A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Vagy ML megveszi a biztosítós részt a Cig helyett? Vagy a Cigbe? Vagy a volt Cigesek látnak majd benne fantáziát? Minden esetre szép lassan de emelkedő forgalom van, de vigyáznak rá, hogy még ne szúrjon szemet senkinek.
Igen a forgalom nagy a részvényhez képest. Jó már újra 1K felett látni. Bírja-e hosszabb távon már kérdés. Más: Tegnap a budaörsi reptér felé mászkáltam és saccra vagy 200 Waberers kamiont láttam ott parkolni. (Mármint pótkocsit).
nem a legjobb időszakot választják a tulajdonosok a menekülésre. Mindenesetre ilyenkor bevett az árfolyam felpumpálása, gondolom nem 1000 Ft-os eladáson gondolkodnak. Illetve ilyenkor az eredmények jellemzően megszépülnek. A nagytulajdonos és szűk likviditás pedig árfolyam korlátozó, tehát ha nem egy valaki venné meg, és nőne a likviditás, az megint pozitív lenne (ConCorde a célárat -10%-ban számolja a szűk likviditás miatt).
Nem lesz konnyu dolga az elado MidEuropanak. , 1)Recesszio, GDP csokkenes, szallitasi kereslet csokkenesi idoszakban vagyunk. Ilyenkor a szakmabeli a sajat tulelesre gondol, azzal van elfoglalva. Orul hogy el, es tulel. Akviziciora, plane ekkorara, mint WABE, a hatalmas adossaggal megterhelve? Erre igen kevesen gondolhatnak, es meg kevesebben vannak, akik mosolyogva kepesek es kifizetik a 2019.07 idejen publikalt 252m EUR Hosszulejaratu, es 268m EUR rovidtavu, osszesen 520m koruli hitelt. . Vagy a finanszirozo bank hajlando lenyelni egy 30-50-70% bukast? . 2)A reszveny arfolyama 3 eve esik. Aki a feltamadasban remenykedve tartotta, az most mind valaszthat: benyeli a vaskos veszteseget odadaja amennyioert viszik, es kimenekul? vagy remenykedik az uj nagytulaj, ha lesz egyaltalan, majd jobban csinalja? .
"252m EUR Hosszulejaratu, es 268m EUR rovidtavu, osszesen 520m koruli hitelt." Ekkora adósságot görget? az részvényenként több mint 1000 Ft ... pedig már nézegettem, hogy érdemes talán 1000 alatt kis pakkal beszállni most örülök, hogy lemaradtam
Nem gondoltam volna, hogy a forgalom így eltűnik egyik napról a másikra. Ez talán azt mutatja, hogy valójában kevés piaci szereplő csinálta a vihart a biliben. Mind eladói mind vevői oldalon egy vagy két nagyobb szereplő lehetett. Kivárás , vagy elmenték hétvégézni.
Nem könnyű a szépet látni a Waberer's-be. Felére zuhanó fuvarozási bevétel, nullás fuvarozási EBITDA, kilencedik
negyedéve veszteséges működés, ráadásul rekordveszteség a negyedévben,
pesszimista kilátások. Ez most a Waberer's. A globális járvány nélkül is
nehéz helyzetben volt a cég, azzal együtt pedig még csúnyább az
összkép. https://www.portfolio.hu/uzlet/20200806/nem-konnyu-a-szepet-latni-a-waberers-ben-443958
hát, értem én, hogy 1900 Ft a célár. Engem inkább az zavart a jelentésben, hogy semmi pozitiv kicsengése nem volt a jövőre nézve.És hogy a fő tevékenységgel van a legnagyobb baj. Ezzel együtt nem hiszem, még mindig, hogy földbe állnak, csak a Q1 pozitiv kicsengése után itt is vártam volna hasonlót, hogy pl. túl vagyunk a nehezén. De én nem láttam benne ilyen üzenetet.
nem tudom, a nagypályásoknál hogy megy ez, de ezután a jelentés után jó áron nem könnyű kiszállni. Itt ugye a nagytulajdonosra gondolok. Ha mégis ebben a negyedévben szállna ki, azt gondolnám, hogy menekül. Az üzenet így nem lenne túl jó. Tehát van idő vásárolni, és talán lesz olcsóbb.
ERSTE: Ismét veszteséges a Waberer's negyedéve A Waberer’s tegnap piaczárás után tette közzé második negyedéves eredményét. A nemzetközi szegmens gyenge eredményének és 5,8 millió eurós devizaveszteségének köszönhetően a nettó ismétlődő veszteség 14,6 millió euró lett. Az EBIT szintű veszteség 5,9 millió euró volt, akárcsak egy évvel ezelőtt, a kihívásokkal teli környezet ellenére. (i) Az ITS-szegmensben 1000 teherautót leállítottak, és az EBITDA majdnem nullára esett vissza a tavalyi 5,1 millió euróról. (ii) A regionális szegmensben növekedett az árbevétel, és az EBITDA 14,2% -kal 5,8 millió euróra nőtt az FMCG-ben tapasztalható intenzív keresletnek köszönhetően. (iii) A biztosítási üzletág 2,5% -kal növekedett, de az EBITDA 58,9% -kal 2,7 millió euróra ugrott a kevesebb baleset miatt. A tehergépjárművek számának csökkentése (visszaadva a gyártóknak) a nettó adósságot 176,3 millió euróra csökkentette, a nettó adósság / EBITDA arány pedig 3,2 maradt. A társaság ITS-üzletét szerződéses üzemre állítja át, és minimalizálja az úgynevezett taxi műveleteket. Mellesleg az új EU szabályok csökkentik a taxi lehetőségeket, mivel csökkentik a kabotázs lehetőségeket egy adott országban.
Persze mert el kell adni a nagy pakkot valakinek...hátha valaki benyalja, nem néz utána és beszáll, jegyzéskor is hova ajánlották...név is megy, az is 1 csomó ktg lesz átfesteni a sok kamiont, melyek jelenleg parkolnak, bukó is hatalmas, hajrá vegyétek...mondjuk egy napi pár 10m forgalommal fel lehet rántani aztán lehet visszaönteni
Egyetértek, hogy a befektetőknek elegük lett. De azt mivel magyarázod, hogy ez az illikvid papír kb július közepe óta mocorog. Kb napi 20-30 millás forgalmak, a BÉT hír előtti napon 63 millás forgalom. Az okosok mindig a pletykára veszik hírre adják. Lásd anno, 4ig, Opus, Konzum, Plotinus stb.
Szerintem ne sokat gondolkodjatok, akinek van tegyen bele 1-2 M-t! Nem pletyka, párszor már nekifutott az egyébként pénzügyi és nem szakmai befektető a cégcsoport értékesítésének. A matek szerintem így áll : van 17M db részvény , és van 82M EUR saját tőke . Ezt, nyilvános ajánlattétel esetén ki kell hogy fizesse a vevő ami részvényenként 1700Huf .... ennyi. A cégadatok nyilvánosak, a vonatkozó jogszabály is...egy osztás ...
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link