Topiknyitó: pomperj 2018. 02. 27. 07:28

Financial Forecasts  

 Azsia: mersekelt optimizmus
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pomperj 2022. 10. 27. 18:51
Törölt hozzászólás
#79720
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:35
Előzmény: #79718  AlonsoRenault
#79719
Hozzátenném még hogy minél kevesebb ice autót gyártanak azok fajlagos költsége meg egyre több lesz. Ráadásul ha egy típus úgy lett kitalálva, hogy évi 200 ezres termeléstől hoz profitot, akkor simán leállítják a gyártósort ha ez alá esik. Szóval a váltás villámgyors lesz még ha nem is látszódik ez még most sokaknak.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:33
Előzmény: #79712  Zedisdead
#79718
Akkor gyorsan javul és es nem lineáris lesz, hanem gyorsuló. Lásd okostelefonok.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:32
Előzmény: #79714  Zedisdead
#79717
Mérethatékonyság. Az egyik legfontosabb tényező minden gyártásnál. Munkaerő hiány meg nem sokáig lesz a válságban. De inkább 5-10 éves távlatról beszélek.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:29
Előzmény: #79708  HuTi
#79716
Jó de sokan kemények és 1000 km t akarnak menni egy seggel. Ezeknek sose lesz jó semmi.
pomperj
pomperj 2022. 10. 27. 18:25
Előzmény: #79693  labdaszedo
#79715
ENI tema
nem nagyon ertelek, mi a kerdes?
ENI arfolyama most 13$, es Q3+Q4 vart profitja  1.70+1.90$/sh,  es 2022 evesen EPS= 7.0$ varhato.
Ez PE=2.0. 
Punktum, ilyen olcso elsoosztalyu  bluechip, ilyen olcson? ENI maga az aranybanya.
,
Raadasul fizet baratsagos 22 cent/negyedev osztalekot,   az majdnem 7%.
Hol kapsz ilyen Dollar kamatot?
Még ha vissza esne 4.0$/sh profitra jovore (ami  valoszinutlen rossz eset), meg akkor is PE=4.
TA alapon? kesz van egy 5 honapos korrekcioja, es nagy momentummal emelkedik. 
Min.target 15, meg az iden. Nem kell minden kis korrekcional ki-be ugralni ilyen cegnel. 
Szerintem  ENI-t  "orokre" lehet tartani. En csak akkor adom el, ha felmegy 45 fole. 
Zedisdead 2022. 10. 27. 18:24
Előzmény: #79711  AlonsoRenault
#79714
Önmagában attól, hogy sok a gyár miért is lesz olcsóbb az akksi? Gondolom minden gyár profitábilis akar lenni. Az általános nyersanyag munkaerő és minden hiány + deglobalizáció szerintem pont odahat, hogy az akksik inkább drágábbak lesznek még 1-2 évig.
Zedisdead 2022. 10. 27. 18:24
Előzmény: #79711  AlonsoRenault
#79713
Önmagában attól, hogy sok a gyár miért is lesz olcsóbb az akksi? Gondolom minden gyár profitábilis akar lenni. Az általános nyersanyag munkaerő és minden hiány + deglobalizáció szerintem pont odahat, hogy az akksik inkább drágábbak lesznek még 1-2 évig.
Zedisdead 2022. 10. 27. 18:22
Előzmény: #79710  AlonsoRenault
#79712
szeptemberben 20% BEV és 12%PHEV
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:21
Előzmény: #79700  Zedisdead
#79711
Az aksigyárak gombamőd nőnek ki a földből hazánkban is. Durván lenyomja majd ez az árakat. Semmi más nem indokolja hogy drágábbak legyenek, sokkal egyszerűbb szerkezetek, könnyebben gyárthatóak. Ma is tudnák olcsóbban adni lásd Tesla 30% os marzsa, csak hát mivel hiány van belőle még minek adnák a kutatási költségeket is vissza kell termelni. A fejlődés látványos, gondolj bele mit tudott anno egy Leaf és most mit tud egy közepes villanyautó manapság. 3* os hatótáv meg töltési sebesség kb. Ha az ármeg beesik ice alá, akkor nincs is kérdés. A TCO kb. ma is egyezik, kisebb a fenntartási költsêg kisebb az amortizációs költség. Mindezeken túl mire ezek kifejtik hatásukat az olajkeresletre az rengeteg idő mikor 20-30 éves autók járnak sok helyen. A kutak számát meg megoldja a piac.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:13
Előzmény: #79698  Zedisdead
#79710
13% volt q1 ben most megkerestem.
LBalaton
LBalaton 2022. 10. 27. 18:10
Előzmény: #79703  LBalaton
#79709
YT videokban is mondják,hogy nem jön akkora töltés.
Nem Tesla töltőre gondoltam.
HuTi 2022. 10. 27. 18:08
Előzmény: #79705  AlonsoRenault
#79708
Most is osztoznak az oszlopok, csak okosabban van megoldva és nem veszi észre a user. De nekem v2-n sem volt soha problémám, legrosszabb esetben is kaptam 80kW-ot ha tele volt a töltő és más mellé kellett beállni. Ha arra használja a gyorstöltőt az ember amire való (max 80% és spuri tovább) akkor már régen elég a teljesítmény mindenkinek. Egy wc vagy kávé szünet alatt bőven több szalad a kocsiba, mint ami szükséges. 
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:07
Előzmény: #79701  Zedisdead
#79707
A metaverzum ott all in. Vagy nagyon bejön vagy kuka a cég a mai állapotához képest. Azért nem féltem őket.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:05
Előzmény: #79704  HuTi
#79706
Tök mindegy csak bele lehessen kötni, durva mennyire nem bírnak az emberek valamit 10 3vre előre kivetíteni.
AlonsoRenault 2022. 10. 27. 18:04
Előzmény: #79703  LBalaton
#79705
Nem értem miről beszélsz. Autótól függ. Régebben volt a Teslánál hogy osztoztak a teljesítményen, de manapság már ez se igaz. Ha olyan a töltő meg az autó akkor megy ahogy mennie kell. 
HuTi 2022. 10. 27. 17:55
Előzmény: #79703  LBalaton
#79704
Én ezt a kérdést sem értem. Ha egy nagyobb foglaltságú Superchargerre futok be akkor is kapok 100-120kW teljesítményt.
LBalaton
LBalaton 2022. 10. 27. 17:47
Előzmény: #79689  AlonsoRenault
#79703
Akkor írd ide,hogy 10 gyorstöltőből mennyinél lehet a valóságban is olyan gyorstöltést csinálni!!
HuTi 2022. 10. 27. 17:46
Előzmény: #79686  Zedisdead
#79702
Nem szívesen vitatkozom az érveiddel, lehet, hogy neked van igazad. Én azt gondolom, hogy a személyautók rohamos elektromobilizációja még nagyon sokáig nem üt majd látható lyukat az olajkeresleten, mivel a légiforgalom, hajózás, teherszállítás, ipar kompenzálja a kiesést. Én még azt is elég távolinak tartom, hogy világszinten meghaladja az adott évben forgalomba helyezett villanyautók száma a forgalomból kivont belső égésűekét.
Zedisdead 2022. 10. 27. 17:45
Előzmény: #79699  bankos
#79701
Én a metaverzumot hülyeségnek tartom és nem igazán látom mitől nőne a FB még ezek után, ha ez volt a legjobb ötletük. Mature cégnek meg kb jó az árazása, nem?

Topik gazda

pomperj
pomperj
3 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek