Topiknyitó: _Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 00:11

Félelem és reszketés az M1-esen  

rájöttem, miért nem tartják karban az m1 autópályát: a hossza mintegy 1000 sztadion
.
Ezzel a szórakoztató videóval kívánok jó éjszakát 
.
https://index.hu/video/2018/02/23/m1_autopalya_katyu/
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2020. 10. 11. 13:18
Törölt hozzászólás
#59
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 28. 09:30
#58
Friss írás, mely körbejárja az autópálya állapotának témáját:
.
http://autopult.hu/magazin/megsebzett-utoer-az-m1-es-autopalya-kalvariaja.html
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 25. 10:01
Előzmény: #56  Törölt felhasználó
#57
ezt a butatót mondást még nem hallottam, csak drótos tótról tudok. ezek szerint a szőröstalpún kívül van további etimológiai lenyomata annak, hogy lenézzük a szomszédos nemzeteket.
Törölt felhasználó 2018. 02. 25. 07:55
Előzmény: #55  eredmeny
#56
Szerintem Pozsonyban harmadannyi turista van, mint Budapesten, kevesebb lakos, ráadásul nincs akkora nemzetközi forgalom, mint az M1-en. Tizenöt éve tervezik a pozsonyi elkerülőt, most nekiálltak, állítólag 5x drágábban , készül, mint az osztrákoknál és 5x hosszabb ideig.
http://www.korkep.sk/cikkek/friss-hirek/2018/01/30/biztos-hogy-kesni-fog-pozsonyi-korgyuru-megepitese
Állítólag náluk az útdíj 17%-a folyik be az államkasszába, a többi magánszámlákon landol.
A V4-ek összetartanak. Nincs sok külömbség a politikában. Egy korban nevelkedtek, ugyanúgy lopnak, csalnak, hazudnak.A NÉP meg ugyanolyan birka, mint nálunk. Szokták mondani: butatót
eredmeny 2018. 02. 25. 00:59
Előzmény: #38  Törölt felhasználó
#55
Hat ez is valami! Valóban igazad van csak a Szlovákoknál máshol érezhető a fejlődés.Pozsony sokkal " csinosabb " mert a házakat renoválták, az utcák tiszták.
tokugawa_ieyasu
tokugawa_ieyasu 2018. 02. 25. 00:05
Előzmény: #52  _Bekre_Pal_
#54
Érvelni kellene, de arról nem küldött semmit a habony, csak a szokásos propagandát. De az meg minek ide? Ez nem egy trafik vagy kocsma, ez egy tőzsdei fórum
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 21:50
Előzmény: #51  Törölt felhasználó
#53
Jaj most látom, de cuki, ez a hivatalos kampányszöveg "Nekem Magyarorszag az elso"
.
Ezeket is kapjátok? 
.
Full service 
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 21:43
Előzmény: #51  Törölt felhasználó
#52
Ne durcizz, told a tutit, becsszó, nem lesz bántódásod. Nem némít itt senki, ne rinyálj.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:33
Előzmény: #50  Törölt felhasználó
#51
Rossz napod van hogy igy piszkalodsz?? Van itt haverod akivel jol ellesztek, en lepek inkabb de gondolom azoknak a hangoknak az elnemitasa volt a celod -es nyertel- akik nem csak sirni tudnak folyton mint ti.. Nekem Magyarorszag az elso, te a listamon sem vagy rajta..
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:23
Előzmény: #49  Törölt felhasználó
#50
Egy másik nickeddel jelentsd, hogy úgy tűnik, mást is zavar. (Propagandistáknak - alapfok.)
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:19
Előzmény: #47  Törölt felhasználó
#49
Jelentsed, ahhoz értesz. ;-)
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 21:18
Előzmény: #47  Törölt felhasználó
#48
De a capon tedd meg, hogy kubatovics elsőkézből olvashassa.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:17
Előzmény: #46  Törölt felhasználó
#47
Te mivel ragalmazol engem? Mi ez a CAP? Nem keversz ossze valakivel??? Jelentem a ragalmazasodat akarmi is legyen a CAP..
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:12
Előzmény: #45  Törölt felhasználó
#46
Ha már itt vagy: szoktak úgy bánni a CAP-os feletteseid, mint a videóban azokkal a megszólalókkal? Hogy érint ez téged?
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:04
Előzmény: #43  Törölt felhasználó
#45
1:9-rol 5:5-re javult a media arany. Ez igy fair, barki is legyen a soros akinek finansziroznia kell..
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:02
Előzmény: #35  _Bekre_Pal_
#44
Tapasztalom en is hogy tobbet pattogsz, ahogy irod is. Netan tetszik a nepnek a jarmuvet vezeto sofor, es nem szeretnek hogy mas uljon a volan moge? :))
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 21:00
Előzmény: #42  Törölt felhasználó
#43
A 444-et nem az én adómból tartják életben, így nem is érdekel, ha nem pártatlanok.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 20:59
Előzmény: #40  Törölt felhasználó
#42
A 444-nel mi a helyzet? Ott nincs kezivezerles csak beakadt a lemez hogy fujorbann?? :)
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 20:58
Előzmény: #38  Törölt felhasználó
#41
Azért tűnt szarabbnak, mert akkor nálunk még jó volt. De akkor se volt olyan szar, mint nálunk most.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 20:50
#40
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 20:16
Előzmény: #38  Törölt felhasználó
#39
“...Négy évvel ezelőtt Hegyesnél átlépve még rosszabbnak tűnt, mint a magyar oldal.“ 
 
Ez valóban így volt... el is neveztem akkoriban magamban “akklimatizációs szakasz“-nak. :))
aztán egy idõ után nem akarták tovább égetni magukat még néhány km-nyi szar úttal sem az osztrákok.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 20:09
Előzmény: #37  Törölt felhasználó
#38
Azért az A4 es a felújítás előtt nagyon hasonlított az M1 esre, legalábbis a határtól jópár kilométeren át.  Négy évvel ezelőtt Hegyesnél átlépve még rosszabbnak tűnt, mint a magyar oldal.
Nincs jogunk panaszra, mert ha valaki megpróbálna átlépni a határon Szlovákiába Vámosszabadinál és eljutni Nagymegyerig, akkor megtudná, milyen az igazi tesztpálya. Nem autópálya, de érdemes kipróbálni. Több száz kamion teszteli ott naponta a légrugóit.
Nincs az a rugózás, ami fel tudná venni a harcot vele.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 19:36
Előzmény: #34  Törölt felhasználó
#37
ezért mentem rá eddig csak Gyõrnél... számításaim szerint 1-1.5 óra plusz menetidõ volt még úgy is... de a kényszer nagy úr. :(
 
osztrákok-németek elképesztõ profik az útépítésben (is)... az osztrák utak a többnyire nehéz terepviszonyok miatt sok helyen érezhetõen keskenyebbek a németekhez képest, de a burkolat állapota mindenhol elsõrangú. Németeknél a kiváló burkolat mellett az útszélesség is többnyire kényelmes.
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 19:20
Előzmény: #33  Törölt felhasználó
#36
Nagyi, most hétfőn jártam végig oda-vissza. VÉGIG ultrafos. Menj végig és figyelj. Ha már nem adnak jogsit, kérd meg valamelyik onokát hogy vigyen el.
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 19:18
Előzmény: #31  Törölt felhasználó
#35
Érdekes, én most Tahós alatt jobban pattogok a kocsival a gödrök között a nagyfaluban.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 19:15
Előzmény: #22  Törölt felhasználó
#34
Én már próbáltam Hegyeshalomtól Győrig  az 1-est. Lehet kevesebb a kátyú, de  örökkévalóságnak tűnt. Óváron átjutni több mint fél óra, Abdán meg a rendőrök várják a sietős autósokat, nem elhanyagolható Győrben belefutni a csúcsforgalomba. Az M1-esen a kátyúkkal együtt is már valamelyik hídon keltem volna át Budapesten.
Osztrákoknál a mellékutatkat folyamtosan javítgatják. Saját szememmel láttam, síparadicsomhoz vezető utat javítgatták, közmunkásoknak tűntek, zssákos aszfalt-kavics keveréket szórtak a kátyúba és a teherautó kerekével beletaposták. Nem gondolom, hogy örökös megoldásnak szánták, mivel még ki sem tisztították a gödröt.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:56
Előzmény: #31  Törölt felhasználó
#33
Sot, eles szemueknek feltunhet hogy tobbszor ugyanazokat a kepeket vagjak be. Ezek szerint sikerult az osszes javitasra szorul reszt lefilmezni, tobbszor is. Nagyban segiti a bemutatott utjavitok munkajat. Csak azt banom hogy a film vegen bemutatott autos karokat a gyaklag szonyegbombazott moldav utakon szedtek ossze. Eddig azt hittem csak Gyurcsany hazudik. Tevedtem.
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:52
Előzmény: #29  _Bekre_Pal_
#32
Elvesztette Pécsett az érvelőkártyáját. :)
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:50
Előzmény: #1  _Bekre_Pal_
#31
A katyu szorol a fokepp a fovarosiaknak, de a tranzitosoknak is demszkaj 16 evig tarto uralkodasa ugrik be elsore..
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:43
Előzmény: #27  goapsy1
#30
Kár hogy nem a Mészáros építette az m1est.aztán meg azt sem árt látni hogy nem mindent o épít. M2 Strabag. Csillagászati áron.azt is jó lenne ismerni hogy bárki is építi szétlopja az adott projektet.egyszer figyeld meg micsoda luxus autok állnak az építési területen . Alvállalkozók, művezetők, területi vezetők stb.1 Km ára ma mennyi? 4 milliárd ft? Ennek legalabb 30%at ellopják a különböző szinteken. Az építési területtol a központi igazgatóságokig terjedően értsük ide a politikai szálat is. Es lehet Mészárosozni de ez elotte is igy volt es utana is igy lesz.
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 18:39
Előzmény: #28  goapsy1
#29
Ha visszajön, kaphat oltást is :))
goapsy1
goapsy1 2018. 02. 24. 18:34
Előzmény: #26  _Bekre_Pal_
#28
Lehet, h csak elkapott valami ronda vírust ebben a liberális fertőben... :))
    
Mindenesetre ma is megérte benézni, megtudhattuk, hogy a kátyúkkal csak akkor van gond, ha liberálisak. :)
Illiberális döccenők simán beleférnek. :DDD
goapsy1
goapsy1 2018. 02. 24. 18:31
Előzmény: #22  Törölt felhasználó
#27
"biztos nem hallottak a csodaszámba menõ magyar módszerrõl, ami úgy szól, hogy dupla-tripla osztrák árakon kell építeni egy harmadannyi ideig sem kitartó autópályát, amihez 10 évig hozzá sem érnek" 
     
Jakkérem.... De nekik nincs is olyan Mészárosuk, aki okosabb, mint Cukkerberg!!! :)))))))
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 18:28
Előzmény: #21  goapsy1
#26
El is mehetett rákérdezni, mert eltűnt  :))
_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_ 2018. 02. 24. 18:27
Előzmény: #22  Törölt felhasználó
#25
Vigyázz, mert jön Pitcairn, aztán elmagyarázza, hogy ott jobban lopnak az útépítésnél (is).
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:26
Előzmény: #23  Törölt felhasználó
#24
szuper videjo
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:24
#23
mi van az m1 en ?
Törölt felhasználó 2018. 02. 24. 18:23
Előzmény: #15  _Bekre_Pal_
#22
kb. 1-1.5 évvel ezelõtt kaptam rá, hogy Nickelsdorf-Gyõr között csak belsõ sáv, onnan 1-es út Bp-ig, de mostantól kénytelen leszek Mosonmagy-tól kezdve az 1-esen menni... kifelé dettó. Vissza a 80-as évekhez! 
 
A leggázabb pld. az volt, hogy tavaly tavasszal-nyáron egy csomó helyen kint volt a “road works“ kamutábla 60-as sebességkorláttal, de a patyomkin-jellegû elkerítéseken belül SOHA SENKIT nem lehetett látni dolgozni... munkagépek sem voltak.
 
Németeknél, osztrákoknál ez úgy MÛKÖDIK, hogy évekre elõre eltervezett etapokban mindig elõvesznek egy 5-10-15 km-es szakaszt, és azt annyi emberrel és munkagéppel támadják, hogy a leggyorsabban elkészüljenek... biztos nem hallottak a csodaszámba menõ magyar módszerrõl, ami úgy szól, hogy dupla-tripla osztrák árakon kell építeni egy harmadannyi ideig sem kitartó autópályát, amihez 10 évig hozzá sem érnek (még felfestés szinten sem), majd amikor életveszélyessé rohadt, az egészet egyszerre “újraépítik“, csak most már tripla ill. négyszeres osztrák árakon.
 
re: “jobban teljesít“
goapsy1
goapsy1 2018. 02. 24. 18:16
Előzmény: #20  _Bekre_Pal_
#21
Ez meg már bonyolult kérdéskör, majd Viktor megmondja. :)

Topik gazda

_Bekre_Pal_
_Bekre_Pal_
3 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek