Itt a nagy bejelentés - Tőzsdére megy a Duna House
2015. október 13. 10:00
Eredményes első félévet zárt a tőzsdére készülő Duna House csoport. Az előző év azonos időszakához képest a cégcsoport konszolidált értékesítésből származó nettó árbevétele közel harmadával növekedve elérte a 1,34 milliárd forintot. A működési eredmény mintegy 50 százalékkal, 485 millió forintra, míg az adózott eredmény 422 millió forintra emelkedett. A Duna House csoport hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán kíván regionális szereplővé válni, amelyhez a magyar tőkepiacról forrás bevonását is tervezi. A társaság a tőzsdén keresztüli forrásbevonás érdekében benyújtotta engedélyezésre a tervezett részvényértékesítésre és tőzsdei bevezetésre vonatkozó tájékoztatóját a felügyelethez.
A Duna House csoport lendülete töretlen volt 2015 első fél évében, ahogy ezt az a társaság konszolidált pénzügyi adatai is mutatják. Az értékesítésből származó nettó árbevétel 2015 első fél évében 1,34 milliárd forintot ért el, amely mintegy 34 százalékkal haladja meg a 2014. első félévi mintegy 1 milliárd forintos értéket. A hazai lakóingatlan-értékesítés növekvő tranzakciószámai a DH csoporton belül is tetten érhetők az ügyletszámok alakulásában, amelyek 2015. első félévében hónapról-hónapra meghaladták az előző év adatait.
Itt a nagy bejelentés - Tőzsdére megy a Duna House
A cégcsoport két ingatlanközvetítői franchise hálózatában (Duna House, SMART Ingatlan) egyfelől jelentősen bővült az ingatlanközvetítési tranzakciókból származó díjbevétel, másfelől a tranzakciókhoz kapcsolódó pénzügyi termékek (hitelek és biztosítások) közvetítéséből származó jutalékbevétel is emelkedett. Mindez félév/félév viszonylatban az árbevétel közel 340 millió forintos növekedését eredményezte.
"Az árbevétel növekedését a hatékonyabb működés mellett a javuló gazdasági helyzet, az ingatlan- és hitelpiac élénkülése is támogatta. A DH csoport részvételével lebonyolított lakóingatlan piaci tranzakciók száma 2009 óta töretlenül emelkedett, és ez a tendencia 2015 első felében is megmaradt." - mondta el Doron Dymschiz, aki testvérével, Guy Dymschiz-cel együtt az ingatlanpiaci csoport tulajdonosa és vezetője.
A konszolidált féléves jelentés szerint a cégcsoport adózott eredménye 44,5 százalékkal emelkedett: a 2014. első félévben elért 292 millió forinthoz képest 2015 első félévére 422 millió forintra nőtt. Az eredményesség növekedését az is segítette, hogy a működési költségek az árbevétel növekedésénél kisebb arányban emelkedtek. A cégcsoport mérlegfőösszege 2,2 milliárd forintot ért el 2015 első félévében. A Duna House csoport, tevékenységének folyamatos bővülése révén, az ingatlanközvetítéshez kapcsolódó franchise rendszerek és saját irodák üzemeltetésén túl a jelzáloghitel-közvetítési piac jelentős szereplője, valamint az ingatlan tranzakciókhoz kapcsolódó további szolgáltatásokat - ingatlankezelés, biztosításközvetítés, ingatlan értékbecslés és energetikai tanúsítványok készítése - biztosít ügyfelei számára.
Az eredménytermelő képesség fenntartása a cégcsoport számára kiemelt fontosságú, hiszen ez hazai és külpiaci terjeszkedésének egyik meghatározó pillérje is. "Célunk, hogy tovább bővüljünk a hazai piacon az ingatlanpiachoz szervesen kapcsolódó szolgáltatásokkal, illetve hosszabb távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán regionális szereplőkké váljunk" - emelte ki Guy Dymschiz, a Duna House csoport társtulajdonosa. "Terveink megvalósításában a magyar tőkepiaci forrásbevonás is fontos szerepet játszik. Ezt a folyamatot elindítottuk, a napokban benyújtottuk a részvényeink tőzsdei bevezetésére és a részvényértékesítésre vonatkozó összevont tájékoztatónkat a pénzügyi felügyelet felé."
Külföldi terjeszkedés
"A nemzetközi terjeszkedés már 2007 óta szerepelt a céljaink között. 2008-ban majdnem megtettük az első lépést, a romániai piacra akartunk belépni egy viszonylag nagy horderejű lépéssel, de pont akkor jött a gazdasági válság, úgyhogy ezt azonnal leállítottuk. 2011-ben már más koncepcióval, visszafogottabban indultunk el, Prágában nyitottunk saját irodákat, a korábban tervezettnél sokkal kisebb befektetéssel. Ott az volt a főcélunk, hogy inkubátort hozzunk létre, ahol meg tudjuk tanulni a nemzetközi működés sajátosságait. A lokalizációs folyamat egy nagyon fontos tanulság volt a cseh iroda megnyitásánál, láttuk azt, hogy a Magyarországon már jól működő rendszert külföldön nem lehet egy az egyben implementálni. Mostanra azonban eljutottunk odáig, hogy a következő sebességbe kapcsoljunk Prágában, emellett folyamatosan nézzük a régiós országokat, keressük a megfelelő belépési pontokat" - mondták a cég társtulajdonosai egy a Portfolio-nak adott, júniusi interjúban.
"Célunk továbbfejleszteni a multibrand stratégiára épülő tevékenységeinket, illetve felvásárlásokat is tervezünk. Mindemellett szerepel a tervek között egy már működő külföldi hálózat megvásárlása is. Célunk, hogy több országban is jelen legyünk és hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán regionális szereplőkké váljunk"- nyilatkozta augusztusban Guy Dymschiz.
Ha azt a 200 oldalas könyvet mind ő adta el akkor nagyon öreg ingatlanos lehetett, hogy
ilyen sok eladása volt, és te ezt el is hitted. Tényleg! Fel tudott még menni a lépcsőn az oxigénpalackjával a hátán? Nem semmi teljesítmény! Minden elismerésem! :)))
Van itthon is.
Nyílván nem a 15millás 50nm-es panelnám.
Sem a Tesco szatyros Marinéninél.
Igazából itthon tényleg nem jellemző.
A budai elitben, V.kerben, Pozsonyi úton, nagyobb villák, kastélyok esetében lehetséges.
Valóban van olyan cég is, aki be is rendezi.
De az ilyen tulajjal nekem is álom dolgoznom.
Szólok költsél rá 20millát és eladom felújítva.
Hogyne. Jöhet hozzám is az ilyen tulaj
És mutass még egy eladót aki ezt végigcsinálja, hogy rákölt a házra eladás előtt, meg elmegy otthonról ha ott lakik, meg úgy ugrál ahogy leírtad, ha jön az ingatlanos, stb. Vagy talán nem te vagy az a kamu ingatlanos? Kicsit kilóg a lóláb... Ezt valahol olvastad és bemásoltad ide. Ez csak nyugaton, az USA-ban ill. Hawaii-on működik.
Na ugye..
Engem ha más iroda is árulja az ingatlant és az a másik adja el, akkor a tulajok fel szokták ajánlani menjünk el egyet inni, enni, meghívnak fájdalomdíjként, mert meg voltak elégedve.
Akinek meg eladom az ingatlant, nem győz hálálkodni, hogy levettem a válláról a gondot, és tovább ajánl.
Lehet ezt sokféleképpen nézni.
Természesetesen senki nem szeret fizetni, így ha tehetné semmiért nem fizetne. Persze,hogy egy milla sok, amikor 10ezret sem adna legszívesebben ki az ember.
Ilyen az emberi természet.
Itt is ki vannak akadva az emberek, hogy 149FT minimum kötési díj van.
Mindenki megy Randomhoz 0.1-0.2%ra kötni. Minek 0.2-0.5%ot fizetni ugye?
Ilyen. Kapzsi, csoró nép vagyunk.
Én azt szoktam mondani a megbízóimnak.
Mondja meg neki mennyi kell kézbe!!
Ő megkapja a pénzét, én arra teszem rá a jutalékot, és irányárat.
Akkor mit veszít a tulaj? Semmit!
Plusz egy esély neki, ha eladom és megkapja az elvárt pénzét.
Ennyi
Ezt most kb. olyan volt olvasni, mint valami mesekönyvet :-) de valahogy így kellene működnie a dolgoknak a magas jutalékért..
Amit az átlagos ingatlan-ügynökök végeznek, az kb. a 10 ezer Ft-os kategória, maximum
Megjott. Hozott egy szines 200 oldalas konyvet, eddig milyen lakasokat/hazakat adott el. Egy komplett listat, hogy a kornyeken, hasonlo hazakat mennyiert adtak el az utolso fel evben.
Szerzodtunk.
Vegignezte a hazat, 2 es fel oraban, minden reszletet.
Masnap listat adott, hogy miket kell rendbehozatni az eladashoz, mielott az elso vevo jon. Megszervezte: egy het mulva kisiparosok dolgoztak a teton, a kovet felcsiszoltak, festettek, kitakaritottak, villanyt szereltek. (ez a szamla az enyem).
Utan hozott profi fenykepeszt, csinalt 50 felvetelt fel nap alatt. Megcsinaltatott 200 db, a hazrol szolo, super-kivitelu szines 8 oldalas brosurat. Azokat elkuldte, kirakta, terjesztette.
Megjelent hirdetes 10 heten at minden szines ingatlan-lapban; negyed/nyolcad oldalas meretben.
Eljott kb. 15 potencialis veovel. Elotte 1 nappal ragaszkodott ahhoz, hogy takaritas-rendcsinalas legyen. Minden vevo jelottel egyedul jarta be a hazat, minket elkuldott addig. Mindegyiktol irasban kert ajanlatot, amit meg aznap elhozott, es megtargyaltuk hogy elfogadjuk-e; modositsuk-e a hirdetest es hogyan? mindezt a vevo kommentarjai alapjan.
Minden vevorol volt velemenye.
A szerzodes kotesnel ott volt, minden reszletnel es feltetelnel segitett. A bankban ott volt, amikor az atutalast megcsinalta a vevo, es ellenorizte hogy megerkezett-e a szamlamra a penz.
Elbucsuztunk.
Azota minden evben kuld egy lapot: szivesen all ujra rendelkezesemre.
Továbbra is házat keresek. A legjobb a tegnapiak közül az volt, amikor a fürdőszobáról egy darab kép volt fenn, azon is a WC-csésze volt rajta, teljesen közelről, más nem is látszott. Komolyan, ez az egész "szakma" úgy ahogy van egy vicc. Pedig két oldalban le lehetne írni, hogy hogyan kell ezt jól csinálni. A végén még alapítok egy céget...
Miért nem mész ingatlanosnak, ha ilyen egyszerű másfél millákat keresni?
Ha meg ilyen nagy menőség, a DH kíváló befektetés Neked. Nem kell fikázni Őket.
Szarrá keresik magukat. Még a fuvarozás is belefér a profitjukba. Nincs gond akkor a DHval.
Duna House
2015. október 13. 10:00
Eredményes első félévet zárt a tőzsdére készülő Duna House csoport. Az előző év azonos időszakához képest a cégcsoport konszolidált értékesítésből származó nettó árbevétele közel harmadával növekedve elérte a 1,34 milliárd forintot. A működési eredmény mintegy 50 százalékkal, 485 millió forintra, míg az adózott eredmény 422 millió forintra emelkedett. A Duna House csoport hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán kíván regionális szereplővé válni, amelyhez a magyar tőkepiacról forrás bevonását is tervezi. A társaság a tőzsdén keresztüli forrásbevonás érdekében benyújtotta engedélyezésre a tervezett részvényértékesítésre és tőzsdei bevezetésre vonatkozó tájékoztatóját a felügyelethez.
A Duna House csoport lendülete töretlen volt 2015 első fél évében, ahogy ezt az a társaság konszolidált pénzügyi adatai is mutatják. Az értékesítésből származó nettó árbevétel 2015 első fél évében 1,34 milliárd forintot ért el, amely mintegy 34 százalékkal haladja meg a 2014. első félévi mintegy 1 milliárd forintos értéket. A hazai lakóingatlan-értékesítés növekvő tranzakciószámai a DH csoporton belül is tetten érhetők az ügyletszámok alakulásában, amelyek 2015. első félévében hónapról-hónapra meghaladták az előző év adatait.
Itt a nagy bejelentés - Tőzsdére megy a Duna House
A cégcsoport két ingatlanközvetítői franchise hálózatában (Duna House, SMART Ingatlan) egyfelől jelentősen bővült az ingatlanközvetítési tranzakciókból származó díjbevétel, másfelől a tranzakciókhoz kapcsolódó pénzügyi termékek (hitelek és biztosítások) közvetítéséből származó jutalékbevétel is emelkedett. Mindez félév/félév viszonylatban az árbevétel közel 340 millió forintos növekedését eredményezte.
"Az árbevétel növekedését a hatékonyabb működés mellett a javuló gazdasági helyzet, az ingatlan- és hitelpiac élénkülése is támogatta. A DH csoport részvételével lebonyolított lakóingatlan piaci tranzakciók száma 2009 óta töretlenül emelkedett, és ez a tendencia 2015 első felében is megmaradt." - mondta el Doron Dymschiz, aki testvérével, Guy Dymschiz-cel együtt az ingatlanpiaci csoport tulajdonosa és vezetője.
A konszolidált féléves jelentés szerint a cégcsoport adózott eredménye 44,5 százalékkal emelkedett: a 2014. első félévben elért 292 millió forinthoz képest 2015 első félévére 422 millió forintra nőtt. Az eredményesség növekedését az is segítette, hogy a működési költségek az árbevétel növekedésénél kisebb arányban emelkedtek. A cégcsoport mérlegfőösszege 2,2 milliárd forintot ért el 2015 első félévében. A Duna House csoport, tevékenységének folyamatos bővülése révén, az ingatlanközvetítéshez kapcsolódó franchise rendszerek és saját irodák üzemeltetésén túl a jelzáloghitel-közvetítési piac jelentős szereplője, valamint az ingatlan tranzakciókhoz kapcsolódó további szolgáltatásokat - ingatlankezelés, biztosításközvetítés, ingatlan értékbecslés és energetikai tanúsítványok készítése - biztosít ügyfelei számára.
Az eredménytermelő képesség fenntartása a cégcsoport számára kiemelt fontosságú, hiszen ez hazai és külpiaci terjeszkedésének egyik meghatározó pillérje is. "Célunk, hogy tovább bővüljünk a hazai piacon az ingatlanpiachoz szervesen kapcsolódó szolgáltatásokkal, illetve hosszabb távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán regionális szereplőkké váljunk" - emelte ki Guy Dymschiz, a Duna House csoport társtulajdonosa. "Terveink megvalósításában a magyar tőkepiaci forrásbevonás is fontos szerepet játszik. Ezt a folyamatot elindítottuk, a napokban benyújtottuk a részvényeink tőzsdei bevezetésére és a részvényértékesítésre vonatkozó összevont tájékoztatónkat a pénzügyi felügyelet felé."
Külföldi terjeszkedés
"A nemzetközi terjeszkedés már 2007 óta szerepelt a céljaink között. 2008-ban majdnem megtettük az első lépést, a romániai piacra akartunk belépni egy viszonylag nagy horderejű lépéssel, de pont akkor jött a gazdasági válság, úgyhogy ezt azonnal leállítottuk. 2011-ben már más koncepcióval, visszafogottabban indultunk el, Prágában nyitottunk saját irodákat, a korábban tervezettnél sokkal kisebb befektetéssel. Ott az volt a főcélunk, hogy inkubátort hozzunk létre, ahol meg tudjuk tanulni a nemzetközi működés sajátosságait. A lokalizációs folyamat egy nagyon fontos tanulság volt a cseh iroda megnyitásánál, láttuk azt, hogy a Magyarországon már jól működő rendszert külföldön nem lehet egy az egyben implementálni. Mostanra azonban eljutottunk odáig, hogy a következő sebességbe kapcsoljunk Prágában, emellett folyamatosan nézzük a régiós országokat, keressük a megfelelő belépési pontokat" - mondták a cég társtulajdonosai egy a Portfolio-nak adott, júniusi interjúban.
"Célunk továbbfejleszteni a multibrand stratégiára épülő tevékenységeinket, illetve felvásárlásokat is tervezünk. Mindemellett szerepel a tervek között egy már működő külföldi hálózat megvásárlása is. Célunk, hogy több országban is jelen legyünk és hosszú távon az ingatlanközvetítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán regionális szereplőkké váljunk"- nyilatkozta augusztusban Guy Dymschiz.
link