vezető aki egy ilyen iBank ÉGÉS után felmerné hozni témát...
pocok, a CIB-es jelenlegi napon belüli kereskedésre nem alkalmas, nem látod, amikor realizálódik az ügyleted, nincs stop-loss, remélem nem arra gondolnak hosszú távon
Mondjuk úgy hogy nagyobb gondjuk is van most mint éppen az ebrokival keccsölni.
Majd ha már minden átállás, fúzió miegymás szépen megvan és működik akkor előveszik a brókerkérdést.
Talán még 2008, de inkább 2009, ez csak tipp, a lényeg hogy nem ez a legfontosabb most nekik.
Pont IT-s?
na azok a legamatőrebbek ebben a bankban.
Legalábbis az IEBesek, de ahogy látom a CIBesek sem állnak a helyzet magaslatán.
Amúgy nincs igaza, ill. félig csak.
Egyenlőre döntés kérdése az ebroki, most még marad, de hosszabb távra nem biztos ez.
és az egész az elcseszett egyesülés miatt, lesz mit magyaráznia a CIB-es IT-nak....
habár sztem az eBrokernek elég nagy büntetés a kieső forgalom és a februári ingyenes kereskedés...hehe...kiváncsi vagyok hány új ügyfelük lesz arra az egy hétre....
Hogy a nagy budos francba lehet telefonon keresztul - foleg kulfoldrol - normalis keretek kozott kereskedni?
Szanalom. ...es erre keszultek mar vagy 1 eve...
Ismetelten szanalom.
Törölt felhasználó2008. 01. 07. 00:59
#1096
ajóqrvaanyjukat
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a CIB Bank Zrt. technikai okok miatt a befektetési szolgáltatásokkal kapcsolatos megbízásokat 2008. január 7-től továbbra is kizárólag telefonon és személyesen fogad be.
Az eBroker tőzsdei kereskedési rendszert várhatóan 2008. január 14-én bocsátjuk teljes funkcionalitással ügyfeleink rendelkezésére. Kollégáink kiemelt figyelemmel dolgoznak az integrációs munkálatok mielőbbi befejezésén. Ezen folyamat lezárultakor a rendszerből indítható megbízások megadását azonnal lehetővé tesszük ügyfeleink számára.
Türelmét és megértését köszönjük, az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük. Ellentételezésként a 2008. február 4. - február 8. közötti időszakban díjmentes kereskedési lehetőséget biztosítunk Önnek az eBrokeren adott prompt, BÉT tőzsdei megbízásaira vonatkozóan.
Tisztelettel,
CIB Bank Zrt.
feb 4-8 között kifosztás lesz tényleg, mindenki nagy tőkeáttétellel játszzon meg fél-egy százalákokat! Hajrá!
Megnéztem én is a kondíciós listát, már csak azért is mert több oldalról is érintett vagyok. (cib, ieb, ebroker).
Az első és a második csomag havidíja 219 és 549 forint. Közötte a különbség pont 330 forint, ami az ebroker havidíja, ami ugye az Online csomagban ingyenes. Gondolom azért írogattok ide, mert ebrokert használtok, innentől kezdve nem is értem mi miatt problémáztok, a kétféle csomaggal ugyanannyi a költség. Sőt, 50e forint havi beérkező jövedelem és két legalább 1000 forintos utalás (villany, gáz) 400 forinttal olcsóbb, tehát 149 forinttért van bankszáma + ebroker, ha továbbra is kéred papír alapon a kivonatot havonta, akkor 249-ért. És az utalási díjak is kedvezőbbek.
Komolyan nem értem, hogy mi a probléma. Ráadásul az én IEB-s számlám Classic lett valami miatt, de már átsoroltattam Online csomagba.
"Nekem még mindig NEM MEGY ez a nyavadt CIB-es Internetbank. Persze a 549-et tőlem is levonták!!!!"
"Nalam annyi jött le ebböl az egeszböl, hogy az uj gazda 549 Ft-ot csipett le havi dij cimen. Az IEB csak 299-et... "
Ahogy nézem itt most van 3 díjcsomag egy 219Ft-os, egy 549Ft-os és egy 1990Ft -os.Mindnek megvan az előnye és hátránya attól függően ki mire használja!
Titeket automatikusan tettek be a középső díjcsomagba?
Én ritkán szoktam neten utalgatni arra a 219 forintos díjcsomag megfelel majd, (olcsóbb mint a 299ft.) Utalás díja is egész jó szerintem.
(Aki sokat utal az meg mehet másik csomagba de ott már elég sok díjmentes utalás van, ami behozza a magasabb sz.díjat)
Kurva jopofák.
Ellentételezésként??inkább azt biztositsa nekem hogy 8970 lesz hétfőn az otp ugy mint január 2.-án amikor amikor én csak csorgathattam a nyálam nemhogy az online rendszer nem működött de ők egyszerű bankszünnapot tartottak.Valahogy nem érthető számomra hogy aki tőzsdei kereskedési rendszert üzemeltet az hogy zárolhatja nekem január 2-ára a papirjaimat és miért nem a béthez igazitja az elérhetőségét.
Ezt lattatok mar?
"Az eBroker tőzsdei kereskedési rendszer 2008. január 7-től teljes körűen áll tisztelt ügyfelei rendelkezésére.
Eddigi türelmét és megértését köszönjük az esetlegesen okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, melynek ellentételezéseként a 2008. február 4. - február 8. közötti időszakban díjmentes kereskedési lehetőséget biztosítunk Önnek az eBrokeren adott prompt, BÉT tőzsdei megbízásaira vonatkozóan."
Nevetséges a CIB...Méghogy az év Internet Bankaja....! RÖHEJ!!!!
Ki az a dilettán gémium, aki erről a címről döntütt...egy biztos nem számlatulajdonosok!!!
world: amikor elöször be szeretnel jelentkezni, akkor szolit fel automatikusan, hogy valtoztasd meg. Hasznald a regi IEB-es azonositot es jelszot. Nekem eddig müxött, persze "köszi", CIB, az 549 Ft-os szamlavezetesi dijat...
Vannak CIB-ben és e-brokiban is értékpapírjaim. Ma bementem, hogy CIB-es Classicról pakolják már át e-brokira. Mondanom sem kell, fogalmuk sincs 3-4 belső telefon után, hogy hogy is kéne, állítólag én voltam az első ezzel a kéréssel. Azt sem tudják, hogy melyik folyószámlával megy az e-broki, azt a tanácsot kaptam, tartsam még egy hónapig mind a 2-t. Hétfőre igérték, hogy utánanéznek.
forest_30: Segíteni nem tudok, mert én nem voltam IEB-es, de az előző hsz-emben belinkelt cikk alján ott a CIB Technikai Call Center elérhetősége: (06-40) 33-44-33 vagy ebank@cib.hu
Én a cib@cib.hu email címre írok legtöbbszöri, ott is segítenek vagy továbbküldik a különböző problémákat.
Ok. gyerekek meg van , sikerült
1 betűt ,és 1 számot is tartalmaznia kell és minimum 6 max 14 karaktert
- először meg kell változtatni a régi jelszavat és csak utána enged be.
Tehát siker :)
kösz azért
gyerekek, tud valaki abban segíteni, hogy most ha az webbank ( ieb ) től megszünt, és ezt a CIB viszi tovább, akkor a jelszavak maradtak? vagy hogy lehet bejelentkezni ?
Mint új CIB-esek nem árt, ha a "CIB többszörös díjnyertes internetbanki megoldásá"-nak használatához átböngészitek a következő hibalistát: link
Engem főleg az utolsó - "A rendszerből kilépve az újbóli belépés nem sikerül, „átmeneti hiba” üzenet jelenik meg
Megoldás: Kérjük, zárja be a böngészőablakot, és nyisson újat!" - tanács kimélt meg további bosszúságoktól.
cibtol eddig sok jot nem kaptam netbankjuk az a dijnyertes szar állandóan: "karbantartás miatt nem üzemel", lassú is meg szar is, telebankban legalább 1 félórát elzenélgetnek az én számlámra mire élő emberrel lehet beszélni és ügyet intézni. Érdekes az erste netbankja sosem döglik le gyorsabb is...
Most beintegrálnak egy alapból szar rendszert a saját még szarabb rendszerükbe. no comment
arrol nem beszélve hogy a decemberi közlemény nem arrol szolt hogy majd csak január 7. lehet online megbizásokat adni.Nekem kurvára kényelmetlen ez a telefonos baszakodás
December 31-én ezt írtam: "Szóval nagy színvonaljavulást ne várjatok attól, hogy a CIB lesz az új gazda".
Ezt most a CIB_Bank_Zrt hozzászólása megerősítette: "Az integrációs változások természetesen semmilyen formában nem érintik sem ügyfeleink megtakarításainak egyenlegét, sem a szolgáltatási színvonalat." Köszönet érte :)))
Méltányolnám ha segg vakarás helyett inkább frissítenék a CIB Befektetési Alapok értékeit a honlapjukon, ugyanis tegnap sikerült frissíteni a december 28.-ai adatokkal. Dilettáns szar banda!
Ideje lenne dolgozni!
Törölt felhasználó2008. 01. 04. 13:54
#1071
Tisztelt eBroker Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Inter-Európa Bank és a CIB Bank integrációja mind jogi, mind technikai értelemben sikeresen megtörtént. Az egyesülést követően az eBroker mögött álló befektetési szolgáltatásokat kiszolgáló rendszer az új bankban is változatlan lesz. Az integrációs munkák során ez a kiszolgáló rendszer összekapcsolásra került a bank többi rendszerével, amelynek egyik komoly előnye, hogy az eBrokeren elérhető befektetési számlák igény szerint látszódnak a CIB többszörös díjnyertes internetbanki megoldásán is, ezzel is megkönnyítve a pénzszámlával kapcsolatos tranzakciók lebonyolítását.
Az eBroker rendszer várhatóan 2008. január 7-től áll teljes (korlátozásmentes) funkcionalitással ügyfeleink rendelkezésére, addig befektetési tanácsadóink várják az Önök hívását. Az eBroker minden egyéb funkciója ez idő alatt is teljes körűen elérhető.
Az integrációs változások természetesen semmilyen formában nem érintik sem ügyfeleink megtakarításainak egyenlegét, sem a szolgáltatási színvonalat.
A befektetési szolgáltatásokat igénybevevő ügyfeleinknek felszámított számlavezetési díjak a bank befektetési szolgáltatásaira vonatkozó kondíciós listájában megjelöltek szerint kerülnek felszámításra, amelynek mértékét kedvezően befolyásolhatja az egyéb számla, számlacsomag kapcsolat bankunknál. Azon ügyfelek esetében, akik korábban a CIB-nél és az IEB-nél is rendelkeztek befektetési számlával, természetesen csak 1 számlavezetési díjat számítunk fel, a másik számlára vonatkozót bankunk elengedi. Továbbra is élő kedvezmény típus lesz a diákoknak szóló – korábbi Student, jelenleg CIBEZZ –, illetve az elektronikus számlacsomaghoz kapcsolódó kedvezmény – korábbi eSzámla, jelenleg On-line számlacsomag. További részletek az eBrokeren található FAQ és Számlanyitási menüpontokban, valamint az eBroker CIB egyesülés aloldalán érhetőek el.
Reméljük, hogy szolgáltatásaink a jövőben is elnyerik az Önök tetszését.
"Eddigi türelmét és megértését köszönjük az esetlegesen okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, melynek ellentételezéseként a 2008. február 4. - február 8. közötti időszakban díjmentes kereskedési lehetőséget biztosítunk Önnek az eBrokeren adott prompt, BÉT tőzsdei megbízásaira vonatkozóan."
Jár a piros pont, ez egy jó lépés volt.
pont ez az! benyögik hogy jan 2. bankszünnap Ok azt lenyelem 1 nap nem a világ.... de hogy még utánna 2 napig szintén nem lehet kereskedni normálisan na ez már a kamu...
Daytrédelni így nem is lehet.
És elárulom azt is hogy a belső rendszerükkel is most állnak át, nem is működik túl jól pl. a számlakezelésük sem...
szal csak annyit hogy tegyétek össze a kezeteket ha hétfőn tényleg jó lesz az ebroki, meg nem lesz gáz a számlátokon.
Ma én megpróbálkoztam ajánlatot adni, végülis sikerült és teljesült is, az más kérdés h bukováriban, amiről mondjuk nem a telefonos tehet..
Elkérték a nevem, szem.ig számom, lakhely, anya neve adatokat.
Ha telón akartok holnap megbízást adni, ezekből készüljetek fel, ha gyorsítani akartok.
Amúgy figyeltem, kábé ugyanannyi idő alatt tették be az ajánlatot (normál ajánlat), mintha neten adtam volna be.
Bár a DayTrade-től qrvára elment így a kedvem, majd talán holnap...
Zolaaa:
tegnap volt bankszünnap, ma és holnap a qrva bankegyesítés miatt van ez a b@sz@kodás.
Ebben az egészben csak az a szép számomra, h tavalyelőtt azért jöttem el a CIB Bank-tól, mert drágának tartottam, erre most mi történik? Bár oksa, az árakat remélem nem emelik, mert akkor perdülök máshova, ahol olcsóbb és jó minőségű a szolgáltatás.
de komolytalan ez a bankszünnap.... nem is lehet kereskedni csak telefonon.....
és akitől a mrd-os forgalmakat várják majd azok is a kockás papiron vezetik hogy mit telefonáltak ??.. eszméletlen...
Vadlaci: Szerződéskötéskor valószínűleg Neked is meg kellett adnod egy telefonos jelszót. Fel kell hívnod őket telefonon. Én még nem utaltam, de ha ezt egy Equitas-os topikban kédezed meg, ot biztosan többen tudnak segíteni. Vagy a KBC Equitas-t is megkérdezheted, a honlapjukon megvannak az elérhetőségeik.
A CIB-nek tényleg gagyi a tőzsdei rendszere, rendszeresen reklamálnom kellett a különböző hibák miatt, sőt három hónap alatt sem voltak képesek kijavítani egy hibát (amit jűlius elején leírtam nekik, hogy mi a hiba oka, október elején ugyanúgy megismételték :(((). Az internetes bizományosi díjat november elején a CIB 10%-kal 0.5%-ról 0.55%-ra emelte, ezek után végleg átmentem a KBC Equitashoz a befektetéseimmel.
Szóval nagy színvonaljavulást ne várjatok attól, hogy a CIB lesz az új gazda, és az is érdekes lenne, ha november elején azért emeltek volna díjat, hogy azt az egyesülés után csökkenthessék.
Az Ebroker (tudtommal) marad, a cibes tőzsdei felület állítólag nagyon gagyi (egyik barátom használta idáig).
Cserébe az ieb-s bankowebet leváltja a cibes netbank. Van szerencsém mindkettőt használni, egyikkel sem volt komoly bajom.
Az árak a jelenlegi díjtáblázat szerint nem változnak lényegesen, okot nem látok, hogy változzon, szerintem inkább a volumenre mennek, azaz a nagyszámú ügyfél alacsony díjakkal. A PETI a díjszabásával és a stabilitásával komoly versenytárs.
Amitől tartok egy kicsit, hogy az egyébként is a teljesítőképessége határán mozgó rendszert (lassulások, elérhetetlen oldal hibaüzenetek) 3.tól elkezdni használni még párezer (nem tudom megbecsülni mennyi) felhasználó, remélem erőforrás oldaláról is megtámogatták ezt, különben fatál error.
Nekem a bankos hölgyek azt mondták hogy várhatóan olcsóbb lesz.
Az biztos hogy újítások várhatóak hamarosan,ezt is mondták.De a rendszer elvileg jobb lesz,több termék válik majd elérhatővé.
Januártól egyesül az IEB és a CIB, ezt biztosan mind tudjátok. Mit vártok az ebrokertől? Színvonal esés mint az equitasnál amikor mevette a KBC?Vágy fejlődés? Estleg megszüntetik mert a CIB-nek is broki rendszere? Áremelés? Pedig már jó ideje nem volt rá panasza - 8. oldalon találtam meg :)
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai akadályok következtében az árfolyamszolgáltatás átmenetileg nem elérhető az eBroker rendszeren. A hiba elhárításán az árfolyam-szolgáltató folyamatosan dolgozik, előreláthatólag a szolgáltatás hamarosan újra indul. Természetesen a megbízások tőzsdére kerülését a technikai probléma nem érinti. Megértését és türelmét köszönjük! Tisztelettel, Inter-Európa Bank Nyrt.
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!