és az esze is a helyén van! Ez sem elhanyagolható egy hölgynél, sőt! :-) Hajszín után nem is érdeklődnék(egyelőre:-) mert egyrészt nem fontos másrészt olyan gyorsan változhat mint itt az árfolam :-)
nem vagyok járatos ebben az autóbizniszben, de ahhoz hogy értékesíteni lehessen egy típust egy adott országban ahhoz kell egy importőr és egy kizárólagos forgalmazó is...vagy tévedek? :))
őszintén szólva nem várok ebben az évben akviziciókat... most tettek pontot az Altera sztorira, nem hinném, hogy egyből ugranának egy újba. Majd ha BUX, Prémium, CECE lett a papir, akkor jöhet az új hír. Egyenlőre lakjunk jól a mostani jövőképpel....
Furcsa is volt, hogy az Opel Wallis és a Kia Wallis nem került be első körben..... erről ejtettünk is néhány szót annak idején. Opel Wallis önmagában is "hatalmas" (nem csak Opelekkel foglalkoznak egyébként) és a Kiának is egyre jobban megy. Ezek jönnek is be hiszen a csoporthoz tartoznak.
Törölt felhasználó2019. 02. 20. 13:43
#6586
Meggyőző a mai interjú. Az árfolyam kérdése nem került szóba ez érdekes,pedig nagyon sok mindenről volt szó. Mondhatta volna,hogy alulértékelt a cég szerinte,de nem mondta. Sztem ez jelzés,hogy a potenciál megvan,de egyelőre az árazás nem tekinthető irreálisan alacsonynak. Ez a piac feladata eldönteni és a makrókörnyezettől is függhet. A profitmarzs növelésére van szükség, amire tett utalást,de még ez is a remény ,mint a rövidtávú valóság. Hosszabb távon mindenképp jó cégnek tünik,de ez még csak az indulás,a ddig az árfolyam is nagyokat mozoghat le is fel is. Csökkenésben a gyűjtögetés javasolt befektetőknek :). Jövőre már lesz osztalék is, aminek a mértéke vonzó lesz szerinte,vagyis kb 4-5% ra tippelek,ami a mostani jó osztalékot fizető papíroknál jellemző. Kérdés,hogy az összes nyereség hány százalékát akarják kifizetni?. Fogodzó lesz a 2018-as profit . A 2017es profit 6-7Ft körül volt. Ez kb 130Ftos árfolyamot mutatna teljes kifizetéssel. 5%-os osztalékhozammal.
Célul tűzték ki, hogy az AutoWallis-papírok bekerüljenek a Prémium kategóriába, valamint a BUX és CECE indexekbe. Mikor kerülhet ezekre sor és milyen feltételeket kell teljesíteni hozzá? Több tőkepiaci célkitűzésünk van, így fontos célunk, hogy bekerüljünk a BÉT elemző, árjegyzői programjába, bízunk benne, hogy ez is mihamarabb sikerülni fog. Emellett szeretnénk bekerülni a BUX-ba és a CECE indexbe. A BUX-ba kerülésnek öt kritériuma van, és ezek közül számításink szerint mindet teljesítjük már most, pedig elég hármat teljesíteni. Bizunk tehát abban, hogy a következő felülvizsgálatkor, már márciusban bekerülünk a BUX-ba, és utána a CECE indexbe is. A prémium kategóriába kerüléshez két elvárás teljesítésére van szükség. Az egyik az, hogy a kereskedési napok 90 százalékában legyen kötés az elmúlt fél évben - úgy gondolom, hogy ez a feltétel teljesült, és az átlagos kapitalizáció 5 milliárd forint legyen, ez most jóval efölött van.
Milyen típusú cég válhat akvizíciós célpontjukká Magyarországon, vagy a régióban? Ami nagyon fontos számunkra egy felvásárlási célpontnál, hogy milyen vállalati kultúrával rendelkezik. Ha akvirálunk egy új céget, azt integrálnunk kell a meglévő működési modellünkbe. Ez egy kihívás, mivel olyan cégeket kell találni, amelyek már megfelelnek ennek az elvárásnak, vagy képesek arra, hogy így működjenek, megfelelő transzparenciával. Magyarországon is nézegetünk márkakereskedéseket, más országokban is, sőt vizsgáljuk új márkák bevonását is. Folyamatosan monitorozzuk a piacot, megnézzük, hogy egyáltalán milyen cégek lehetnek a befektetési célpontjaink: például egy olyan márkakereskedés, ahol a generációváltást nem tudták megoldani, és nincs, aki továbbvigye a vállalkozást, akkor oda tudunk menni és azt tudjuk mondani, hogy hozzánk be lehet csatlakozni, részvényessé válhatnak az AutoWallisban, osztalékfizetési lehetőséggel, és összeállhat egy olyan kombináció, hogy jelentősen tudjunk együtt tovább növekedni. És akkor még csak az autókereskedelemről beszéltünk. A jövőben akár egy flottakezelő, akár egy autómegosztó cég, online kereskedelmi platform is megfelelő befektetési célpont lehet számunkra.
AutoWallis Nyrt.