Persze. Szamszakilag megvan. De nem tudom eldonteni hogy kiszalljake. 6.7es az atlagom a 3.58as pakkal. Kozben a UAL 8%ot ment tehat szeretik a vevok a legitarsasagokat. Az IAGnal esetleg tudod hogy mennyi uj rv kerult piacra tavaly szeptemberben?
Nem is a kötelezettségekkel van (lett) a fő baj a tőkeemelés után, hanem azzal, hogy az esetleges (jövőbeli) ugyanakkora eredmény innentől duplaannyi részvényre oszlik el... tudod, "EPS" és minden ami ebből következik számszakilag.
Valoban szamszakilag 4 eur alatt a realis a higitas miatt tudományosan de mostanában tudomany nincs. Egyébként teves is lehet egy kicsit ez a megkozelites mert 12on is pont annyi "hitele" volt a cegnek mint most a rv dupla utan csak masnak "tartoznak"
a Lufthansanak van egy rakás leányvállalata köztük fapados légitársaságok is pl germanwings, brussel airlines, austria airlines is az övék, cargoban is érdekeltek... ezt csak hasraütés alapján bemondtad ezt a 4 EUR alatti szintet, semmi alapja nincs.
pont hogy ha megnézed a chartot korábban is ősszel ugrott meg az árfolyam, hiszen a tőzsde a jövőt árazza, nem akkor fog menni, mikor már minden happy, hanem addig ér el a csúcsra....túl egyszerű lenna a tőszde, ha mindig úgy működne, hogy ha happy van felfelé, ha ború lefelé... Mikor 2020. tavaszán az extra helyzet volt már minden ment fel miközben a covid helyzet romlott még...
Nem tudja senki előre, mennyi lesz. Vettem call opciókat 2023-as lejáratra, 7 EUR kötési áron. Ennek a papírnak elég lesz egy hír, hogy vége a "világjárványnak" és menni fog, mint a rakéta.
Törölt felhasználó2021. 09. 30. 17:17
#204
Úgy vélem, hogy 1 éven belül 4.00 €ur alatt lesz... lehet h. már idén. Nagyon kemény dió egy nem-fapados légitársaságot nyereségesen üzemeltetni bárhol a világon.
Lufthansa
Lufthansáról így a mai 30%-os reccs után jöhetnek a vélemények.