Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy sem a német bíróság határozata, sem más országok tervezett lépései nem érintik az EURO 6 környezetvédelmi besorolású, vagyis 2014. január 1-e után gyártott gépjármûveket - írja a Magyar
A "vidéki közlekedtetési társaságok" (VOLÁNBÓL kiszervezve , miért is importálnak használt buszokat) Nálunk 6 db van. Pl: Németország A Diesel NEM működik LPG-vel .... :-O
az elektromos és hibrid fő motivátora budapesten jelenleg a díjmentes parkolás és az ingyenes töltés. meg gondolom, az adózás. vannak pesten két és fél tonnás suvok zöld rendszámmal, meg hetes bmw-k, nagyon érdekes. aztán amikor már pénzért kell tölteni, meg parkolni, már nem lesz ez akkora buli
ismerek olyat, aki valahonnan bicske környékéről jár be villanyautóval bp-re, azt kell csinálnia, hogy bemegy, leparkol a munkahelyén (semmi töltő), utána hazaindul, de bemegy az allee-ba egy kávéra, addig gyorstölt, különben nem jutna el hazáig. ez egy elég új villany kiskocsi, 160 km elvi hatótávolsággal. szerintem a felsőközép egyelőre nem hülyéskedik ezzel a félmegoldással
Én napi 100km-t ingázom, és azt kell mondjam, hogy nem a Traktorokkal, kamionokkal és buszokkal van bajom, nem miattuk utálom a dízelt. Simán megyek egy busz mögött úgy, hogy észre sem veszem, hogy dízel, de épp ma reggel is ment előttem egy 20 éves merci, előzött és basszus nem tudtam utána menni, mert akkora felhőt tolt ki magából, hogy nem lehetett látni. Kurvára bosszant, főleg nyáron, tudva, hogy pont ez a korom amit ilyenkor beszívok a legegészségtelenebb, rákkeltőbb szar az összes közül. Sokszor csak azért előzök, mert egy kibaszott dízel roncs megy előttem, és zavar a füst amit tol rám. Az a kurva nagy baj, hogy futhatnak az utakon ilyen kocsik, amelyeket nem lenne szabad közlekedésbe engedni, csak mindenki szarik rá.
"3. Ja, hogy 80-nál is több embert viszel? Egyébként villamosított vonalakról hallottál már?" Mi ez ha nem minősítés. ??? Kérlek ne válaszolj, mert a fentiek alapján BEFEJEZTEM.
Na de pont arról beszélek, hogy a legolcsóbb, de nem a legszennyezőbb kategória behozatalát akadályozza legjobban a regadó,(használt kis benzines), míg az ában közepes, de legszennyezőbbet nem (használt nagy dízel, illetve nagy benzines). Egyébként nincs igazad, mert ha így lenne, akkor nem közlekednének új SUV-ok a városban, helyette csupa elektromossal és hybriddel közlekedne a felső-közép és felsőosztály. Ehhez képest utóbbiak kisebbség.
Bocs, de te nézel le engem, én sehol nem minősítettem az életmódodat. De továbbra sem a haszongépekről volt szó, hanem személyautókról. Nem lakott területen a dízel amúgy épp hogy kevésbé káros, ezért is hangsúlyoztam, hogy városban.
Tisztelettel kérlek olvasd el még egyszer figyelmesen, amit leírtam.: Ami felháborít: 1/ mi a helyzet a "LEROBBANT", Füstölgő BUSZOKKAL, kamionokkal, teherautókkal /vállalkozások/. 2/ a "FÜSTÖLÉS" szemmel is látható :::: !!! 3/ a vasúttal (az is füstöl) 4/ az Orbánék ahol tudnak BÜNTETNEK (ha nem lenne ekkora állami adóteher...) Egy DIZELES A válaszod alapján Te BUDAPEST - en laksz. (kb 2 millióm lakós. Ez a vidéknek VÍZFEJ) Szélném magam a helyedben. Van még 8 millió ember akinek nincs TROLI busza. A kenyered, gabonád Dízel traktor, motor állítja, aratja elő. Bezzeg panaszkodsz, ha a rezsicsökkenés (Németh Szilárd) nem jön össze. A tyúkok már 75 Ft-ért tojnak . A vidéki városokban (nálunk például nincs légvezeték, csak KÁBEL.) Ja nekem van földem, amit még a Mészárosék nem vettetek el. Ja és Te mennyi gabonát, kukoricát állítasz elő??? Hány ember eszik abból amit előállítasz???? Sajnálom, de a LENÉZŐ szövegedre beizgultam.
szerintem a lakosság ha megtehetné, csupa olyan autót venne, ami a bűzből állitja elő a zokszigént. más az érdek és más a lehetőség. korszerűtlen kocsit nem a korszerűtlen autók iránti szenvedélyből szoktak venni. én támogatom a környezetbarát technológiát, remélem, egyre többeknek lesz rá pénze
Megjegyzem még, épp régi, olcsó fenntartású kis benzinest nem éri meg behozni, mert fele regadó lenne. Ugyanolyan korú prémium TDI-t vagy nagy bentinest meg megéri. Szóval el van cseszve az egész.
1. Te is 80 embert viszel a kocsidban? Még véletlenül sem egyedül mész munkába városban dízellel. 2. Tudod mi idegesítő ebben? Hogy olyan autók lehetnek forgalomban, amelyeknek még nyári melegben is szemmel látható, simán megkapják a műszakit, mert mutyi van. 3. Ja, hogy 80-nál is töb embert viszel? Egyébként villamosított vonalakról hallottál már? 4. Orbánéknak megéri beszedni a regadót.
ők nyilván abban érdekeltek, hogy te ne magánimportálgass, ha meg a tagjaikon keresztül veszel, akkor minél magasabb értékűt lehetőleg.
az ilyen szakmai szervezeti ajánlások mögött mindig tettenérhető a gazdasági érdek, pl. a gumisok legszívesebben bevezettetnék a kötelező tavaszi és őszi gumit meg esőgumit, szárazidő gumit.
a kérdés, hogy van-e olyan kormányzatunk, akik szakmai és nem lobby alapon mérlegelnek (lehet találgatni)
Ami felháborít: 1/ mi a helyzet a "LEROBBANT", Füstölgő BUSZOKKAL, kamionokkal, teherautókkal /vállalkozások/. 2/ a "FÜSTÖLÉS" szemmel is látható :::: !!! 3/ a vasúttal (az is füstöl) 4/ az Orbánék ahol tudnak BÜNTETNEK (ha nem lenne ekkora állami adóteher...) Egy DIZELES
Kongatják a vészharangot az öreg dízelautók miatt Magyarországon
Ugrás a cikkhez