Topiknyitó: Alexia29 2019. 01. 23. 15:04

Akko Invest  

A Plotinus új neve: Akko Invest
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Sehmet
Sehmet 2019. 07. 25. 09:33
Előzmény: #9078  Peti84
#9080
Ez igaz is lehet, figyelemmel a már többször ismétlődő forgatókönyvre, de akkor 29 ezernél nem szoktak megállni. 
Peti84
Peti84 2019. 07. 25. 09:33
Előzmény: #9077  Chrisi23
#9079
Így is van, pl erre gondoltam, de szép is volt.
Peti84
Peti84 2019. 07. 25. 09:30
Előzmény: #9074  Sehmet
#9078
Ha az lesz az érdek pár percen belül limiten lesz. Gondolj az utolsó jelentősebb meghúzásra (valamikor áprilisban talán), 3 napig be sem lehetett szállni. Nem vagyunk ebben olyan sokan spekák, hogy fékezzük az árfolyamot, nem lesz jelentősebb teher.  
Chrisi23
Chrisi23 2019. 07. 25. 09:27
Előzmény: #9074  Sehmet
#9077
18.8 on oldalazott nem is tudom meddig utána húzták 33k-ig pedig az több mint 20% volt már ..
Törölt felhasználó 2019. 07. 25. 09:27
Előzmény: #9074  Sehmet
#9076
en ezt nem gondolnam... sokszor lattunk mar beten is mrd-os forgalmakat a semmire... 
Peti84
Peti84 2019. 07. 25. 09:26
Előzmény: #9073  Törölt felhasználó
#9075
Én meg akkor párnapos alkohol táborban voltam és rá sem néztem az rv árfolyamra :)  
Sehmet
Sehmet 2019. 07. 25. 09:25
Előzmény: #9071  Chrisi23
#9074
Pedig most már harmincezer fölé nehéz lesz húzni. Egy 25 ezer alatti vételnél már több, mint 20 %. Kleine Fische ...... 
Törölt felhasználó 2019. 07. 25. 09:21
Előzmény: #9069  Peti84
#9073
en 30K-n adtam es most vettem vissza 24,8-on :-D
lea39
lea39 2019. 07. 25. 09:19
Előzmény: #9069  Peti84
#9072
En sem
Chrisi23
Chrisi23 2019. 07. 25. 09:16
Előzmény: #9067  Sehmet
#9071
azért sokan nem adtak el 29ezeren .. :D
kerge
kerge 2019. 07. 25. 09:14
Előzmény: #9068  macskajaj
#9070
az szetm esélytelen
Peti84
Peti84 2019. 07. 25. 09:13
Előzmény: #9067  Sehmet
#9069
Mindenki is eladott mindent 29.000 ft-on csak Én nem? Ezt azért nem hiszem el, akkora forgalom nem volt vissza fele  :)
macskajaj
macskajaj 2019. 07. 25. 09:09
Előzmény: #9066  kerge
#9068
akko_  ismét haladunk a 180 napos átlag felé.
Sehmet
Sehmet 2019. 07. 25. 09:08
Előzmény: #9066  kerge
#9067
29.000-es eladás után lassan "visszaszálló" ár lesz. 
kerge
kerge 2019. 07. 25. 09:03
#9066
ny 25400, kivezetés
Törölt felhasználó 2019. 07. 24. 22:41
Előzmény: #9064  pic
#9065
Teljesen igazad van, en sem vontam le messze menno kovetkezteteseket sem wing sem westend iranyba... nem tudjuk mi jon, csak probaltam osszeszedni a dolgokat, ami lehet tok veletlen alakult ugy ahogy, mert olcso volt es jo lesz valamire ingatlanok... aruszallitasban nem igazan tudok hinni, jo pelda erre a waberers "szarnyalasa"... egy profit olo piac... egy irodapiacnak / szitnek sokkal jobban orulnek.... bif, gspark stabil tenyezo a mai napig. Egy westend vallsagallo volt es tokeletes helyen van. Wing szintugy... (amugy en ebben a ketto kozul varom a vegso tulajt, de ez csak az en elmeletem)... Szitben / irodapiacban sok lehetoseg van. Uj beruhazasok, fejlesztesek is kellenek es egy fejlodo gazdasagban igeny is van ra. Szit eseteben pedig a cegeknek vonzo az adokedvezmeny, a befektetoknek az osztalek. Egy westend nekem nagyobb megnyugvast jelentene... Csanyi azert az OTP arfolyamat is tobbszor vedte sajat papir vasarlassal... mig Veres urek megmutattak AWnal, mennyire fontos ez nekik... szoval hasonloan gondolkozunk, teoriakat, spekulaciokat irtam... de nekem nem ez a fo vonal, aki koveti a forumot pontosan tudja mit varok / szeretnek ;-)
pic 2019. 07. 24. 22:30
Előzmény: #9052  Törölt felhasználó
#9064
Nem tudom, hogy a szálak a trieszti kikötő projektjében futnak-e össze, de remélem, hogy inkább nem. A keleti piacokhoz való hozzájutást jelenleg a trieszti és a koperi kikötő is lehetővé teszi - velük nagyon hatékonyan együttműködik a BILK, a BUCS és  Mahart budapesti kikötők, konténerterminálok. A keleti fuvardíjak rég nem látott alacsony szinten vannak, szóval hozzáadott értéket, jelentős költségcsökkentő hatást nem váltana ki egy újabb kikötő. Pláne, hogy mivel mélytengeri hajókat nem tudna fogadni - a medermélység miatt - ezért ugyanaz a feeder hajó forgalom tudna csak megjelenni, mint a többi kikötőben. A kikötői költségek is viszonylag alacsonyak - nehezen tudom elképzelni, hogy azon további költségcsökkentést lehetne elérni. A sínpárok adottak - jelenleg nem lehet panaszkodni amiatt, hogy vonatkapacitás miatt késlekedne egy-egy szállítmány 3-4 napnál többet - nyilván nem fognak egy újabb sínpárt építeni, mert az elég komoly költség lenne. A szolnoki ingatlanokat nem igazán értem, hogy miért lenne logikus ebbe a láncba beépíteni. Egy 40' konténer kiszállítása Szolnokra max.24 tonnás árusúllyal, 5 tengelyes alvázzal kb. 80-100e Ft körül megáll - ez megint nem az a szint ami miatt milliárdos beruházás tudna megtérülni. Nem azt akarom mondani, hogy ez a projekt mindenképpen halálra van ítélve, de az alapötlet elég sok kérdést vet fel. Ha ez lenne az Akko sorsát meghatározó vonal, akkor szerintem ez nem annyira izgalmas, hogy komoly növekedést generáljon. 
Még szerencse, hogy szerintem nem ez lesz a leendő tulajdonos növekedési tervének gerince :)
skl87 2019. 07. 24. 17:05
#9063
Z:25.800
ner18
ner18 2019. 07. 24. 14:54
Előzmény: #9060  Törölt felhasználó
#9062
Prutkay hétfőn azt mondta, hogy a részvéncsere már most Júliusban megfog történni, elég sietős lett nekik:)
ner18
ner18 2019. 07. 24. 14:53
Előzmény: #9058  Törölt felhasználó
#9061
igen pár hete énis írtam erről, hogy a Trieszthez legközelebb eső magyar város, ráadásul autópálya-főútvonal köti őket össze az Nagykanizsa, a Szolnoki vonal is nagyon érdekes amit írsz, ez a sztori hasonlóan épülhet fel mint a 4ig csak nem informatika hanem szállítmányozáshoz kapcsolodó ingatlanok stb

Topik gazda

Alexia29
Alexia29
2 2 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek