Ha az lesz az érdek pár percen belül limiten lesz. Gondolj az utolsó jelentősebb meghúzásra (valamikor áprilisban talán), 3 napig be sem lehetett szállni. Nem vagyunk ebben olyan sokan spekák, hogy fékezzük az árfolyamot, nem lesz jelentősebb teher.
Teljesen igazad van, en sem vontam le messze menno kovetkezteteseket sem wing sem westend iranyba... nem tudjuk mi jon, csak probaltam osszeszedni a dolgokat, ami lehet tok veletlen alakult ugy ahogy, mert olcso volt es jo lesz valamire ingatlanok... aruszallitasban nem igazan tudok hinni, jo pelda erre a waberers "szarnyalasa"... egy profit olo piac... egy irodapiacnak / szitnek sokkal jobban orulnek.... bif, gspark stabil tenyezo a mai napig. Egy westend vallsagallo volt es tokeletes helyen van. Wing szintugy... (amugy en ebben a ketto kozul varom a vegso tulajt, de ez csak az en elmeletem)... Szitben / irodapiacban sok lehetoseg van. Uj beruhazasok, fejlesztesek is kellenek es egy fejlodo gazdasagban igeny is van ra. Szit eseteben pedig a cegeknek vonzo az adokedvezmeny, a befektetoknek az osztalek. Egy westend nekem nagyobb megnyugvast jelentene... Csanyi azert az OTP arfolyamat is tobbszor vedte sajat papir vasarlassal... mig Veres urek megmutattak AWnal, mennyire fontos ez nekik... szoval hasonloan gondolkozunk, teoriakat, spekulaciokat irtam... de nekem nem ez a fo vonal, aki koveti a forumot pontosan tudja mit varok / szeretnek ;-)
Nem tudom, hogy a szálak a trieszti kikötő projektjében futnak-e össze, de remélem, hogy inkább nem. A keleti piacokhoz való hozzájutást jelenleg a trieszti és a koperi kikötő is lehetővé teszi - velük nagyon hatékonyan együttműködik a BILK, a BUCS és Mahart budapesti kikötők, konténerterminálok. A keleti fuvardíjak rég nem látott alacsony szinten vannak, szóval hozzáadott értéket, jelentős költségcsökkentő hatást nem váltana ki egy újabb kikötő. Pláne, hogy mivel mélytengeri hajókat nem tudna fogadni - a medermélység miatt - ezért ugyanaz a feeder hajó forgalom tudna csak megjelenni, mint a többi kikötőben. A kikötői költségek is viszonylag alacsonyak - nehezen tudom elképzelni, hogy azon további költségcsökkentést lehetne elérni. A sínpárok adottak - jelenleg nem lehet panaszkodni amiatt, hogy vonatkapacitás miatt késlekedne egy-egy szállítmány 3-4 napnál többet - nyilván nem fognak egy újabb sínpárt építeni, mert az elég komoly költség lenne. A szolnoki ingatlanokat nem igazán értem, hogy miért lenne logikus ebbe a láncba beépíteni. Egy 40' konténer kiszállítása Szolnokra max.24 tonnás árusúllyal, 5 tengelyes alvázzal kb. 80-100e Ft körül megáll - ez megint nem az a szint ami miatt milliárdos beruházás tudna megtérülni. Nem azt akarom mondani, hogy ez a projekt mindenképpen halálra van ítélve, de az alapötlet elég sok kérdést vet fel. Ha ez lenne az Akko sorsát meghatározó vonal, akkor szerintem ez nem annyira izgalmas, hogy komoly növekedést generáljon. Még szerencse, hogy szerintem nem ez lesz a leendő tulajdonos növekedési tervének gerince :)
igen pár hete énis írtam erről, hogy a Trieszthez legközelebb eső magyar város, ráadásul autópálya-főútvonal köti őket össze az Nagykanizsa, a Szolnoki vonal is nagyon érdekes amit írsz, ez a sztori hasonlóan épülhet fel mint a 4ig csak nem informatika hanem szállítmányozáshoz kapcsolodó ingatlanok stb
Akko Invest