A kormány kifizeti a MÁV Cargo eladásából a vasutasoknak járó privatizációs bevételt - erről írt alá nyilatkozatot Orbán Viktor miniszterelnök és Gaskó István, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) elnöke szerdán, Budapesten a...
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=159210
Csak, az ezekben a szektorokban tevékenykedők nem olyan szervezettek, és nincs lehetőségük megbénítani az országot akár hetekre is. Egy komoly vasutassztrájk a jelen gazdasági helyzetben nem 9 milliárdba kerülne az országnak...
Gaskó biztos nem keres rosszul. Ebből vajon mennyit kap?
Amúgy t.k.m tele van a vasutasokkal meg a MÁV-val. A személyszállítás a teherszállítással szemben veszteséges, de ugyanazon a vasúthálózaton bonyolódik, akkor ne csak a tejföl kelljen.
Az meg ugye evidens, hogy vasútnál első a pontosság. Csak nem Magyarországon. A személyszállítás körülményei felháborítóak.
A dolog lényege, hogy a vezér iszonyatosan be van szarva az olyan felvonulásoktól, tüntetésektől, ahol nem az Ő hívei jelennek meg, és esetleg tőle, vagy a pártjától, kormányától követelnének valamit.
Ha kapnak a privi bevételből, akkor ez azt jelenti, hogy tulajdonosként részt vállalnak a cégben. Akkor a veszteség / adósságátvállalás arányos részét is vállalják, azaz fizessék ki.
Egyébként, meg igenis jól keresnek a vasutasok, többet, mint pl. a tanárok (márpedig az hiába vagy vasutas, belátható, hogy melyik társadalmi haszna több és melyik képzettebb, egy mozdonyvezető, vagy egy tanár).
150K bruttó 3 részletbe, aki akkor dogozott az kapja, mindegy hogy sztájkolt
vagy nem
Viktor megígérte, betartja, lehet be is szart..
nem keresnek jól a vasutasok
a többi oké:)
Orbán szabadságharcos Viktor a 2/3-ával tud pár 100 mrd-os bukót okozni a bankszektornak, beinthet az IMF-nek, hozhat visszamenőleges törvényt, megszüntetheti az alkotmányos kontrollt, bedöntheti a Ft-ot, ugraszhatja a kockázati felárat, de néhány ezer vasutastól (akik fizetése eddig se volt kicsi a közszféra többi dolgozójához viszonyítva) beszarik és kinyalja a feneküket.
Úgy látszik, be kellett valamivel fogni Gaskóék száját. Ha már annak ideján Kóka nem tudott velük "egy füstös kocsma mélyén megegyezni". De azért az egész mégis fura, a többi privatizációs ügylet esetében (több ezer ilyen volt), nem volt szokás, hogy az alkalmazottak részesüljenek a bevételből (hisz az a korábbi tulajdonost ileti), legfeljebb kedvezményes dolgozói részvényjuttatásban részesültek.
\"A kormány kifizeti a MÁV Cargo eladásából a vasutasoknak járó privatizációs bevételt... idén 1 milliárd forintot, 2012-ben és 2013-ban 4 milliárd forintot\"
fura. az előző kormánytól ennek majd tízszeresét követelték. ebből is látszik, hogy színjáték volt az egész, és ez a 9 milliárd a fizetése a színi testületnek a színészi munkáért.
\"súlyos nemzetstratégiai hiba volt, hogy az előző kormány eladta a MÁV-Cargót, hiszen a vasúti teherszállítás jövedelmező üzletág\"
akkor miért nem veszik most vissza? a korábbi eladási ár töredékéért kínálják, mégse kell a kormánynak.
Megkapják a vasutasok a MÁV Cargo-privatizáció bevételét
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=159210