Topiknyitó: bpmcwap 2005. 02. 14. 09:29

EBROKER  

Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
suti 2006. 07. 20. 13:39
Előzmény: #596  Törölt felhasználó
#600
blanko,

zárd be a böngészőt és kezd újra, majd fogadd el a tanusítványt.1ébként még mindig nem megy.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 13:39
#599
Az IEB nagyszerű, szakavatott, hozzáértő munkatársai már 4 órája nem képesek rendbetenni rendszerüket.
Ennyit is ér az egész.....
forest_30 2006. 07. 20. 13:14
Előzmény: #597  Törölt felhasználó
#598
nállam is ez a helyzet.
szar a rendszer
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 13:03
#597
Ja és akkor már haldokló állapotban volt az ebroki.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 13:02
#596
Valaki segitsen nekem légyszi! Még mielőtt leállt a rendszer, már akkor kiirta, hogy lejárt a tanusitvány, most sem tudok belépni, mert mindig az jön ki, hogy lejárt a tanusítvány. Most az én gépemen rossz valami beállítás, vagy mi ez a tanusítvány?
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:54
Előzmény: #594  Törölt felhasználó
#595
ez gyorsan kimúlt megint
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:53
Előzmény: #593  akibaci
#594
szintén zenész. én is most csodálkoztam rá, hogy feltámadt a halottaiból, de a vételim még mindig csak regisztrál állapotban van reggel óta. szuper cég, mert a hibájukból elszenvedett veszteségeket ráadásul el sem ismerik
akibaci 2006. 07. 20. 12:51
Előzmény: #592  akibaci
#593
de a reggel beadott megbízásom még mindig 'regisztrált'...
akibaci 2006. 07. 20. 12:50
#592
12:50-kor beindult...
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:41
#591
Már 3 órája nem képesek az IEB nagyszerű szakértői kijavítani rendszerük hibáját.
Szakértelmük, hozzáértésük vitathatatlan!
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:24
Előzmény: #589  matgab
#590
Nem tudom, de pont ezen a jó kis emelkedő napon...lassan ott tartok hogy megyek a bankfiókba és olyanokat káromkodok hoyg szerintem kitiltanak onnan.
matgab 2006. 07. 20. 12:23
Előzmény: #588  Törölt felhasználó
#589
Miért vagytok egy olyan cégnél, aminél folyamatosan ilyen problémák vannak?
Én olaszokra egyáltatlán nem bíznám a megtakarításaimat (én is olasz cégnél dolgozom, látom, hogy hogy működnek...)
Vagy ez valami hétköznapi mazochizmus?
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:16
Előzmény: #587  Törölt felhasználó
#588
jaja, de ugyanez a uPC meg szinte az összes szolgáltató, kivétel persze az energia.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:15
#587
Három éve vagyok ugyanannál az internet szolgáltatónál egy kicsit minden évben engedtek az árból. Erre mit látok, most hirdetik magukat uj belépőknek kevesebb mint féláron.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:13
Előzmény: #585  Törölt felhasználó
#586
Hát igen, ez mondjuk tipikusan az az előfizető megtartó magatartás, amit pl. a mobiltársaságok is csinálnak...a régi ügyfél rohadjon meg, szívassuk ahogy tudjuk az újnak meg nyaljuk ki.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:11
#585
Ez csak azokra vonatkozik, akiknek eddig nem volt magánbefektetői csomagjuk. Akik eddig is ezt használták, azoknak nem ingyenes semeddig. Azok továbbra is fizethetik a korábbi dijat.Ezért a "kiváló" szolgáltatásért.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:09
Előzmény: #581  Törölt felhasználó
#584
ez a mézesmadzag, hogy ne menjenek el a felháborodott ügyfelek? a díjcsomag kedvezmény nem pótolja a szolgáltatást. persze, jó az ha kedvezmények vannak, de elsősorban a szolgáltatást várja mindenki.
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 12:08
Előzmény: #582  forest_30
#583
Az IEB informatikusainak meg rendszergazdáinak tudása csak úgy ragyog!
forest_30 2006. 07. 20. 12:03
Előzmény: #581  Törölt felhasználó
#582
Dél van , és még sehol semmi :(((
Törölt felhasználó 2006. 07. 20. 11:50
Előzmény: #579  Törölt felhasználó
#581
Tisztelt Ügyfelünk!
Kérjük, engedje meg, hogy felhívjuk figyelmét egy új díjcsomag-kedvezményre, amellyel Önt, mint jelenlegi eBroker felhasználónkat szeretnénk most megajándékozni.

A kedvezményes ajánlatunknak megfelelően 2006. június 1-től az év végéig ingyenesen kínáljuk az eBroker Magánbefektetői díjcsomagot, amely keretén belül a valós idejű árfolyamokat (Budapesti Értéktőzsde) díjmentesen biztosítjuk az eSzámla Plusz termékcsomaggal, vagy a Student kedvezménnyel rendelkező Ügyfeleink - így az Ön részére is.

A kedvezmény igénybevételéhez egyetlen beállítást kell elvégeznie: az eBroker kereskedési rendszerében a "Beállítások" menüpontban a következő havi díjcsomagot állítsa be Magánbefektetői csomagra (elvégezhető: legkésőbb minden hónap utolsó napján, este 21:00-ig).

Természetesen arról is gondoskodunk, hogy 2007. januárban ne érje meglepetés a Magánbefektetői csomag díjfelszámítása miatt, ezért 2006. december 1-jén a következő havi díjcsomagja Standard kondícióra kerül beállításra, amelyet Ön késõbb saját igénye szerint módosíthat (azonban ha nem módosítja, automatikusan a Standard díjcsomagba kerül 2007. januártól).

A díjcsomagjainkról részletesen honlapunkon vagy a kondíciós listánkon tájékozódhat. Amennyiben kérdése van a kedvezménnyel kapcsolatban, hívja Telecenterünket a 06-40-373-333 telefonszámon (gyorskapcsolás: 0#23). Reméljük, hogy a továbbiakban is megelégedéssel fogja használni az eBroker rendszert.

Üdvözlettel

eBroker
Inter-Európa Bank

------------------------------------------------------------------------------ --

Topik gazda

bpmcwap
bpmcwap
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek