Akko miert is lenne tularazott? Egy jol felepitett, rendberakott ures tozsdei vazat kb 10mrdra araz a piac (lsd est), ezen tul van benne kb 4-5mrd kp + ingatlanok... ha igy nezem, kb most van araban Akko... ehhez jon hozza, hogy a jelenlegi nagy rv tulajok azert eleg nagy nevek es mar nem egy tozsdei bevezetest csinaltak vegig sikeresen, ahol rendes fundaval toltottek fel a ceget...
hát akkor rossz helyen kapizsgálsz nutex a legolcsóbb, ott megveszi valaki csendben az elsőbbségi papírokat otc-n aztán szerbusz, ha valaki így gondolkodik.. na jó offot befejeztem nemtudtam elmenni mellette bocs.
Jelenleg olyan papírt érdemes venni ami alulárazott, a Nord nagyon olcsó, igaz 2 éve 10Ft alatt is volt, az Akko már túlárazott, igaz ezen a piacon a story számít nem a P/BV és a P/E, azonban a Nordban sokkal nagyobb a felértékelődési lehetőség. A Plotinust már kezdettől fogva vettem, kb 2012-től, most sokkal jobban érdeklődöm, nagyobb izgalmat látok egy ilyen cégben, amely habár évek óta veszteséges, azonban váltás lesz, már eleve az hatalmas érték h egy cégnél 51% van, de legfőképp az h a tőzsdén jelen van, akinek kell egy váz az meg fogja venni, szóval a legolcsóbb papírban van potenciál.
Ja es meg annyi, hogy akinek van ra lehetosege / penze, az nem olcso Janos, nem hasznalt fost vesz kintrol vagy lizingel, hanem megveszi ;-) es rendelesre 6honap 1ev egy uj auto... es azt bizony itthon veszi meg...
A Magnus Aircraft kiválóan fejlődik, szóval a Nord sokkal jobb cég mint az autowallis. Akinek van rá lehetősége az külföldről hoz be kocsit és nem magyar rendszámmal használja,
Akko Invest