Topiknyitó: Veresmester 2019. 02. 05. 19:15

AutoWallis Nyrt.  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
badend
badend 2019. 04. 10. 13:28
Előzmény: #14555  Törölt felhasználó
#14560

pozitív várakozásokkal..... Hagyjuk. Arra adjon garanciát, hogy több bevétel esetén a nyereségük is több lesz. Ezzel van a fő gond. 2018-ban is több volt az előző évhez képest, mégishát voltak "nem várt események"
én is pozitívan tekintek a 2019-re, 3 év múlva 1,5x több lesz a fizetésem, csak még nem tudom hogyan.
Törölt felhasználó 2019. 04. 10. 13:27
Előzmény: #14533  Lulu30
#14559
LULUKÁM, vegyél állampapírt és akkor minden rendben lesz. Ilyen a tőzsde, nincs garancia semmire.
Törölt felhasználó 2019. 04. 10. 13:27
Előzmény: #14533  Lulu30
#14558
LULUKÁM, vegyél állampapírt és akkor minden rendben lesz. Ilyen a tőzsde, nincs garancia semmire.
rtkb_20190410 2019. 04. 10. 13:27
Törölt hozzászólás
#14557
Törölt felhasználó 2019. 04. 10. 13:25
Előzmény: #14555  Törölt felhasználó
#14556
én bizakodó vagyk!
Törölt felhasználó 2019. 04. 10. 13:24
#14555
Világgazdaság cikkéből:Jó év lehet 2019 Székely Gábor, az AutoWallis Nyrt. befektetési igazgatója a Világgazdaságnak elmondta, hogy a csoport alapvetően pozitív várakozásokkal tekint az idei évre. A 2008-as válság óta az idei lesz az első olyan év, amikor valószínűleg több új autót értékesítenek, mint amennyi használt autó kerül az országba. Székely Gábor szerint a nagycsaládosok számára tervezett autóvásárlási támogatás is további hajtóerő. Fontos tényező, hogy a WLTP miatt a 2018 harmadik negyedévében nem realizált eladások egy része átcsúszott 2019-re, és a csoport által forgalmazott márkáknál több modellfrissítés is erősíteni fogja az évet. A nemzetközi disztribúciós ágazatban a cseh és a szlovák piac 2018-as megszerzése miatt ezen országok teljes éves árbevétele és nyereségtermelő hatása idén fog jelentkezni először.
badend
badend 2019. 04. 10. 13:24
Előzmény: #14552  NyeretlenKeteves
#14554
Persze, ezt is elhiszem, nyilván visszaadja azt a félmilliárdot, mert olyan kedves-rendes fickó.És ha vissza is adja, egyáltalán hogy jut valakinek eszébe kiadni ekkora osztalékot egy ilyen rossz év után??
(inkább ez a kérdés)
badend
badend 2019. 04. 10. 13:21
Előzmény: törölt hozzászólás
#14553

már reggel mondtam, hogy 135 lesz a mai záró, holnap/hétfőn 130 alá megyünk. Továbbra is tartom.
Ugyebár azt továbbra se felejtsük el, hogy már a split ár alá lépkedünk...
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 10. 13:21
Előzmény: #14539  badend
#14552
Azért hülyeségeket nem kellene leírni. Így is elég bűn terheli lelküket .  Veres az 575 milliós osztalékot visszajuttatja a cégnek. 
rtkb_20190410 2019. 04. 10. 13:19
Törölt hozzászólás
#14551
badend
badend 2019. 04. 10. 13:18
#14550

indul a séta lefelé
r: 137
badend
badend 2019. 04. 10. 13:15
Előzmény: #14547  badend
#14549
Szintén érdekes, hogy miért az Alteo-ba nyomják a pénzt a Wallisból. Esetleg azért, mert abban nagyobb a potenciál?
badend
badend 2019. 04. 10. 13:14
Előzmény: #14546  NyeretlenKeteves
#14548
a 70 vs 65 mill szándékos volt. Nagyon jól tudták már februárban, hogy mennyi volt a 2018.
badend
badend 2019. 04. 10. 13:12
Előzmény: #14545  Zsimo
#14547

Késő bánat, de igazad van. 10-15% bukónál dobni kellett volna, nem tettem.
azért azt le kell szögezni, hogy egy egészséges cég érdeke és a befektetők érdeke kéz a kézben jár, ergo a több nyereség, emelkedő részvények.
Itt sajnos nem így van: tőke kellett nekik, hogy mentsék és javítsák a Wallist akviziciókkal, mert látszik, hogy pusztán az autó-bizniszben 2 év múlva tönkremennek.
NyeretlenKeteves
NyeretlenKeteves 2019. 04. 10. 13:09
Előzmény: #14532  ner18
#14546
A befektetők pénze inkább a jövőben kellene nekik mivel elég sok papírt szeretnének eladni a későbbiekben. Amit eddig ebből profitáltak az lófax. De csak úgy tudnak számukra is megfelelő áron papírt eladni, tőkét bevonni ha mellé teszik  a story-t is. Nem ígéreteket és terveket (mivel ezekkel tele a padlás) hanem kézzelfogható dolgokat és eredményeket. Ezzel ők is tisztában vannak gondolom. Amennyiben eddig nem lettek volna tisztában akkor azóta már rájöttek :-) Igéretekre ezt senki sem fogja már venni nagy tételben és ezen az áron. Az az idő lejárt. Mutatniuk kell valamit különben baxhatják.  "Növekvő árbevétellel zárta a 2018-as évet az AutoWallis"  Értem én, hogy nem azt a címet adták, hogy felére esett az eredmény de a hülyének nézést be lehetne fejezni mert már  a bölcsisek is csak röhögnek a tájékoztatásaikon. Az előzetesen becsült 70,2 milliárdos bevétel majdnem öt milliárd forinttal lett kevesebb. Amennyiben  ekkora faxok akkor inkább ne becsülgessenek előre semmit sem mert így még azt is gondolhatja a felületes szemlélő hogy szándékosan vezették félre a népeket. 
Zsimo
Zsimo 2019. 04. 10. 13:08
Előzmény: #14544  badend
#14545
Arra építenek hogy kitaró beragadt nem dobja! Ül bukóban évekig! 
Ezek szerinted szamaritánius lovagok akik ki akarják tömni a kisbüfik zsebét pénzzel meg lóvéval! Hát nem!
Pont azért kerülni kell a beragadást! Piszok rossz taktikát választottak! Nagy pakkot viszont csak így lehet gazdaságosan kiszórni a kicsik sehose számítanak had bukjanak nagyot! 
badend
badend 2019. 04. 10. 13:03
Előzmény: #14542  Zsimo
#14544
igaz, én is ezt a taktikát látom. Roppant kíváncsi vagyok az aktuális közkézre, az sokmindent megmagyaráz.
badend
badend 2019. 04. 10. 13:02
Előzmény: #14541  Törölt felhasználó
#14543
mondjuk az 5 éves stratégia kellően "rugalmas" arra, hogy bármi megtörténhet. Fényes és jól hangzik, hogy hova akarnak eljutni 5 év múlva, de semmi nem garancia. Messze nem!!
Zsimo
Zsimo 2019. 04. 10. 13:00
Előzmény: #14538  badend
#14542
Tudod mennyien várják hogy kiszabaduljanak ebből a ..... ból? Eszük ágában sincs hogy felvigyék addig! Akkorazok a pakkok drágán újra vissza kerülnének hozzájuk! 
Egy irány van = lenyomni! Mert ha kapnak is olcsóbban kapják vissza!!! 160 nál vett ráun ők visszaveszik 110 nél! Várnak nyomják le tovább majd ujra le 90 ig(itt vannak ők nullánan kb) és akkor már a 110 es pakkosok is dobják! 
Törölt felhasználó 2019. 04. 10. 13:00
Előzmény: #14532  ner18
#14541
Szia. Ebben látom én is a legnagyobb problémát. Az autóipar hatalmas átalakulásban van. Németországban a dízel problémája még mindig nem teljesen megoldott. Minden tartomány dobálja ide meg oda. A Porsche tegnapi jelentése is nagyon ovatos. Aki most hibát vét elbukik. Nem értem hova az optimizmus duplázásra stb. Kidolgozzák a stratégiát. Jó lett volna nem hitegetni az embereket. Akkor sem ha az eredmények nem kielégítőek...

Topik gazda

Veresmester
2 2 2

aktív fórumozók


friss hírek További hírek