ha valaki elmagyrázza nekem hogy ez a papír mitől éri a dupláját mint egy hete készséggel meghallgatom. de az autó szegmens eléggé kitett a válságoknak mint tudjuk, így az átlagosnál nagyobb kockázatot hordoz. ezért nem szerencsés pl. hogy a magyar gazdaság ennyire kitett ebben az ágazatban. én így látom.
ma, 21:36előzmény: #1346 Kvasztics_Fedor#1350Még lehetsz! ;-) Egyébként a kolléga igazán tudhatná, hogy manapság sok esetben semmi köze a tőzsdei árnak a fundához! Pláne itt a kisebb papírokban. 4ig rallyban is így okoskodott vajon? èrdekes....egyfolytäban nyomatjätok, hogy ez nem ällami hätszelü cég, mégis ml papirokhoz hasonlítjätok? Miért is kéne itt is olyan lufi fújódjon, mint pl 4ig-ben, ami az ország legnagyobb infó vällalata lesz az ällami megrendelések miatt?!
nem erröl van szó Teljesen függetlenül spekitöl, korai észrevételtöl, nyerötöl és vesztötöl, lehetne akär pärtatlan szemmel minden szemszögböl feltärni a lehetöségeket és veszélyeket Lehetne normälisan forumozni propagandista forma helyett?
pontosan és itt reagálok ennek a fantasztikus értékpapír befektetönek az írásära:ma, 21:26előzmény: #1336 rbbj11#1340Attól vagy komolytalan, hogy úgy csinálsz, mintha manapság a funda lenne az első a magyar tőzsdén. Friss cég 20 x év tapasztalattal jövőbeli tervekkel, ne legyél olyan mint az Opus nosztradamusa :D Opus-szal hasonlítgatja, ahova havonta érkeztek szinte ingyen az apportok az állami hátszél miatt!! Pont az opusnál szämit kevésbé a funda, és a wallisnäl sokkal jobban. Märpedig funda alapjän egy ft felértékelödés sem indokolt innen két éven ät, söt...
tőkebevonás van. ami önmagában nem baj, de ha 1 hét alatt hirtelen 100%-kal értékelődik fel egy cég az nem reális. főleg ha nem is történt semmi különös a spliten kívül.
majd lesz siräs-riväs, mint ahogy mär most panaskodnak a sok csucson bezsákolt opus-osok és konzumosok.... Vannak nagy rallik, de tudni kell a realitäs talajän maradni
AutoWallis