Topiknyitó: Portfolio 2018. 06. 05. 17:52

1,3 millió magyar epekedik egy olyan bank után, ahol mindent lehet online intézni  

Ugrás a cikkhez
Egyre többen élnek az online bankolás lehetõségével Magyarországon, viszont az EU-s átlaghoz és a régiónkhoz képest is viszonylag kevesen használják a digitális csatornákat a pénzintézetükkel való kommunikációhoz - derül ki
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
mro 2018. 06. 05. 17:52
Előzmény: #1  portfolio
#2
> 1,3 millió magyar epekedik egy olyan bank után, ahol mindent lehet online intézni
.
Mindent? Én örülnék, ha a CIB bank így hosszú évtizedek után megoldaná a devizautalást a nem Java felületein (CIB Bank Online vagy Mobil Bank).
.
A Java verzió a legalapvetőbb használhatósági követelményeknek sem felel meg, ami nem is csoda, mert Java, és a XVIII. században fejlesztették, azóta Csipkerózsika-álmot alszik. Például nem lehet bemásolni az idióta magyar közszolgáltatók által kiosztott 20-30 jegyű, lehetőleg marha nehezen megszámolható számú 00000...000 szakaszt is tartalmazó számokat. Pedig ez alapvető funkció lenne egy olyan országban, amelynek a közművei informatikai rendszereit többezer milliárd lakosra készítették fel. Hab a tortán, hogy az esetek többségében utalás közben le is rohad, amivel nemcsak az a baj, hogy be lehet írni újra a számsorokat, hanem az is, hogy a lerohadás után öt-tíz percig nem is engedi az újbóli bejelentkezést. Szóval külön banki rendszert kell használni a belföldi és a külföldi utalásra. Magyarország.

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
4 5 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek