Ez egy reklám stratégia. Egyszer én is részt vettem ilyenben, még az internet hajnalán, mikor egy cég egy gagyi, de elég ízletes édesség portfóliót akart bevezetni a piacra. Törökországból jött, szinte minden egyes ismert márka utánzatát meg lehetett találni, csak egy kicsit más néven és töredék árért.
Tízen voltunk és jártuk az üzleteket azzal, hogy " ilyen nincs?".... pedig igen finom. A csomagoláson meg rajta volt a kereskedő telefonszáma is (véletlenül). Eredeti csomagoláson, gyári nyomtatásban. Állítólag, ha 1 kamionnyit rendelsz, azt íratsz rá, amit akarsz.
Jöttek is a telefonok, a srác jól meg is gazdagodott. Lassan viszont rájöttek, hogy az íz, az ízfokozótól annyira kellemes, de lehetett látni a termék gagyiságát, selejt minőségét. A csomagolás viszont mindig TIP-TOP volt.
Csak idő kérdése, hogy a Bitcoin elsöpri a pénzügyi rendszert?
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=188046