ezt az okoskodásomat stornírozom ennek a cikknek a tükrében:) link
De ha a tranzit fuvarozókkal nem, akkor kivel fogják megfizettetni a 75 milliárdot? Választásokat megelőző évben kizártnak tartom, hogy a "kisnyugdíjas" útdíjat fizessen egy keskeny, kátyúktól hemzsegő úton. A belföldi fuvarozók útelzárása sem hiszem, hogy hiányzik.
Vagy megint belemegyünk egy uniós eljárásba, majd bíróság a vége? Az kb 3 év haladékot adhat.
:)) Ez semmi mást nem jelent, mint éppen annak az ellenkezőjét, amit néhány napja nyilatkoztak a legfelsőbb szinten (a júli 1 bevezetésről) Magyarul már nem lesz bevezetve, ahogyan tervezték.
Matrica ma is van, éppen ezt akarták felváltani. Annyi lesz a különbség akkor, hogy a matrica árát rohadtul felemelik. Mivel ezt a rendszer sokan kijátsszák, így azok még magasabb árat fognak fizetni, akik becsületesek. Ők így hátrányba kerülnek a piacon stb,stb.
Éppen ezért akarták az e-útdíjat használattal arányosan.
2-3 hónap csak az engedélyeztetési eljárás az e-útdíjnál (gondolom, ha nem érkezik fellebbezés), a kiépítés és beüzemelés is minimum 6 hónap szerinte. Mondjuk ő csak egy közlekedési szakértő és nem Isten, de legfőképpen nem politikus, hogy mindent tudjon.
Mtelekom