Welcome to AUTOWALLIS Nyrt!
Időszakosan vannak triggerek amik dobják a forgalmat (lásd elmúlt egy hónap hírei) de utána elég gyorsan visszaáll a forgalom nullára. Volt olyan nyári nap amikor 200 ezer forint volt a napi forgalom, egy átlagos napon mondjuk 1 és 10 Milla között van.
Szerintem a nyári időszak negatív hírei miatt nem megy tovább (valamiért azokat nem hozza le a portfólió...nem is értem miért). De az apró sikereket úgy harangozzák be mint ha az Nvidia vetélytársa lenne a cég. Jelenleg minden egyes jó hír utána kis fellendülést arra használ sok részvényes hogy végre kicsivel jobb áron meg tudjon szabadulni a papírtól.
Mivel nulla a forgalom így könnyű manipulálni, lásd zárás előtti néhány percben pár tíz - száz darabos vásárlások. Ezt egy nagy papírral nem tudod megjátszani mert zárás előtt minden percben van kötés.
Szerintem a byd ezévi "sikerei" már bőven be vannak árazódva a papírba. Ha matekozol kicsit azt is nagyjából ki tudod számolni hogy a Wallis 2024es új autó eladásai igencsak fognak hasonlítani a tavalyi évhez. Szóval célár ide cél ár oda, nem látom itt a közeljövőben a nagy kitörést. Sőt a pesszimista hülye fejem nagyobb esélyt lát a lassú lecsorgásra (vagy gyorsra ha Németország helyzete vagy valami más külső tényező üt egyet a papíron)
De magamat ismételve: ne legyen igazam!
Bocs a regény miatt, természetesen nem szakértői csak paraszti magánvéleményem tükrözi. De ha jól sejtem sokatok bizalma erősen csökkent a Wallisban az év elejéhez - közepéhez képest...
Időszakosan vannak triggerek amik dobják a forgalmat (lásd elmúlt egy hónap hírei) de utána elég gyorsan visszaáll a forgalom nullára. Volt olyan nyári nap amikor 200 ezer forint volt a napi forgalom, egy átlagos napon mondjuk 1 és 10 Milla között van.
Szerintem a nyári időszak negatív hírei miatt nem megy tovább (valamiért azokat nem hozza le a portfólió...nem is értem miért). De az apró sikereket úgy harangozzák be mint ha az Nvidia vetélytársa lenne a cég. Jelenleg minden egyes jó hír utána kis fellendülést arra használ sok részvényes hogy végre kicsivel jobb áron meg tudjon szabadulni a papírtól.
Mivel nulla a forgalom így könnyű manipulálni, lásd zárás előtti néhány percben pár tíz - száz darabos vásárlások. Ezt egy nagy papírral nem tudod megjátszani mert zárás előtt minden percben van kötés.
Szerintem a byd ezévi "sikerei" már bőven be vannak árazódva a papírba. Ha matekozol kicsit azt is nagyjából ki tudod számolni hogy a Wallis 2024es új autó eladásai igencsak fognak hasonlítani a tavalyi évhez. Szóval célár ide cél ár oda, nem látom itt a közeljövőben a nagy kitörést. Sőt a pesszimista hülye fejem nagyobb esélyt lát a lassú lecsorgásra (vagy gyorsra ha Németország helyzete vagy valami más külső tényező üt egyet a papíron)
De magamat ismételve: ne legyen igazam!
Bocs a regény miatt, természetesen nem szakértői csak paraszti magánvéleményem tükrözi. De ha jól sejtem sokatok bizalma erősen csökkent a Wallisban az év elejéhez - közepéhez képest...