Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Ja és akkor már haldokló állapotban volt az ebroki.
Törölt felhasználó2006. 07. 20. 13:02
#596
Valaki segitsen nekem légyszi! Még mielőtt leállt a rendszer, már akkor kiirta, hogy lejárt a tanusitvány, most sem tudok belépni, mert mindig az jön ki, hogy lejárt a tanusítvány. Most az én gépemen rossz valami beállítás, vagy mi ez a tanusítvány?
szintén zenész. én is most csodálkoztam rá, hogy feltámadt a halottaiból, de a vételim még mindig csak regisztrál állapotban van reggel óta. szuper cég, mert a hibájukból elszenvedett veszteségeket ráadásul el sem ismerik
Miért vagytok egy olyan cégnél, aminél folyamatosan ilyen problémák vannak?
Én olaszokra egyáltatlán nem bíznám a megtakarításaimat (én is olasz cégnél dolgozom, látom, hogy hogy működnek...)
Vagy ez valami hétköznapi mazochizmus?
jaja, de ugyanez a uPC meg szinte az összes szolgáltató, kivétel persze az energia.
Törölt felhasználó2006. 07. 20. 12:15
#587
Három éve vagyok ugyanannál az internet szolgáltatónál egy kicsit minden évben engedtek az árból. Erre mit látok, most hirdetik magukat uj belépőknek kevesebb mint féláron.
Hát igen, ez mondjuk tipikusan az az előfizető megtartó magatartás, amit pl. a mobiltársaságok is csinálnak...a régi ügyfél rohadjon meg, szívassuk ahogy tudjuk az újnak meg nyaljuk ki.
Törölt felhasználó2006. 07. 20. 12:11
#585
Ez csak azokra vonatkozik, akiknek eddig nem volt magánbefektetői csomagjuk. Akik eddig is ezt használták, azoknak nem ingyenes semeddig. Azok továbbra is fizethetik a korábbi dijat.Ezért a "kiváló" szolgáltatásért.
ez a mézesmadzag, hogy ne menjenek el a felháborodott ügyfelek? a díjcsomag kedvezmény nem pótolja a szolgáltatást. persze, jó az ha kedvezmények vannak, de elsősorban a szolgáltatást várja mindenki.
Tisztelt Ügyfelünk!
Kérjük, engedje meg, hogy felhívjuk figyelmét egy új díjcsomag-kedvezményre, amellyel Önt, mint jelenlegi eBroker felhasználónkat szeretnénk most megajándékozni.
A kedvezményes ajánlatunknak megfelelően 2006. június 1-től az év végéig ingyenesen kínáljuk az eBroker Magánbefektetői díjcsomagot, amely keretén belül a valós idejű árfolyamokat (Budapesti Értéktőzsde) díjmentesen biztosítjuk az eSzámla Plusz termékcsomaggal, vagy a Student kedvezménnyel rendelkező Ügyfeleink - így az Ön részére is.
A kedvezmény igénybevételéhez egyetlen beállítást kell elvégeznie: az eBroker kereskedési rendszerében a "Beállítások" menüpontban a következő havi díjcsomagot állítsa be Magánbefektetői csomagra (elvégezhető: legkésőbb minden hónap utolsó napján, este 21:00-ig).
Természetesen arról is gondoskodunk, hogy 2007. januárban ne érje meglepetés a Magánbefektetői csomag díjfelszámítása miatt, ezért 2006. december 1-jén a következő havi díjcsomagja Standard kondícióra kerül beállításra, amelyet Ön késõbb saját igénye szerint módosíthat (azonban ha nem módosítja, automatikusan a Standard díjcsomagba kerül 2007. januártól).
A díjcsomagjainkról részletesen honlapunkon vagy a kondíciós listánkon tájékozódhat. Amennyiben kérdése van a kedvezménnyel kapcsolatban, hívja Telecenterünket a 06-40-373-333 telefonszámon (gyorskapcsolás: 0#23). Reméljük, hogy a továbbiakban is megelégedéssel fogja használni az eBroker rendszert.
EBROKER
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!