A Nord hogy jön ide? Ez itt nem a reklám helye. Amíg Akkoról írsz véleményt, még ha hülyeség is, rendben. De más részvényt itt promózni nincs rendben. Köszönjük ha a jövőben mellőzöd ezt ebben a topicban.
2017 szeptembereben eleg volt beszallni es 20x lehetett benne a nyerod... szerintem azert annyira nem szar, mint ahogy eloadtad... ha lefelezted es csak 10x, azt sem gondolnam rossznak... sok sikert a nordhoz, Magyarorszag hires a repulogyartasarol, tuti siker...
Az Altera ne utal konkrét tevékenységre, kizárólag vagyonkezelésről szól, az autowallis le van korlátozva egy alig nyereséges iparágra. Hülyeség volt beletenni egy autós céget, inkább folytatni kellett volna amit Szabó Barnabás elkezdett 2013-ban, persze normálisan, szakértelemmel, nem ahogy ők csinálták.
Igen, az elején szállt be 2017 márciusában amikor mélyponton volt. Az Autowallis névre váltás teljesen értelmetlen volt, a befektetők bíztak az Alterában, a cég azóta szart sem ér, a Nordtelekom sokkal jobb cég lesz annak tudatában h Tarány ig tag és övé lesz a Beltáv, a Nord új profilja a repülőgépipar lesz.
Alteraban 2 split is volt... 1000 Ftrol 10es split 100 Ftra, akkor 10x emelkedes volt... majd egy 8as split ott meg duplazot, azt vissza is adta... szoval aki az elejen szallt be legalabb 10x nyeroben van ma is, ha idoben szallt ki akkor kozel 20x nyeroje is lehetett... szoval elobb sztem jard korbe, hogy mi is volt ott... ;-) de nyeretlen tud pontositani a szamokon...
Ezt azért kérdem, mert az Altera esetén miután kiderült h az Autowallisé még volt egy split, aztán a 260-as szint után lefeleződött pár hónap alatt, hiába a jó fundamentum csak a fejlemény hírértéke számít, aztán már az érdeklődés lanyhult az Autowallis esetén. A legnagyobb hiba talán a cég átnevezése volt, maradnia kellett volna Alterának, sokkal tőkepiac kompatibilisebb név mint az idétlen autowallis szó.
Hamarosan mindenki kapkodva fogja venni ezt a papírt jelenleg 15 Mrd kapitalizacio 11mrd cégérték és meg jön Mo egyik leggazdagabb embere ingatlan vagyonnal szvsz:)
25 - 30 % emelkedéssel tökéletesen elégedett lennék. Járjunk a földön! Így esetleg csak megbotlunk! Ne felejtsük el, a várt új tulaj méretéről, szinergiájáról, feltételeiről semmi biztos nem ismert! Persze, merjünk nagyot álmodni! De az álom és nem jól átgondolt spekuláció..
ez igy van, de mar egy neves es igeretes uj tulaj nevebol lehet a leendo cegre is kovetkeztetni, es meglepodnek, ha nem menne el ATH-ra (ami 45K kornyeke) es akkor meg igazabol nem tortent meg az apport es semmi mas... en speciel egy SZIT-et varok ide... Ingatlanos cegnek ujkent csak igy erdemes mar bejonni az adokedvezmenyek miatt is...ettol fuggetlenul termeszetesen nyitott szemmel kell kereskedni ;-)
A SZIT jó! De ha fejlődni akar egy cég, akkor nem lesz egyből SZIT, mert akkor nem lesz pénze a nővekedéshez, mert szinte mindent kifizet osztalékként.
A kritikus pont az lesz, amikor az új tulaj megkapja a tőkeemelésből az új papírokat (ez valószínűleg csak a split után fog megtörténni.) Ott nagyon kell figyelni a piacot, hogy ezek az új papírok megjelennek-e eladó tételekként vagy sem, mert ha igen, akkor az jó eséllyel egy lokális maxot fog kijelölni, mint az pl. az AutoWallisnál történt. De az is elképzelhető, hogy ezúttal másképp gondolkodó befektetőről lesz szó, aki tényleg egy hosszú távon értékteremtő tőzsdei céget szeretne létrehozni. Ha pl. SZIT lenne belőle, akkor az az adóelőnyökért cserébe mindjárt nagyobb felelősséggel is jár (kötelező osztalék pl. bár ebben volt némi törvényi lazítás nemrég). Ebben az esetben nem kizárt, hogy érdemes lesz akár hosszú évekre is beülni a papírba, akár csak az osztalékért. Sok-sok év tőzsdei tapasztalata után azt mondom, hogy érdemes mindig a negatívabb szcenárióval számolni, akkor kevesebb fájdalmas meglepetés éri az embert. De ez esetben (az eddig felmerülő nevek alapján) adok 25% esélyt annak is, hogy a szebbik verzió következik be.
Akko Invest