Pont most mikor az intézményi befektetők egymás sarkát tapossák, hogy jusson nekik ebből az ékkőből!:-) Ormosy úr kijelentésére gondolok, miszerint az intézményi befektetők már a spájzban vannak. Vannak a lófaxt.
beadtam én is, bár nem sokat, csak pár ezret... nem tört ki a csatornából harmadjára sem, az elmúlt heteket nézve nemcsak vették, de adták is. erre kijönnek ez a nem túl bíztató számok. bárki bármit mond a prémium kategóriára, nem hiszem hogy ne reagálna lejtemenettel majd a készülő Q2-es számokra. még lehet felszúr addig - ilyen szokott lenni a formám, kiszállok és jön egy kis rally :D én amúgyis lefordulni várom lassan a nagy indexeket, már csak kis felkapásokra vadászok. ez is olyan volt nekem. vagyis csak: lett volna.
Ne! kedves bátyám, ne vegyen! következő negyedévben már 1milliárd lesz a veszteség, ezek kilopják a pénzt! megy le 50 alá, én ma végleg kiszálltam, eladtam ami még volt belőle.
https://www.portfolio.hu/uzlet/20200527/az-egyszeri-tetelek-vittek-el-az-autowallis-profitjat-434100 Az AutoWallis eredményét az első negyedévében egyszeri tételek rontották: egyrészt – a korábbi rendkívüli közleményben már jelzettek szerint – a csoport két leányvállalatának telephelyéről összesen mintegy 250 millió forint nyilvántartási értékű eszköz jogellenes úton kikerült, melyből 158 millió forint az első negyedévet érintette, másrészt pedig 581 millió forint, pénzügyileg nem realizált átértékelési különbözet jelentkezett a negyedév utolsó napján. Ez utóbbi oka a koronavírus miatt a balkáni régióban életbe lépett gazdasági korlátozó intézkedések miatt március végére kiugróan magas szintre emelkedett készletállományhoz tartozó, és a likviditásmenedzselés érdekében ki nem fizetett magas, euróban számlázott szállítóállomány volt, melyet az IFRS szabályoknak megfelelően az időszak végi devizaárfolyamon át kell értékelni. Fontos ugyanakkor, hogy ez az összeg csak egy pillanatnyi nem realizált érték, melynek számítása a március végén kiugróan gyenge forintárfolyam (359,09 HUF/EUR) alapján történt, és a készletállomány értékesítésével megindult euróalapú kiszámlázások, illetve a már alacsonyabb árfolyamon történt számla kifizetések a későbbiekben nagyságrendileg kompenzálják ezt a pénzügyileg nem realizált veszteséget.
Megállapításod helyes! Mint tudjuk, anyag nem vész el csak átalakul :-) Egyszeri tételként (minden hónapban egyszeri lenne) elvenném a fizetésük 98%-át és akkor még jó fej voltam :-)
nem meglepődésként, hanem megállapításként írtam, amit írtam dokumentálandó, hogy az ellopott cucc nagyobb része mégsem került elő (vagy lehet, hogy mégis, de aztán ugyanazzal az erővel é mozdulattal, menetből, a menedzsment magáévá is tette...)
Ez a menedzsment annyira xar(tisztelet annak az 1-2 kivételnek), hogy én szégyenlem magam helyettük IS :-) Veres úr helyében én megtisztítanám a sakktáblát....néhány "bástyát" levernék az asztalról visszamenőlegesen :-) De ha neki jó így akkor lelke rajta.
2019Q4-ben elszámoltak valamit... lehetséges, hogy megtalálták a lopott cuccos egy részét de aztán ismét elcsenték :-) Nem értem miért lepődsz meg azon, hogy nem fejtik ki az igazság minden részletét hiszen amióta tőzsdén vannak folyamatosan csúsztatnak. Legutóbbi szösszenet ugye Müllner: srv vásárlást tervezünk! Ormosy: nem veszünk saját részvényt. Mit játszanak ezek? Jó zsaru, rossz zsarut? Bár itt mindegyik zsaru rossz (elég csak a lopott cuccos hol létére gondolni :-)
A 258 milliós lopás miatti kár 158 milliós részének első negyedévben történt elszámolása most azt jelenti, hogy a fennmaradó 100 milliós részt már elszámolták 2019Q4-ben, vagy majd 2020Q2-ben fogják elszámolni? Segítsetek! . Ja egyébként nem az volt a decemberi kommunikáció lényege, hogy az ellopott cucc jelentős részét visszaszerezték, mert megtalálták? Vagyis ezzel kapcsolatban is hazudtak, mert 158M > 100M.
Minden közleményükben kiemelik, hogy remekül haladnak a stratégiájuk megvalósításában és elérik a 130 milliárdos bevételt 2024-re... Szerintem már 2022-re elérik DE oszt akkor mi van/lesz??? Azt "elfelejtik" megemlíteni, hogy a "stratégiájukban" az is szerepel, hogy 2024-re a 8 milliárdos EBITDA-t is elérik..... Lassan mondom, hogy mindenki megértse. S O H A N A P J Á N érik el a 8 milliárdos EBITDA-t. Közben a létszám folyamatosan nő, gondolom már mindenki rokona IS a cégnél "dolgozik". Igazgatóság létszámát is ideje lenne úgy 6764 főre emelni.
Ilyen jelentést még nem is láttam, hogy "lett volna"..... Kiskutya nem ült volna le sz@rni, szétrepedt volna. Na meg "egyszeri hatás"... második negyedévben jön a kétszeri hatás?
https://www.vg.hu/vallalatok/vallalati-hirek/a-jarvany-ellenere-is-novekedest-produkalt-az-autowallis-2284365/ A csoport eredményességét legjobban bemutató pénzügyi tételektől tisztított, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredmény, az EBITDA az eredményességet negatívan befolyásoló, egyszeri tételek nélkül 23 százalékkal 667 millió forintra, a teljes átfogó eredmény 35 százalékkal 156 millió forintra növekedett volna, az egyszeri, átmeneti tételekkel együtt azonban az EBITDA 509 millió forint, míg a teljes átfogó eredmény -582 millió forint volt.
10 százalékos növekedés az első negyedévben. A romló külső környezet ellenére 10 %-kal, 20,2 milliárd forintra növelte árbevételét az AutoWallis az év első negyedévében. A belföldi értékesítés 21 %-kal, a nemzetközi értékesítés 1 %-kal, míg az autóipari szolgáltatói üzletág árbevétele 13 %-kal bővült. A BÉT autós vállalatának gazdálkodásában márciusban már érezhető volt a koronavírus-járvány átmeneti negatív hatása, és a társaság eredményét egyszeri tételek is kedvezőtlenül befolyásolták.
Egyelőre nem kell túlgondolni a dolgot. A menedzsment ma is pontosan annyit tett hozzá, szvsz, az emelkedéshez, mint máskor - vagyis semmit. . Egyszerűen jó hírek érkeztek gazdasági vonalon. Nyitnak az államok, vásárolnak a nemzeti/szövetségi bankok, bejelentések érkeznek nagy gyárak állami megmentéséről, beindulni látszik a turizmus (belföldi és külföldi viszonylatban egyaránt), az autók és a gyárak megint "falják" az olajat, amiből az OPEC országok kevesebbet termelnek ki, kezd újraindulni a légiközlekedés. . Egyszóval most minden összeadódik, pozitív értelemben, ami meghozza a befektetői kedvet is. . Kezdünk visszatérni a korábbi dolgainkhoz. Ennyi. Majd nézzük meg hol leszünk 1-2 hét múlva! Ha a külső feltételek tovább javulnak, mi meg itt stagnálunk majd (nem kívánom ezt, de ez is egy lehetőség, aminek a jelen menedzsment mellett - valljuk be - van esélye), akkor elgondokodhatunk….
Pont ezért írtam hogy 105 körül szállok be,mert én is tudom hogy 100nál van ellenállás, és ha azt átviszi akkor már nyugodtan vehetek, mert biztosan megy tovább, fel, lefele meg védi a 100. :-))
Igen itt a BET-en nem lehet tudni az viszont igaz,hogy ezen a szinten nem lesz rossz vetel.(80ft alatt) Egyebkent erthetetlen,hogy mennyire nem erdekli oket az arfolyam.Vagyis eddig inkabb az alacsony arfolyam erdekelte oket.
Ezt ezen a szinten kell venni, ill. eddig kellett volna, mert a 100 elérése sem biztos!! Mondjuk semmi se ezen a béten, de nagy csoda lenne a 100, csak speka játék.
Én is úgy gondolom kedves bátyám, hogy ha olyan 105-110ft körül beszállok akkor 3-5xök, de viszont ha addig elmegy és ott szállok be, akkor már nincs kockázat, mert biztosan megy tovább:-))
Ha az akvikat beszámoljuk, akkor jóval többet ér a részvény. A premium autó kategóriában nagy visszaesés nem lesz, de elnézve a autóforgalmat, másban sem pl. Opel, max a vásárlások kicsit csúsznak. A szervizórák számában nem nagyon nagy viszaesés szerintem itt sem lesz.
gondoltam hogy megkérdem, hogy aki felfelé várja, az mire alapozva várja felfelé? mert hogy én spekából belevettem nemrégen picit feljebb az egy dolog :D viszont az autóipart nem várom javulni idén már... ez ellentmondásos :D
AutoWallis Nyrt+topic